[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:49

Ik moet ook dikke 100 km rijden naar Hernen, maar heb het er absoluut voor over!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:49

Sowieso ga je geen spijt hebben van de extra kilometers rijden voor een terein als Hernen. Ben toch wel erg blij dat het voor ons zo mooi dichtbij is. Eigenlijk kun je er alles oefenen, zeker omdat het terein best vaak verandert.

TG sneu altijd mensen met dementie. Dat is wel echt mijn horrorbeeld van oud worden moet ik eerlijk zeggen. *knuf*

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:50

Ja daarom! Ga ik zeker van het voorjaar doen! Heb wat fimpjes gezien hier en terrein ziet er geweldig uit!
Ik wil die koe springen!!!! Hahhah

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:54

Ik wil nog altijd een keer over de dobbelsteen en de grote picknicktafel. De dobbelsteen vindt Vies altijd heel erg eng om langsop te rijden en elke keer moet Rob hem weer vertellen dat hij er pas overheen hoeft als hij een beetje 'groter' is :D Lijkt me gaaf om die dan uiteindelijk een keer te kunnen springen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:56

Dobbelsteen heb ik afgelopen keer ook gesprongen, ging simpel.... Maar Uk is ook een gevalletje, erlangs is heen eng, maar erover vreet hij ze op.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-11 21:57

oh ik wil ook naar rob.
Ben benieuwd wat bay van die koe gaat vinden. Ol vind dat niet zo heel erg eng denk ik

srry weinig onthouden van het bijlezen.

ol net gelongeerd en die liep lekker ontspannen.
Nu even tv kyken en optijd naar bed.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:58

Wil aan de hand van jullie enthousiaste verhalen er eigenlijk ook wel een keer trainen maar is ook zo aan de andere kant van Nederland en zal mijn pa niet erg leuk vinden haha!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:02

Goeieavond :)

@ Mootje fijn zeg dat je geen spierpijn hebt van het hardlopen.
@ Jantine klinkt wel gaaf zeg wat je zaterdag gaat doen. Maar wel een onwijs lange dag. En wat goed dat je al 7 kilo kwijt bent!!! Hoeveel wil je in totaal afvallen?
@ Noor dat was een latertje dus gisteren. Wel fijn dat ze dan het eten verzorgen.
@ Kris wauw zeg die koe is echt mooi! Ik kan me alleen niet voorstellen dat Zeus hem net zo mooi vind :+
@ Mandy hopelijk lukt het zo om Zetje kalm te houden.
@ Danielle ik vind het ook vreselijk om bekeken te worden tijdens het rijden. Gelukkig is er hier thuis toch nooit echt iemand aan het loeren. Fijn dat je paarden er lekker bij staan!!!
Hier komen ze nooit met collecte bussen. Stom eigenlijk want wij wonen echt net buitenaf en ik doe er altijd wat in!!!
Geert zn opa heeft ook altzeimer, het ergste vind ik dat hij in paniek raakt als hij niet direct herkent waar hij is. Zo sneu. Stond ie buiten op straat te schreeuwen naar zn vrouw (mensen zijn 85 en 87 en oma lag effe op bed te slapen)
@ corien gefeliciteerd man! Super leuk.
@ noor KJ staat er keurig bij zo te zien.
@ Hennydehart heeft jou paard noooit weidegang?

Mijn rug is een stuk beter gelukkig. Nog over over het eten.
Ik eet smorgens in de auto naar het werk 2 boterhammen en een pakje multivitamine.
Om 10.00 een kop thee (net voor de winkel open gaat)
Om 12.00 4 boterhammen :o meestal met filet american boterhamworst of kip grillworst en 1 pakje multivitamine.
Om 15.00 een banaan en mijn favo multivitamine
En dan meestal tegen 20.00 avond eten :o

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:05

Noor Kj zijn vriendjes komen naast hem eten. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:06

Wat drink jij veel multivitamine zeg! Volgens mij zit dat barstensvol suikers.
Ik drink 2 kopjes cappuccino p.d., een beker melk en verder alleen maar thee... In de zomer suukervrije ranja ipv thee. Fris drink ik bijna niet meer, want daar blijf ik van drinken :+

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:07

Ik neem 1 pakje drinken mee en een halve liter water. Anders drink ik echt veel te weinig.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:08

3 kleine pakjes per dag, valt toch wel mee?
Thuis drink ik of thee of ranja. Koffie lust ik niet.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:09

Noor, wat staat hij er lekker bij!!

Voor mij is het ongeveer 1 uur en 15 min naar Rob, heb opzich geen moeite met ver rijden. Het kost alleen zoveel diesel.

Ik drink eigenlijk alleen maar water, thee en spa. Af en toe een keer een sapje.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:11

tien ik snap ook wel dat die voor jullie makkelijk gaat :P Jij crosst M, ik zou nog geen B cross rondkomen.
Rob is voor mij een dik half uur rijden gok ik.

Multivitamine vind ik echt niet te drinken, krijg er alleen maar dorst van. 'sochtends drink ik iets melkachtigs, verder water, thee, ranja en soms cola. Als ik het zwaar heb op school wil ik nog wel eens een koffie kopen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:17

Rob is van mij ongeveer 50 minuten. :)
Wat eten sommigen weinig, dan zou ik het echt niet vol houden de hele dag.

