[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:24

LAU @ hahahaha en hoe reageerde je ouders.... :P denk dat je broertje nu nog het hardst baalt ??

Ik hoef gelukkig niet te dieeten..... :Y) En ik sport ook wel veel natuurlijk, mijn sportschool is 23,50 per maand voor onbeperkt of 235 euro voor een heel jaar, dan heb je twee maanden gratis. Tis elke maand opzegbaar dus je zit er niet een jaar aan vast.

Heb Godfried ook gebeld, nu wachten wanneer hij terug belt voor een afspraak. Nu maar weer even aan de studie....... ;) had even een kort breakje nodig...... :z

xxitsmexx

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:29

sportschool vind ik hier ook veel te duur..
ga wel een keer beginnen met hardlopen ofzo..
snoepen gaan we ook gewoon niet meer doen ('s avonds 1 koekje bij de thee en weekend een chipie ofzo.)
en beter eten.. eet slecht brood en vaak ook geen avond eten (moet 3 avonden laat werken) dus als ik al beter ga eten moet het ook al wel stuk beter gaan..

Heb voor mijn jonge paardje ook startkaart aangevraagd dus die gaan we vanaf feb. ook starten :D maar crossen zou dit jaar nog wel niks worden of hij moet het super op gaan pakken..hij is overal bang voor

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:30

rowo schreef:
BuenaVista schreef:
Als ik een beetje google op 'fit 2'.. kom ik uit op boommaat 29/30.
Walter heeft een half jaar terug Dröpke's schoft opgemeten en kwam toen om 29 uit.
Hij heeft nou eenmaal een smalle schoft. Ik moet nu eerst even afwachten of het zadel morgen niet verkocht wordt

Hmmm 29 is echt heel smal hoor. 32/33 is wat normaal is tegenwoordig bij KWPN'ers geloof ik.

Dropke heeft een hele smalle schoft. Maar ik moet toch nog ff afwachten. Ze had morgen nog kijkers en dan hoor ik of ik nog mag komen kijken/kopen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:37

_lautje_ schreef:
Klopt! En gisteren en de rest van de week ook nog privaatrecht. Moeet zeggen dat ik beide gewoon de stof heel goed snap. Grote plrobleem is dat ik dichtklap met tentamens. En hier doen we heel veel tentamenoefening en hoe aan te pakken.

Fijn, hopelijk gaat het zijn vruchten afwerpen. Telt je cijfer voor je essay mee voor je eindcijfer? Dan ben je al mooi op weg!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:44

Dienke, Een pommel en het kussenkanaal zijn toch niet perse aan elkaar gelinkt :o?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:47

Lau hahah idd blond :P

Zo heb lekkere broodjes op, net gesoliciteerd op een baan wat ik niet echt weet of het leuk is.. maar ja zal toch moeten soliciteren :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:57

Wat is een pommel??

Lau, wat zonde van die blonde krullen! Wel fijn dat je vooruitgang merkt.
Ik heb Caroline gesproken, ze gaat bellen en dan zie ik haar wel op Jumping.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 16:14

Ik snap je niet Mootje!!!
Wacht gewoon rustig af, voordat iedereen allerlei goede bedoelingen gaat vertellen. Meer kan ik toch niet doen :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 16:19

BuenaVista schreef:
Ik snap je niet Mootje!!!
Wacht gewoon rustig af, voordat iedereen allerlei goede bedoelingen gaat vertellen. Meer kan ik toch niet doen :)

Lijkt me een goed idee, Dienke ;) Neem aan dat je gaat passen, mocht het zadel nog niet verkocht zijn, dus dan kom je er vanzelf achter of het past of niet.

Ik heb trouwens geen flauw idee wat voor boommaat mijn zadel heeft :o

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 16:24

Boommaat 29/30 kan best hoor voor een kwpn'er. Pancho heeft ook boommaat smal van KN wat overeenkomt met 29/30. En dat is ook gewoon een kwpn'er van 1.68m. Alleen wel eentje met een smalle hoge schoft. Dus Dienke: ik zou me niets aantrekken van alle goed bedoelde adviezen hier en dat zadel gewoon gaan passen als hij nog niet verkocht is! Het lijkt me trouwens echt een prachtig zadel en ik hoop voor je dat hij nog niet verkocht is en je mag langskomen op te passen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 16:30

Heb het erg druk met tentamens, zal vanavond nog even reageren.

