[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 17:15

Wat ontzettend balen Evony. :(:) Helaas ken ik het maar al te goed, heb ook faalangst.
Haha Noor, dan is gebroken lijn idd lastig zat. Gaat goed dus met de kleine KJ? Nog foto's? Hier tegenover loopt nu ook veulentje in de wei. Zo schattig! Zit Vero er de hele tijd naar te kijken en alles.. Zit er nu toch stiekem aan te denken om haar te laten dekken. :o
Succes met je les zo Karen!

Zou met vriendin mee naar springen in Soest, haar paard heeft alleen dikke kogel. Is niet kreupel, maar voor de zekerheid toch besloten om niet te gaan. Paardjes hebben vandaag dagje rust dus ik ga maar weer verder met the mentalist met dank voor de link aan Snoek!

floor01

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 17:16

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 17:31

oh evony wat sneu :(:)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 17:33

Ik vraag me altijd af waarom ik toch steeds op die enge linkjes blijf klikken... := Brrrr...

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:09

Saar :(:) Wat ontzettend rot!
Floor, ik ga het filmpje niet bekijken als je het niet erg vind :Y) .
Bianca, ik kom vanavond niet bij je in de les, maar moet binnenkort even eea met Stephan overleggen. Stephan heeft nog een rekening liggen van ons en pap zei dat als ik het voor elkaar kreeg ik daar wel voor mocht lessen. Kan ik toch een stuk of wat lessen van krijgen.

Net Ul gedaan, zo Beautje nog even.
Ik ben trouwens op zoek naar een baantje... Jullie nog ideeen? Ik heb al op marktplaats gekeken en zag daar een fokker die een springruiter/amazone zocht om z'n paarden uit te brengen, daar wil ik nog achteraan. Dan is het voor mij namelijk niet meer het grootste probleem om Ul weg te doen en eind dit jaar ook met Vos te stoppen, want ik blijf maar uitstellen omdat ik straks anders maar alleen Beautje heb en die niet meteen te vaak op concours wil laten lopen, maar de concoursen ook niet wil missen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:41

ben ik heel benieuwd welke fokker! Maar het klinkt wel erg leuk!

Ik stap zo even op frits en dan mag wiso daarna mee naar les!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 18:59

Goedenavond!
Ik heb weer fijn gesprongen bij Michiel :) Zal morgen wel spierpijn hebben, heb echt een kwartier achter elkaar verlichte zit geoefend! Had niet moeten zeggen dat ik mijn verlichte zit zo belabberd vindt :P Kon echt aan de beademing op een gegeven moment :P Springen ging ook al fijn. Ze racet lang niet meer zo erg naar de sprong toe als eerst en ik trek er veel minder aan. Zit nog heel veel werk aan, maar we zijn al een stukje op weg! Michiel leest/hoort ook wel eens wat over Bokt, hij wist eerder dat ik bij Rob had getraind dan dat ik het hem wilde zeggen :+

Tis tentamentijd hier geloof ik :D
Succes met de rest van je tentamens Sannn!
Jij ook succes met leren Bvw
Hopelijk ging je tentamen goed Annetje!
Haha, veulentjes moet je ook goed in de gaten houden Noor. Dat heeft Jer goed begrepen :P
Wat balen Evony! Ik ken het hoor, heb er ook onwijs last van gehad!
Floor, ik vind het ook echt on-verantwoord. Dat die producenten daar niet een beetje onderzoek naar doen :n Én een wilde slang, én een snel geirriteerde slang, én geen goede begeleiding. Gooooeeeie beslissing!
Balen van je vriendin's paard kogel Sannn. Vermaak je weer met The Mentalist :D Nou mag je mij niets vertellen als je latere afleveringen gaat kijken hoor, want die heb ik nog niet gezien :P
Dat klinkt onwijs leuk Mirthe! Als je zo een beetje geld kan verdienen met paardrijden zou ik het doen :D!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 19:01

Evony, helemaal over jou heen gelezen door die enge grote slang. Wat balen van je examen, maar de volgende keer weet je je er vast wel overheen te zetten :j Gaat je vast lukken!

Ik ben echt een sufkop :+ Ik wilde me voor dit weekend in Well opgeven, al helemaal mail gestuurd en voor het geval dat het kon enveloppe geschreven en coupons zodat ze er op tijd zouden zijn. Lees ik het vraagprogramma goed door, is het een besloten wedstrijd voor een andere kring :P Haha, nu heb ik alles maar veranderd en gaan we toch maar indoor in Driel. Zelfde als waar Joki vorige week was volgens mij. Misschien is binnen ook wel makkelijker, minder te zien en minder afleiding.

Zo en nu ga ik meneer stip lastigvallen en de zorgvragers ontwijken die nu op stal zijn.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 19:02

Balen evony! Ken het helaas. Heb 6x B gedaan, 2x E en 2xC. En C heb ik nog niet...

Sann jammer anders had je mij net nog op crosstempo door het parcours kunnen zien gaan met Trakkie en Amati. Beide hadden iets te veel zin...
Wel beide nul, maar het ging hard :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 19:04

Ook een stom voorbeeld Floor :n Enige knappe van die politieman vind ik dat ie niet als een gek aan zijn arm gaat trekken. Wat een ongelofelijk groot en dik beest is het ook trouwens!!
Haha, knap dat je ze nog foutloos rond kon sturen Lau :D

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 19:11

Knappe Jer Noor! Leuke springfoto ook!
Stront eten is idd normaal! En dat kale kontje is ideaal, dan kan de merrie weer opgevoeld worden! :)
Laura super daty Chall nu zo braaf en lekker liep.
Annetje nog succes morgen met je laatste tentamen!
Evony dat is balen zeg.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 19:25

Ieuw, die slang :')
Balen Evony. Jammer dat je die faalangst hebt. Dat wordt ook niet beter op deze manier natuurlijk :(:)
Lekker Snoekiej, dat wordt spierpijn dan. Moet we een goed gevoel geven dat je lekker gesprongen hebt.
Mooie foto's Noor!