Ik heb poging 2 gedaan voor een sportstage, ben al aan het duimen. Als ze nu weer zeggen dat ze alleen stagiaires van Hogeschool Utrecht nemen dan weet ik het ook niet meer.
Was ook even aan het kijken voor de opleiding daarvoor.. Voor 2020 moet je een master halen om geregistreerd te blijven. Maar voordat je die master hebt ben je ook weer 5 jaar verder. Nou, ben je lekker mee. Kan gelijk doorgaan met studeren dus.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:25

Sannn, eeuwige student in spe?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:26

Ik was van de zomer al aan het juichen dat ik de komende jaren niet meer hoefde te leren. Te vroeg gejuichd dus.. B-)
Maar het is 50% praktijk en ik mag dan doen wat ik leuk vind! Al vind ik dat wetenschappelijke minder. ;)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:33

Anne dobbelsteen ging bij mij ook heel simpel, net als de grotere picknicktafel (ik bedoel dus niet de witte) dus zelfs voor een niet-B-er is het te doen ;)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:33

Noor: Wat een leuk koppie heeft KJ.
Sann: Wat een gedoe zeg, kan je anders niet gewoon switchen naar de hogeschool?
Henny: Ik moet ook 130 km rijden naar Hernen, maar het is zeker de moeite waard :j .
ik ben wel eens bij jullie op stal geweest, maar eerlijk gezegd ben ik nog nooit bij jullie binnen geweest :+ , ik ken het alleen van Jumping Berestein en een keer dressuur op het grote grasterrein.
is de dressuur bij jullie trouwens in de winter een beetje fijn starten (fijne bodems en losrijden binnen)?
Want dan kom ik misschien een keertje op visite deze winter :D .

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:44

SIM @ namen....?? }> die koe ziet er wel heel hoog en smal uit met die kop omhoog....die haag van RW kan ik mij ook nog wel herinneren, toen had ik de eerste keer een stop.....(zegt Rob: je moet het zelf ook wel willen HE !!!.. :o ...oommggg...ik vond het idd best aan de grote kant ja....)
CORIEN @ ik hoop echt dat je nu helemaal je draai gaat vinden bij je nieuwe baan.
NOOR @ KJ lijkt een wel aardig op mijn gefokte kasparow van destijds, eigenlijk beetje hetzelfde type.

Ik heb bij Rob al wel de wensput, dobbelsteen en grote sloot trakhener en die trakhener veeghaag achtig ding gesprongen (ging achteraf gezien wel heel simpel), dat vond ik al gaaf zat. Verder ook een hoop andere dingen en bomen ed....

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:58

Wij hoeven gelukkig ook niet zo heel ver naar Rob. Denk 35 minuten of zo.
Vorige keer de put gesprongen, de dobbelsteen al tijdje geleden: vond ze wel erg raar :+ .
Hij heeft inmiddels zoveel picnic-tafels staan, dat ik niet meer weet wat de grote is. De laatste keer sprongen ze deze:

Afbeelding

Maar volgens mij staat er nog een grotere bij de bult. Of is die verhuisd naar deze plaats???
Al met al blijft het een gaaf terrein en Rob natuurlijk een gave leraar :D .

Ben net terug van (laten) rijden. Giga was wel stijvig, maar niet kreupel gelukkig. Ze zal toch wel wat spierpijn hebben.
Gelukkig liep ze aan het eind weer erg lekker.

Nou, ik ga snel nog wat voeren en de boel voor morgenochtend klaar zetten!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 00:19

Leliaardje even een andere vraag maar wat voor dekje heeft Giga op die foto op. Die lijkt bij mijn cross-set te passen

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 00:23

Dat is een Anky-dressuur dekje :P , kleur: Aqua meen ik me te herinneren.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 06:28

@ muts Marijke niet bij stal! Zodra ik op zomer vakantie ga gaat hij naar mijn vriendin in Hoek van Holland!
Daar gaat hij lekker de wei op! Maar dat is toch maar 2 weken per jaar hoor!

@ mootje, al die thee verkleurd je tanden heel erg van en ik pies me echt leeg!
Hahaha!

@ Eef bam, zeker fijn starten! Inrijden in de overdekte buitenbak met achterbergbodum en starten in de binnenbak met zandbodem ook van achterberg!
Die wordt elke dag getrokken dus geen gaten of iets!
Jury zit in een hok dus merk je ook amper iets van!
Prijsuitreiking is vrijwel direct dus ook geen uren wachten!
20-11, 20-12 zijn er weer wedstrijden! Rij ze beide mee denk ik!
Leuk als je komt :D

M'n dienst is echt vreselijk saai dus daarom maar ff op bokt!
7 uur thuis ff slapen tm 12 dan ff heerlijk springen met m'n stouterd! Al weer 2 weken geleden dus heb er weer zin in :p
Als ik al die dingen hoor van Rob ga ik Zeker het voorjaar een x trainen bij hem!
Echt super!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 06:46

Goedemorgen :O