Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En Shuddy had een heerlijk schuimmondje. Altijd fijn om te zien!
mss volgend jaar toch eens overwegen om te gaan kijken 
zijn vorige week behandeld geweest bij de osteo, deze week controle en een zwempartij
dan vliegen we er terug in. Heb wat werk punten voor deze winter. we zullen ons dus niet vervelen.
Heb VM zijn cross met zijn hengst gezien, brrrr waren echt dikke sprongen bij vond ik!!
Op zich heel simpel ritje in de 80, maar de 1e sprongen was ik toch wat, ja hoe zeg je dat... Niet echt bang, maar toch wel wat onzeker. Heb de 1e sprongen nog teveel ingehouden en slechte afstanden door niet 'normaal' te durven rijden, maar eens op de wei was de ondergrond goed, en daar heb ik gewoon gegaloppeerd en de sprongen uit hetzelfde tempo genomen. Reed zonder chrono, want wou gewoon ritje voor het vertrouwen, maar het gevoel voor ritme ben ik precies nog niet verleerd, we zijn binnengekomen op 5 sec van de ideale tijd en een 4e plaats
Superchique onderlegger met sponsoring van L.annoo erop gewonnen ,daar doen we het voor hé
Nee, zonder zever, ik was blij dat we ons ritme gevonden hebben doorheen de cross en dat ik stilaan wat kon ontspannen. Heel blij dat ik dit nog voor de winter heb kunnen doen, anders zou ik wel bang geworden zijn. Merk het ook in de springles dat ik heel ontspannen rij tot +/- 1m maar als het hoger gaat, begin ik te twijfelen. Dus dat worden nog veel kilometers maken. Maar nogmaals, alle lof voor mijn lesgever, ben er zo blij mee!
???
. Die heeft zowat zelfde als u antonius, ook bloedklonter in zn hoofd, ze houden hem in komma. Twee klaplongen ook (en een hoop gebroken ribben wss). Hij kon wel alles bewegen. cross heft een 1.5 half stil gelegen, er was nog één iemand onderweg die heeft mega lang moeten wachten, ik zou nie meer verder kunnen rijden ze :s.
Wat zijn de verdere plannen ermee? Houden ze hem of zal hij verkocht worden? Weet niet of jij J.oris zijn dress gezien hebt? Was een van de weinige die ik gezien heb, maar die vond ik dan wel zwaar overgewaardeerd...
.
(sjieke en mooi matchende set heb je ook!). Proficiat met de prestaties in Lion Daph en PP, weliswaar niet zelf. Maar dat zijn toch ook prestaties, wat een niveau! Die val van Foxpit was inderdaad wel nasty. Vind het altijd verontrustend dat zo een goede ruiters toch ook nog zo een lelijke valpartijen maken. Een misrekening zit in een klein hoekje… Ook fijn dat je terug een vertrouwensritje kunnen maken hebt Antonius. En dat tijdsgevoel zit ook nog goed. Was ook wel fijn weer om te starten, lekker droog. Altijd goed voor het vertrouwen. Ik vind je wel héél stoer dat je al zo snel terug crosst, krijgt je man geen halve hartaanvallen nu? Ik zou in zijn plaats niet meer durven kijken denk ik
Altijd erg fijn om te lezen 
Altijd tof om te zien!

En ik ben ook benieuwd naar filmpje van de dressuur! Foto's zien er goed uit!