[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 12:38

leuk missM!!

ik heb net dressuurles gehad...ik heb besloten om een beginnend dressuurmuts te worden ze liep echt lekker, heb geen ruzie gehad, dat was voor mij het belanrijkste verder was mijn hand ook braaf(al een paar dagen )
RK: ik denk niet dat ik je zie vanmiddag, mijn broer komt thuis dus wij gaan wat eerder vanmiddag...in ieder geval veel plezier en succes met je wedstrijd vanavond

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 12:53

Ik heb gister een wit dressuur dekje, een plastron, en speldje, haarnetjes en een haarstiek met paardjes gekregen.. Was een STILLE hint volgens mij
Nu nog een jasje, en een blouse, en dan ben ik een heel eind. En dan wordt ik idd ook maar beginnene dressuurmuts. Daarna springmuts, en over een jaar hoop ik SGW muts te worden

Ga nu maar ff eten, en dan de 2 dames ff rondsturen in de bak. Voor het eerst sinds maanden, in onze eigen bak!!

reeskees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 13:21

CarpeDiem schreef:
Ik heb gister een wit dressuur dekje, een plastron, en speldje, haarnetjes en een haarstiek met paardjes gekregen.. Was een STILLE hint volgens mij
Nu nog een jasje, en een blouse, en dan ben ik een heel eind. En dan wordt ik idd ook maar beginnene dressuurmuts. Daarna springmuts, en over een jaar hoop ik SGW muts te worden

Ik heb nog wel een mooi rijjasje te koop: donkerblauw met fluwelen kraagje. maat 42. Merk Pikeur. Met eleastiche rug, dus lekker handig ook bij het springen. Het jasje ziet er nog netjes uit.

Jeempie, BT ga je nu ook dressuren

Heel veel succes Kim!!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 13:58

Jammer dat hij te groot voor me is, en van onze club moeten wij een zwart jasje. Toch heel erg bedankt!

AntheaV

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 15:48

Kim en Vief: heel veel succes vandaag op de regio

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 16:19

succes!!!
ik heb net heel leuk nieuws te horen gekregen. het blijkt dat friese bond niet goed bezig is geweest met de uitslagen enz van het springen, en de percentages die voor een kampioenschap tellen oid. het komt er nu op neer dat er ipv 28... 45 naar het kampioenschap L springen mogen.... en daar blijk ik ook tussen te zitten ik wacht het nog even af, waarschijnlijk wordt het maandag pas bekend gemaakt...
in ieder geval neem ik d volgende keer mijn schimmeltje mee, maar ze vroegen allemaal waarom ik niet mee reed (wat erg iedereen kent mij en ik bijna niemand )
heb nog even gezelig me Hans gepraat

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 16:22

Hier ben ik ook even,
nog niet bijgelezen, ben niet thuis nl
ben pas morgenavond weer thuis

Kim&Vief; hoe ging het?

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 16:27

hahah Bt schaam je!!

ik heb net even netjes mn hele kamer schoongemaakt..was ook echt wel nodig lag gewoon een laag stof
Nu is ie weer heeeel netjes voor zolang het duurt..

Verder voel ik me na gister erg goed:) nu ik even druk bezig ben geweest wel wat last van mn nek..maar niets van mn rug en het voelt allemaal heel goed en los..dus hopelijk maandag of woensdag weer op samos..

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 16:47

Ben ik ook weer
Bij ons liep het niet uit maar in, maar we waren gelukkig op tijd
Sam was braaf met losrijden en sprong goed.
Het parcours was technisch gebouwd met korte wendingen en brede oxers.
Toen ik erin moest wilde hij eerst de ring niet in..
En binnen vond ie alles ook wel heel spannend enzo. Maar tijdens het parcours lette die gelukkig wel een stuk beter op. Hij had wel wat aanmoediging nodig, maar ik heb liever dat ik eraan moet rijden dan dat ie niet te regelen is..
Maar het ging goed, alleen de laatste 10AB ging niet goed. 10A was een steiltje en B was een dikke oxer en bij A lette die gewoon niet goed op, was ook een stom steiltje veel lager dan de andere hindernissen en toen gooide hij met z'n achterbeen de balk eraf. Wel heel erg jammer want voor de rest ging het goed..
Maarja niks aan te doen en ik vond het nog steeds netjes voor de Regio

Nu eerst even de troepjes opruimen en dan bijlezen

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 16:56

netjes hoor vief!!

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 17:02

aaah goedzow vief *o/* je wordt nog wel onze trots uit overijssel

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 17:10

anja15 schreef:
aaah goedzow vief je wordt nog wel onze trots uit overijssel

hihi

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 17:52

Volgens mij wordt ik ziek
Woensdag begon ik al een beetje te hoesten en ik begin nu ook al koppijn te krijgen
Het heerst hier ook heel erg, zijn echt veel mensen ziek..

