@Nickeltje @Hilde: die foto lijkt me ook super erg
Ik heb gister spring les gehad en het ging in 1 woord fantastisch Ben super trots op hem Ik start niet inoosteind meer maar nu in St. nieuw joost land ofzo iets ! In zeeland is dat, dan rijd ik met jan mee met de vrachtwagen
Gistere kon ik hem goed terug nemen en met losrijden liep hij dieper als normaal
Heb zelfs 130 steil gesprongen Ik ben echt trots En jan ook
Oja en heb een BP gekocht ( athans gekregen van me ouders ) gistere met die schouderbeschermers
gister had ik geen tijd om op bokt te komen, maar inderdaad gister werd emiel gekeurd. en hij was helemaal goed. hij had een 2tje maar verder alles goed (dus dat was heel mooi) hij is ook meteen naar de nieuwe eigenaar gegaan. mijn vader heeft hem weggebracht.. hele mooie stallen daar, en binnenbak, en hij krjgt gewoon weer een maatje in de wei. savonds belde dat meisje ook meteen (lotje) maar ik was er niet. wel jammer dus. en ze zijden dat we altijd langs mochten komen. Zondag gaan we even kijken. ik wil alles ook wel even zien enzo. Gister had ik af en toe van die buien kwam ik gister avond thuis en zou ik op bed stappen lag er een cadeautje op mijn kussen. had ik een dinkie voor aan mijn pandorra armand gekregen van mijn ouders. vet lief
Ik zit nu op school, heel saai vanmiddag allemaal visite (broertje is jarig)
als eerste natuurlijk succes voor alle mensen die in Princenhage moeten starten!!!!
@ nickeltje: is het allemaal weer goed ondertussen?? Vast wel...
Ik heb echt een beetje een pech periode. Naast m'n eigen paaard die ik sowieso niet rijd tot ik weet wat er is, moet het paard die ik voor iemand anders rijd ook 2 weken rustig aan doen, waarvan 1 week niks. Dus nu ipv 3 paarden starten, maar 1tje. Wel relax op zich, maar t lijkt wel of ik uitgerekend nu alles tegen heb zitten... Hopelijk loopt het goed af.
@ kimdepim: fijn dat ie goedgekeurd is, maar nooit leuk als je je pony weg moet brengen. Ik ken het en vond het vreemd hem achter te laten bij anderen, hoewel ik wist dat ie het er super zou krijgen. Sterkte ermee!
IEDEREEN HEEL VEEL SUCCES VANDAAG EN MORGEN BIJ HET NK!!!!!!!
Kim: wat lief van je ouders! En leuk dat je nog langs mag komen bij Emiel!
Jiska: waarom gaat Gigi weg dan? Of heb ik wat gemist?
Ik heb net tentamen anatomie/fysiologie gehad, ging wel redelijk maar ik weet echt niet wat ik ervan moet verwachten, er zaten echt moeilijke vragen bij...