Ja, dat ik ook zo . Zo hadden mensen vroeger ook een "mooie kamer" Daar zaten ze niet omdat dat "zonde" was. Wat een verstand! Je hebt dat spul toch om te gebruiken!! Niet om naar te kijken!
MargreetW
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-11 13:30
Zo, vanmorgen CD opnames gemaakt en straks naar de laatste keer Karavaan/Melk. Publiek hebben ze voor de 3 "stukjes" ondergebracht in de stal, de schuur en onder een luifel (zeil van een Friese skutsje). Wij staan helaas nog steeds buiten, echt van de 12 voorstellingen is er eentje afgelast en hebben we maar 2 droog gezongen/geacteerd. Droge kleren mee want na afloop is er dikdounindetoene al zal dat nu wel knoei'n in d'schure worden. Toch jammer dat het voorbij is. Meiden.... het schijnt volgende week beter te worden.... zeggen ze.
Hanggedeelte van de kast is evengoed nog behoorlijk vol, maar er kan altijd wat bij hoor
Net Jer een poosje in de paddock gehad, die was liever binnen gebleven denk ik. Nudine heb ik een bak voor gebracht, daar was ze wel blij mee. Er staat nog genoeg gras, maar met zulk weer voer ik toch even bij.
EvelienH
Geplaatst: 24-07-11 13:53
Mootje schreef:
Ik lees net dat ze in hulten de springwedstrijden niet meer op de agterberg bodem willen hebben..
Waar heb je dat gelezen? Dacht wel dat ze met een nieuwe bak bezig zijn, tenminste daar lijkt het op. Noor heeft lekker opgeruimd.
De paarden staan lekker met dekentjes op, op de wei. Wat een weer.... bah bah!
Wij zijn terug. Geert had in de BB een foutloos rondje met Andor en in de B een paar (kleine) mis communicatie's! Wel heel tevreden en tot aan de finish kunnen rijden maar Geert was niet heel blij. Andor was verder heeel braaf. Ula sprong ook redelijk. Ze blijft moeilijk en viel voor 3 in draf omdat het een witte oxer was met plank aan de voorkant. Daar 1 paal en de laatste vd dubbel er ook af. Was aan t eind vh parcours en het ging parcours ging van groot,groter, grootst zeg maar
sanurie
Geplaatst: 24-07-11 14:15
Middag!!!!
Wat een *** weer. Had eigenlijk toch echt nog wel even willen rijden maar zo gaat het echt niet, en de bak staat ook helemaal blank dus moet sws de weg op! Hopelijk word nog wel droog....
De hond is weer ontzettend slecht, dierenarts toen al gezegd dat terug kan komen maar geen idee hoelang dat duurde. Ze wil helemaal niks meer, en kan zo goed als niet lopen. Voor mij is het genoeg geweest, als ik mocht bepalen dan was het nu over, ik vind het vreselijk als ze zo veel pijn heeft.
MM: Ja hoor ik heb een top vakantie gehad En goed dat je weer vertrouwen hebt! Gaat goed komen Evelien: Ik snap je boosheid, het is midden in de zomer en dan word alles afgelast vanwege te veel regenval Noor: 4 vuilniszakken dan is mijn kast leeg!!
idd prutweer hier ook..@ vief: waren de banen niet zo best daar??
Winola en Dienke zijn nu M1 + 1... 194 (andere proef 176), wel verschil tussen beide proeven, dus punten klopten ook wel... (bodem was al best glibberig en nat/los). zelf ook afgezegd, anders had ik nu moeten rijden..., gaat ook steeds harder regenen..
nu weer naar buiten..., de Dayano staat met gaskoliek, de DA is er voor de 2de keer... hopelijk knapt ze snel op....
ja, nooit eerder problemen mee gehad, in 4 jaar nooit een DA gezien... hartslag is rustig/goed (48), maar zit nog wel wat vol/dicht..., af en toe wel een scheet, maar nog niet genoeg..., moet toch wel keer beter worden komende uren....
Ja, heb d'r aardig beïnvloed in een jaar tijd gehehe. Nu in de M1 punten scoren en dan op naar de M2
Hey wat goed van Dienke!!! Gefeliciteerd! En ook nog eens een dikke winstpunt! Echt wel goed!! Hopelijk knapt de Dayano gauw op. Ula heeft ook al eens gaskoliek gehad. Kl0te is dat.
Dienke goed bezig! Mo lekker he die regen Noor ook goed bezig geweest met der kleding kast! Margreet das jammer, het weer werkt ook niet echt mee.
