Vanmiddag ff naar Aventura geweest. Ze wordt al een echte dame Volgende week gaat ze bij de hengst, ze weten alleen nog niet welke, haha. Ff 2 hoofdfoto's want ze stond helaas op stal. Van de week maar ff weer er naar toe en dan gaat ze los in de binnenmanege!
Melanie, wat een naar voor je. Echt heel vervelend. Hopelijk valt het allemaal mee. Ingrid, elk paard is anders, ik zou morgen gewoon heel blanco het paard gaan bekijken.
@ Melanie: OMG wat een topic,, echt erg voor Bonny, laten we hopen dat het meevalt! @ LZ: Kosten die eventingijzers meer?
Paardje is helemaal beter, zo les! Ik rijd momenteel met een vzzadel, maar het is te klein aant worden voor mijn kont! Dus ik heb met mijn moeder een deal afgesproken dat ik een spring en dressuurzadel krijg mits ik er een zelf betaal!
Ingrid.. ik zou idd gewoon gaan kijken, ik zou zowiezo bij nog 2 paardjes kijken, je weet wat een snel belsuit.. op uit kan komen. dus lijkt me niet slim om er nog een x in te vallen. zeg nooit nooit
Zo heb heerlijk gereden.. goed bezicht geweest met overgangen, voor me been terug en naar voor, der midden draf word echt te ze luistert nu erg goed.. maar goed klopt het af*
@ snoekiej: is van mijn vader en tante samen. 2,5 jarige Rubiquil. Ze is erg groot dus gaat eerst bij de hengst en denk deze zomer maar waarsch volgend jaar pas zadelmak gemaakt.
@ lz: goed dat je het over kamer op ruimen hebt. Dat moet ik ook nog eens gaan doen
Ja of misschien deze zomer wel zadelmak gemaakt, maar dan dus puur het zadelmak maken en verder niks. Dan gaat ze daarna weer op rust en op de weide en volgend jaar dan het veulen.
T is bij mij niet dat er zooi ligt, maar afstoffen is weer hoognodig. En ook mijn kleerkast opruimen. Zoveel heb ik helemaal niet meer aan en er komt steeds meer bij.
Onze kleine zarte parel is alweer verkocht!! Hebben haar gisteravond op internet gezet en er belde vanmiddag mensen voor een kindje van 5. Rijden ging super, kon zo los rond draven in de bak en pony liep keurig aan de teugel. Jongetje was er zelf ook helemaal verliefd op.