Lees in ieder geval een hoop over dieten, ik zou graag wat kilos aankomen op dit moment :+ :
Had de RS 2000 in maat S gepast in Wanroij die zat iets los maar wel goed en getwijfeld om die met korting te kopen van de eventingshop, uiteindelijk besloten om de RS 2010 te bestellen in Engelend, nou is hij binnen maar er past met gemak nog een hele vuist bij in ^) .

Kan hem wel ruiln maar dat kost weer extra om terug te sturen.
Iemand nog interesse in een splinternieuwe zwarte RS 2010 in maat S (die groter valt dan de S van de RS 2000) voor een stuk minder geld dan in Nederland?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 16:37

Dus jij hebt wel interesse in een laagje vet van mij, Evie? Zullen we dat zondag dan even uitwisselen?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:00

BuenaVista schreef:
En ik lees het een en ander over afvallen.
Hardlopen zul je mij nooit zien doen. Fietsen wil ik wel weer gaan oppakken. Zeker met de sgw's in aantocht. In combinatie met veel rijden, veel werken en fatsoenlijk eten (ben meer brood en soep eter) merk ik het gelijk in de kleren!! Laat het mooie weer maar komen :)

net zoveel fietsen als vorig jaar :P (2 keer, omdat we dan konden drinken.. :P hahaha)
grapje hoor :P

alles net bijgelezen, was hele dag werken, morgen 1ste 'echte' dag op KNHS centrum... jaja :P

wat een toestand over aankomen/afvallen etc... etc..., ben blij dat ik er weinig last mee heb... zit altijd tussen de 69 en 72 kg.... dus weinig vet te vinden.... (maarja ben dan ook geen vrouw :P )

Maar werk wat ik doe is ook vrij zwaar/inspannend, net als de paarden rijden, kan slecht stilzitten en ik snoep eigenlijk nooit.. ideaal dus!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:15

Lau, Ik kan mij jouw broertje ook niet voorstellen met een rood kapsel :=
Een pommel is een headplate.
EB, Ik heb zelfs een S van How's _O- Had eerst een kinder XL, maar die zat mij net niet lekker :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:29

Ik heb ook een S van How's, volgens mn vader was ie te klein. Maar dat vind ie van ongeveer alles :+
De XL child was mij wel echt te krap.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:42

Oww das wel zuur Evie.. :(:)

Blijft toch altijd lastig met maten.. Ik kreeg vandaag een prachtig jurkje van Vanillia binnen.
Maat 34 is hij me nog te groot. Lekker dan, de kleinste maat en dan pas ik hem nog niet, terwijl ik normaal prima in een 34 pas :(

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-11 17:51

Goeiemiddag!
Vorstin weer gereden, zat weer een heel fijn stuk tussen :)
Daarna boodschappen gedaan, heb echt extreem veel gezond voedsel gekocht :D Nu maar hopen dat ik het wel lust :P
Ik heb echt al mijn hele leven een schurfthekel aan Sultana's, maar ik heb nu Sultana Hartig meegenomen en ben dat braaf aan het eten. Tis nog best lekker eigenlijk :Y)

Blonde actie van je broertje Lau :P
Succes met je tentamens Evie. Balen van je BP! Maar even heel veel vet eten dan :Y)
Balen dat je dat jurkje niet past Vief :(:)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:10

Wij hebben nu thuis 0% vet Griekse Yoghurt en 0% vet vla van Optimel en dat is eigenlijk best lekker. Dan hou ik het 's avonds tot slapen wel vol. Anders ga ik echt met trek/honger naar bed.

Mootje/Heleen, gaan jullie nog springen de 30ste bij Zeinstra?

Shanouk, fijne stukken, das altijd goed!
Vief, jammer dat het je jurkje niet past. Ik heb van het weekend bij de Bijenkorf een hele mooie blouse van Boss aangehad, dat was ook maat 34 maar die was mij net te strak. Wel jammer want hij was voor de helft :+

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:10

gezond bezig snoekiej!

wat een actie laura! (al heb ik dat ook ooit gehad met fel oranje haar, toen ik nog klein en lief was enzow...)