PFf wat een avond gister, laat ik maar zo zeggen, gouw vergeten
AntheaV
Geplaatst: 24-07-11 16:26
Ik ben de hele middag bezig geweest in de wei. Heb de wei door de helft gedaan. Paardjes waren wel een beetje beledigd dat ze nu nog maar een halve wei hebben Heb in de andere helft kunstmest gestrooid. Het regent hier niet echt, alleen wat motregen. Maar ben even goed toch best nat geworden
Weule: Goed van Dienke!Balen van de Dayano Noor: Dat is wel veel, 4 vuilniszakken Margreet: Echt balen dat het weer jullie zo tegen zit
Ik heb het wel redelijk droog gehouden. Vanmorgen eerst gesprongen met bay. Op H8 een balk die hij meenam en et recht achter stond 9 maar ik was me beugels kwijt dus even volte gereden en weer netjes voor de hindernis. 9 strafp. mazr ben wel tevreden. 1e proefje 184 en 2e proefje 169 terwijl de 2e fijner ging. daarna ol opgehaald, maar datging niet goed. Nu vr nog clubkamp springen en dan even dressuur gaan oppakken.
Benthe nog gesproken.
Nu ff alle zooi opruimen en douche heb het koud
EvelienH
Geplaatst: 24-07-11 16:38
Mootje schreef:
In het sgw bejaardentopic pol postte het!
Dat is wel heel apart, helemaal omdat de eigenaren zelf springruiters zijn. Super van Dienke! itsme, gefeliciteerd met je winstpunt! Fijn dat je tevreden bent.
Sannnn
Geplaatst: 24-07-11 16:44
Goed van Dienke! Jij ook lekker gereden Itsme. Terrein was dus goed te doen, ik kom donderdag toch niet. Was vergeten dat mijn moeder jarig is dan.
Wou What net binnen zetten, regen ging wel heel hard. Hoefde niet, hij stond zelf al lekker op stal. Vanmiddag film middagje gehad.
Hier regent het ook al de hele dag, mensen hebben net Zigo opgehaald en moet zeggen dat ik het toch altijd naar vind als een paard na er bijna een jaar lang elke dag voor te hebben gezorgt opgehaald wordt. Ga zo douchen en dan lekker uit eten in Deep'n (diepenheim)
Noor 4 vuilniszakken dat is wel heel veel Gefeliciteerd BV met je wp in de M1 Itsme ook gefeliciteerd met je wp
Ik ga nog bedenken of ik me voor woensdag opgeef. Rijden op de tijd dat de grote stallen rijden vind ik niks, ben daar niet brutaal genoeg voor. Maar vond het zo lekker om je niet op te hoeven geven aangezien ik pas dinsdag of eigenlijk woensdag wil bedenken of ik ga.
Ferrose liep vandaag echt heerlijk. Op het moment denk ik dat de dip (en de osteopaat voor Ferrose) ons beide eigenlijk wel goed gedaan heeft. Echt even weer goed opbouwen uit de basis. Ze is nu zoveel simpeler om te rijden nu ik er ook weer braaf aan denk dat ik echt heel goed moet rijden (dus geen gemakzucht, niet per ongeluk toch iets verkeerd zitten etc). Ik had vandaag voor het eerst in weken weer mijn zweep halverwege weggelegd en tot nu toe heb ik haar altijd dan wel een paar flink moeten bijprikken om te vertellen dat zweep weg geen feest was (en nee ik doe niet zo veel bijzonders met die zweep maar ze weet het dondersgoed) maar ook dat had ze vandaag helemaal niet nodig
Gefeliciteerd Dienke! Itsme ook gefeli! Balen van de afgelaste wedstrijden, maar wel logisch.
Vandaag gewerkt en daarna bij Sim geweest. Verder doe ik lekker niks, is het toch geen weer voor.
Joki
Geplaatst: 24-07-11 17:50
welke variant van de polypads gebruiken jullie eigenlijk? Gewoon de classic?
Ik zag dat ik nog wel een leuke foto van Renswoude had. Teugels zijn te lang maar ik wist dat ze gruwelijk groot zou afgaan en was daar iets te vroeg al op voorbereid
_lautje_
Geplaatst: 24-07-11 18:11
Even kOrr vanaf de telefoon!
Beide paarden hebben geweldig gecrosst, maar vooral hetje was ontketend! Die was in het starthok al niet meer te houden en tot hindernis 5 leek hij haast op hol toen even gas teruggenomen en na paar sprongen hem weer laten gaan. Heb niks hoeven doen. Was heerlijk. Maatje ging ook echt super, helaas nam ik een verkeerde afslag wat als weigering is gezien... En een taxatie op het water ook. Vond ik discutabel... de cross is nog stilgelegd toen ik Erin zat. Maar ondanks 15min stilstaan gaat maat super verder. Wat een knol!
Groot was de verbazing toen ik gisteravond de uitslag van hetje zag, een weigering... Hij had een slinger gemaakt voor een hindernis en dat was dus een weigering... Protest aangetekend maar de hindernisjury heb ik voltes gedraaid en passen achterwaarts gedaan. Gewoon niet waar. Zijn echt zo boos geweest. Maar ook vandaag nog van alles geprobeerd, geen succes. Waren heel veel van dit soort gevallen. Opvallend vaak bij nederlanders...
GelukkIf wel een super gezellig weekend gehad met denederlandse collega's!!!
Laatst bijgewerkt door _lautje_ op 24-07-11 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt