pietpiraat schreef:bathmen? Dieka?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pietpiraat schreef:bathmen? Dieka?
Simmie schreef:pietpiraat schreef:bathmen? Dieka?
Simmie schreef:Ik heb jou ook niet gezien chantal, maar goed, tis ook wel heel toevallig als je elkaar tegen het lijf loopt.![]()
Wij hebben de hele dag rondgelopen daar (en oh wat had ik een last van mijn teen met lopen, maar ik wilde toch mee!) en steeds van hindernis naar hindernis gewandeld.
Dat Patsmu een weigering had heb ik niet echt meegekregen. Op welke sprong was dat chantal? En wat vond jij van de cross? (
zag je jezelf daar al rijden?)
chantal_cs schreef:Simmie schreef:Ik heb jou ook niet gezien chantal, maar goed, tis ook wel heel toevallig als je elkaar tegen het lijf loopt.![]()
Wij hebben de hele dag rondgelopen daar (en oh wat had ik een last van mijn teen met lopen, maar ik wilde toch mee!) en steeds van hindernis naar hindernis gewandeld.
Dat Patsmu een weigering had heb ik niet echt meegekregen. Op welke sprong was dat chantal? En wat vond jij van de cross? (
zag je jezelf daar al rijden?)
Patsmu had een weigering op die opsprong in-uit afsprong, net voor de eerste water hindernis
Ik vond het een mooie cross. Lijkt me echt gaaf om daar is te rijden, maar ik denk niet dat dat er de eerste jaren van gaat komen.. ach ik blijf lekker kijken naar dit soort cross parcoursen! haha
Piet --> Dacht je dat ik kon uitslapen morgen dan.....
marieketencate schreef:Volgend jaar alle bokkers naar Neede, echt een super gave toffe heerlijke relaxte vette cross!!!!![]()
![]()
gomir schreef:Laat maar, ze staan ook niet bij de dressuuruitslagen![]()
Weet jij toevallig waarom Patsmu?
Simmie schreef:marieketencate schreef:Volgend jaar alle bokkers naar Neede, echt een super gave toffe heerlijke relaxte vette cross!!!!![]()
![]()
Lekker Marieke! Goed gedaan.
Ik vond Neede vorig jaar wel aardig, maar niets bijzonders. Dat jij nu zo enthousiast bent moet haast wel betekenen dat ze er meer werk van hebben gemaakt.
viefdepief schreef:Jah, het was heel anders dan de vorige keer, waren veel nieuwe hindernissen en je reed hem zegmaar achterste voren
Ook stonden de trailers niet meer in het waterwingebied, dus geen paniekerige mensen als je paard plotseling een keutel liet gaan
Was nog wel stiltegebied, dus geen omroep in de cross zelf, gelukkig wel bij de start/finish..