Super dat het weekend zo geslaagd was Lau! Jammer van de weigeringen. Heb je vaak pech mee. Brave Ferrose dan Joki dat die zo met losse teugels die afsprong neemt!
Ik heb ruzie met rabobankbankieren, pakt het IBAN nummer niet.
@ corienn?? wat was er gisteravond dan?? @ sann? ruzie? gewoon slaan @ lau... belgen... wat moet je ermee, wel balen dat het je zo wordt aangerekend.. @ marijke: kun je in deep'n lekker eten dan?? hengevelde, kolenbrander, daar kun je pas lekker eten
Ik neem alleen hetje mee naar Brugge Corien Dan kan jack bij ons erop en kom jij desnoods na!
CoriienRN
Geplaatst: 24-07-11 18:57
Vandaag heb ik je niet aan de tel gehad lau Ja die houd ik idd even in gedachten, Als jij meer info heb hoor ik het graag! want dan zal ik ik daar waarschijnlijk de nederlandse L klasse rijden daar
Ik was het wel van plan ja! Maar wewaren wezen eten met de fam van lieren en kwamen om half 12 bij de tent waren we de autosleutels kwijt.... Om 1uur vonden we ze weer in de trailer en toen was ik zo moe. En er was alleen maar Nederlandse muziek. Ik denk dat als ik was gaan drinken ik niet meer zelfstandig Thuis was gekomen
Sannnn
Geplaatst: 24-07-11 19:12
Gezellig Corien, gewoon naar Brugge gaan! Jij ook Evelien, ik zit ook met WW. Wou hem als Ermelo goed ging afmelden, maar nu is er geen Ermelo meer. Wil wel punten voor NK hebben dus rij hem denk ik wel. Je kan WW nu nog kosteloos afmelden tot de 31e.
weule
Geplaatst: 24-07-11 19:17
CoriienRN schreef:
Haha jeroen is lekker op dreef! afterparty bij een paar gaste met me vriendinnen en van het 1 komt het ander!
ohw... meerdere zelfs, 1 was je niet genoeg??? foei....
gr_roos
Geplaatst: 24-07-11 19:17
Je mag er toch 3 in een maand rijden waarvan 2 achter elkaar? Dan heb je tot Texel/Gorssel weer 2 weken rust en de week na Texel/Gorssel is er volgens mij ook niets te starten.