@ mistid/anthea V :

http://www.horses.nl/fokkerijavond

Programma De Paardenkrant Fokkerijavond

Aanvang 19.00 uur

Presentatie PAVO Hippisch Talent Centrum
Presentatie Rubertha-stam van Stal Roelofs, Den Ham, KWPN Fokker van het Jaar 2010
Hengstenpresentatie, in Drenthe en Overijssel gestationeerde hengsten
Presentatie Politiepaarden
*D Presentatie dressuurfamilie Cynodor, Familie Mol, Diepenheim *D
Tuigpaardenshow met Atleet, winnaar van de Zilveren Klomp aan de lange lijnen
Menclinic Mieke van Tergouw
Presentatie Belle-Amie-stam van Familie Van Straaten, Den Ham
Presentatie merries uit de fokfamilies van Familie Noordhuis, Wijster onder andere met Nationaal kampioen Chinchidee
Presentatie politiepaarden

Geplande eindtijd 22.30 uur

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:33

Laatst bijgewerkt door _Noor op 18-01-11 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:36

Leuk Jeroen!!
Evie en Vief: Balen dat het vest/jurkje zoveel te groot zijn zeg!
Bianca: Ouders waren woest dat hij het afgeschoren. :D
Broertje weigert ook foto's door te sturen en naar huis te komen van het weekend. Hij is natuurlijk nu ook te druk met stakingen, protesten en geloof dat ze de universiteit (UVA) aan het bezetten zijn. Of iets van de computers in ieder geval.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:37

Hahaha, zo heeft mijn broer in zijn gabberperiode ook eens zijn kop kaalgeschoren. Kwam ie met pet op aan tafel (ten strengste verboden) en die wilde hij niet afdoen. Toen heeft mijn vader die pet dus eigenhandig verwijderd.. was geen leuk verrassing! :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:42

Noor: Had al iets gehoord over die opname van mijn zus (presentator/interviewer is haar schoonvader). Echt te gruwelijk. Vind het wel heel goed dat Andries dit in het nieuws brengt.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:48

_Noor schreef:
Goed bezig, Snoek! :)
Karen, ik drink altijd 0% vet melk.. :9 Tegenwoordig smaakt halfvolle al vet!

http://www.nu.nl/binnenland/2425717/geh ... onden.html
:oo
Wat ik me dan afvraag: waar zijn zijn ouders?

Lang, heel lang geleden, heeft dit ook gespeeld, met een meiske/jonge vrouw. Ik probeer nu haar naam te herinneren, maar ik weet alleen nog de voornaam: Jolanda. Haar ouders hebben toen foto's gemaakt en in de publiciteit gebracht. Zij werd naakt in een zweedse band ook vastgebonden. Afschuwelijk. Hele toestand toen geweest. Als ik het goed heb is ze inmiddels overleden, maar ik moest hier meteen weer aan denken. Kan wel 30 jaar geleden zijn dat het toen in de openbaarheid kwam.
Het zal maar om je kind gaan......

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:51

_Noor schreef:
Goed bezig, Snoek! :)
Karen, ik drink altijd 0% vet melk.. :9 Tegenwoordig smaakt halfvolle al vet!

http://www.nu.nl/binnenland/2425717/geh ... onden.html
:oo
Wat ik me dan afvraag: waar zijn zijn ouders?

Jemig! Hoezo mensonterende omstandigheden. Zo behandel je je eigen beesten nog niet eens.

Mijn opa zit ook vastgebonden in de rolstoel, maar dat is voor zijn eigen veiligheid. Hij vergeet nog wel eens dat hij niet meer kan lopen en dan stort hij meteen ter aarde. Maar dit is wel met uitdrukkelijke toestemming van de hele familie gebeurd. En die rolstoel kan natuurlijk nog gewoon verplaatst worden, wat ook gebeurd. Ik kan me niet voorstellen dat je als ouder toestemming geeft voor het 24u per dag vastbinden van je eigen zoon met een bewegingsruimte van anderhalve meter.