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:03

Morgen wetstrijd dressuur

heb er echt zin in.. (mijn 1e federatie wetstrijd)

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:06

Er heerst volgens mij in heel nederland griep. Ik moet zegge dat ik er met 2 a 3 dagen verkouden goed vanaf ben gekomen!
Netjes gesprongen vief, en Biem succes met je wedstrijd morgen!

Ik heb net weer op utah gezete, voor het eerst sinds weken. Wat heerlij k als je een paard zelf hebt ingereden en dus ook precies weet waar de knoppen zitten Na 4 weken stilstaan liep ze echt wel lekker. Dr spieren zijn al flink geslonken, en haar dikke buik zit haar achterhand nu echt in de weg. Dus we doen nu vooral aan zwangerschaps gym

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:33

Vief: netjes hoor en niet ziek worden he

BT: wat een geod nieuws. Hopen dat het klopt

CD: fijn dat je zo lekker hebt gereden. Wanneer krijgt ze een veulentje?

Biem: succes met je wedstrijd morgen

Ik ben naar de olympische spelen (schaatsen) aan het kijken

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:33

De griep is op texel net weg volgens mij
Echt laatst waren er best veel grieperig!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:36

4 april (zie onderschift )

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:54

Hallo allemaal!
Ik ben er ook eindelijk weer een keer. heb het meeste wel meegelezen, want ik kon wel op internet maar niet inloggen. Heel vreemd, maar we hebben nu een nieuwe computer.

Vief netjes gereden

Ik zal even vertellen hoe het inmiddels met mijn paarden gaat.

Pierrot heeft zijn eerste oefenparcours er weer op zitten en pakt het weer super aan

Violin gaat ook goed! Vandaag had ik wedstrijd en was ik tweede met 166 pnt. Morgen mijn eerste BB springwedstrijdje.

Virma begint de dressuur ook eindelijk een beetje te begrijpen. Met de clubkampioenschappen heb ik die voor het eerst gestart en had ik 160 punten dus het begin is er.

Vandaag heb ik ook even op De oude schimmel gereden. Ze is inmiddels 19, maar zo fit als wat! Echt nog precies hoe ze vroeger was..

Nu ga ik weer helemaal bijlezen...en dat zal wel ff duren

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 18:55

En eigenlijk ben ik ook schaatsen aan het kijken

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 19:22

Netjes Vief!

Mijn zusje had vandaag Gelderse, ze heeft echt een voorbeeld proefje gereden, zo netjes! Uiteindelijk kreeg ze een 7e prijs, was goed voor een mooi scheur ere rondje door de bak...

Zelf heb ik gister nog dressuur gereden, ik had me een uur verrekend!! Stom stom! Daardoor had ik maar 5min!! Om in te rijden, maar toch ging de proef nog niet zo verkeerd, uiteindelijk 162pnt. Geen idee of ik daar nog prijs mee had, duurde me te lang om te wachten..

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 19:32

Oooh ik ben zoooown sven kramer fan! En dan wordt ie 2e..ik vind het knettersgoed en dan geeft ie commentaar na de wedstrijd en dan is ie een beetje teleurgesteld..Vink zo zielig

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 19:38

Biertabje schreef:
succes!!!
ik heb net heel leuk nieuws te horen gekregen. het blijkt dat friese bond niet goed bezig is geweest met de uitslagen enz van het springen, en de percentages die voor een kampioenschap tellen oid. het komt er nu op neer dat er ipv 28... 45 naar het kampioenschap L springen mogen.... en daar blijk ik ook tussen te zitten ik wacht het nog even af, waarschijnlijk wordt het maandag pas bekend gemaakt...
Dat zou mooi zijn!
Citaat:
in ieder geval neem ik d volgende keer mijn schimmeltje mee, maar ze vroegen allemaal waarom ik niet mee reed (wat erg iedereen kent mij en ik bijna niemand )
Dat ken ik (komt bij mij ook wel omdat ik niet zo goed gezichten kan onthouden en mensen dus niet herken...)
Wie weet hoor je dan nog iets nieuws
Citaat:
heb nog even gezelig me Hans gepraat
Dat is mooi Nog de groetjes gedaan

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 19:40

Vief: netjes hoor!

Chantal: super van je zusje! En 162 punten zonder losrijden is ook hartstikke goed!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 19:41

nee, denk dat doet RK wel, omdat die de vorige keer al de groetjes van mij had gedaan

wow leuke punten sjaan!! netjes hoor, met lucky? en jij wilt haar verkopen?

ik kijk ook schaatsen!!goed van onze sven!!!