Ik kreeg eindelijk een aantal foto's binnen van de fotoshoot van Uitblinker-Utopia van 1,5 week geleden. Dat is het paard van mijn man, die ik momenteel in de Z1 uitbreng.
Uitgestrekte draf (neusje had er iets meer uit gemogen van me):
Afbeelding
Schouderbinnenwaarts, dit plaatje ben ik wel blij mee:
Afbeelding
Afbeelding

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 19:44

Iew die slangenfilmpjes!
Heleen: mooie foto's!
Evony: wat balen dat je zo'n last had van je faalangst. Hopelijk de volgende keer beter!
Snoekiej: dat wordt spierpijn! Wel fijn dat je springles zo lekker ging.
Laura & Corien: hebben lekker op het strand gereden.
Noor: heeft lekker getraind met Jer en heeft daar ook mooie foto's van.
Annetje: succes morgen met je tentamen.
Sann: What is je goed aan het uitproberen!
Laura: fijn dat Challenge zo lekker ging. Gefeliciteerd met je foutloze rondjes met Maat en Het.
Mirthe: schoonmaken? Verdient in ieder geval fijn. Ik werk nu in de supermarkt. Erg gezellig en verdient iig niet slecht.

Vandaag hard gewerkt. Ben nu echt kapot. Zometeen nog even les geven en dan lekker slapen. Morgenochtend ga ik weer eens probereren Weltsieger te rijden zonder hulp. Als ik hem geen baas kan dan laat ik hem wel hard werken aan de longe.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 19:46

wat een mooie heleen!

iedereen bedankt voor de lieve woorden, voel me al weer iets beter :D

Heb zelf 4 keer over B gedaan, ook puur door faalangst.
Ik probeer daarom theorie en de kennis ook zo te stampen dat ik dat iig goed heb!
Zoals vandaag ook, de vragen wist ik allemaal uit mijn hoofd terwijl je dus alles gewoon mag aanwijzen op het papier maarja in het rijden, brrr kan dan opeens gewoon niet meer gewoon autorijden :Y)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 19:48

Bianc, ik PB het je wel even :)
Haha Shanouk, alvast sterkte met de spierpijn!
:+ Anne
Maat en Trakkie waren wat enthousiast in het springparcours, maar gingen wel allebei 0 :D
Mooie foto's Heleen!!
Sussie, hoe gaat het met je duim? Schoonmaken kan ik ook wel even onthouden, maar als ik mijn kamer zo bekijk vrees ik dat dat niets gaat worden.

http://link.marktplaats.nl/428918818 dit is de advertentie die mij aansprak. Is alleen 30 km scooteren. Een uurtje, dus ook wel te doen, maar als ik zelf spullen mee moet nemen wordt dat al lastiger :+ .

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 19:52

Spannend Mistid. Leuk dat je het geprobeerd hebt. Ben benieuwd!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 19:52

klinkt goed mirthe! Jammer dat ik het zelf zo druk heb anders ging ik met je mee solliciteren :Y)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 20:04

:wave:
Heleen, mooie foto's en mooi paard :j .
Evony, balen van je rijbewijs :(:)
Snoek, lekker gesprongen dus :D Fijn dat het zo goed gaat met Vorstin!!

:evaw:

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 20:30

Ah jammer Lau, had ik Maat weer kunnen zien! Is Soest niet heel ver voor jullie? Wel super mooi daar he. Ik rij er graag.
Er kwam weer een eng linkje langs zag ik.
Wat ontzettend fijn dat Vorstin zo lekker gaat Snoek! Rob weet ook van Bokt af, die zei pas al dat hij van iemand had gehoord dat een bokker Whatever nu had. Was ik ook al verbaasd over. :')
Zou het ook proberen Mirthe, heb ook zelf poos op handelsstal gewerkt. Ik vond het heel leuk voor tijdelijk. :j
Mooie foto’s Heleen! Vooral die laatste.
Ik heb zelf 3 keer over B gedaan en E in 1 x gehaald met dank aan een hele begripvolle examinator. Maar het het nu bij mijn opleiding nog steeds tijdens praktijktentamens, gebeurd regelmatig dat ik black out heb en het helemaal fout doe. Theorie is geen probleem.

We hadden What nu even goed te pakken, maar zijn eten was hem te lief. Hij ging dus wel overstag. :D
Net alleen door stomme actie door mijn pols gegaan, niet heel bevorderlijk voor het praktijktentamen van morgen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 20:33

Sannn: Is redelijk te doen voor ons. Net zo ver als Hulten alleen eigenlijk fijner toe te rijden. Zijn er in 50min.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 20:41

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 20:43

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 20:43

Dirty Harry?! :D

Voor de geïnteresseerden: op de site van SGW Dijkgatbos staan de deelnemerslijsten (bijgewerkt t/m 13-4) van zowel de SGW als de oefencross. Worden regelmatig bijgewerkt.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 20:47

Harige Harry ja :D Ben helemaal weg van het stomme ding. Van Jan mag ik er niet te vaak want anders wil hem houden <3

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 21:04

_Noor schreef:
Dirty Harry?! :D

Voor de geïnteresseerden: op de site van SGW Dijkgatbos staan de deelnemerslijsten (bijgewerkt t/m 13-4) van zowel de SGW als de oefencross. Worden regelmatig bijgewerkt.

Zo hey das mooi op tijd !!! scheelt een hoop gemail voor de organisatie of mensen hun coupon is aangekomen enzo.