Net weer Chal gereden na flinke tijd (zadel lag zo bagger op hem dat hij ging bokken erop). Meet de devoucoux liep hij gewoon toppie! Kon zo wegrijden, super braaf en nooit zo simpel naar beneden gelopen. Ben helemaal in loveee.
TeeGee
Geplaatst: 13-04-11 12:20
Gister trouwens gelachen met veulen. Ze heeft een beetje diaree dus der hele kont zit eronder. Dus Rem zn mams had gezegd, dat maak je "even" schoon met warm water en een spons. En dan vaseline erop. Nou dat veulen ging alleen maar bokken en als een gek met der staart heen en weer. Was bijna schoon toen hebben we het maar opgeven, laag vaseline erop maar even later stond ze de vaseline tegen buik van mams eraf te schuren Vanavond poging 2
Klopt, veulenas reageren al eerder voordat je het ziet. Ideaal voor het insemineren. Je weet gelijk wanneer je de hengstenboer kan bellen Stront eten lijkt mij niet zo heel lekker. Hooi is redelijk normaal. Ze immiteert mama.
Nee geen hengstenboer! Ik wil weer rijden op Bari Stront eten is echt een smerig gezicht maar ja als ze straks in de wei gaan zal het wel minder worden.
Snoekiej
Geplaatst: 13-04-11 12:31
Goeiemiddag! Ik heb mijn eerste ding alweer verkocht, een easyshower die ik (van Caro geloof ik?) had overgekocht. Net daarna kwamen die afspuitsets op druk op de markt, dus daar ga ik maar voor sparen. Straks naar springles!
Lekker dat Schimp lief was Karen! Haha, leuk portret is dat veulentje van jullie ook Klopt idd wel wat Lau zegt. Zo gaat het bij onze veulies ook altijd. Sinds wanneer heb jij een capcover Noor?! Gave foto's. Jer vind het wel echt stom zo te zien :D Veel plezier met trainen vanavond EB Wat heerlijk Lau! Da's wel echt genieten!
Stront eten is ook normaal, Karen . Gaat inderdaad vanzelf over. En hooi 'at' KJ ook al met een dag en nu doet hij dappere pogingen tot gras eten . Gister even gekeken, maar hij krijgt al tandjes
Die heb ik al een tijdje Snoek, had alleen nog geen crosshelm Die heb ik vorig jaar in WW gekocht, maar daarna heb ik alleen nog Gorssel (voor de helft) gereden, dus hij is nog nauwelijk in het openbaar geweest
mistid
Geplaatst: 13-04-11 12:56
Middag
Wat een verhaal van die hengst! Wij hebben hier geen hengsten en hebben ze liever ook niet op stal. Wel 1 stal aangepast zodat er een hengst in kan, omdat wij er vorig jaar wel 1 hier hadden. Leuke foto Noor! Veel plezier in BN Evie! Over Joran van der Sloot kan ik heel kort zijn: electrische stoel. Wat fijn dat Chall het zo goed doet met je nieuwe zadel Lau!
Ik heb vanochtend lekker een lange buitenrit met Vos gemaakt en hij was weer lief. Ik wil eigenlijk vanavond Beau meenemen naar een parcourtje op de club van mijn zusje, maar mam denkt dat dat niet mag daarvoor hebben we een telefoon...
Wie weet komen wij op niet al te lange tijd jullie bejaardenles versterken. Zusje heeft alleen voltige op woensdags, hoe laat begint de springles bij jullie?
Hmmz als het aan mij ligt kan het wel. Zo maar even overleggen en dan bellen. Ik heb alleen nog wel een aantal HTC lessen op woensdagavond, hoe gaat het tegenwoordig met betalen? Per les of een kaart voor een maand ofzo?
Haha geweldige actie van veulen TG! Fijn dat je het 1e alweer verkocht hebt Snoekiej. Succes en plezier in BN Evie. Leuke foto’s Noor, komt helemaal goed zondag!
Ben ook weer thuis, 2 tentamens gehad en nog 1 te gaan. Nog even doorbijten dus.
bvw
Geplaatst: 13-04-11 14:13
volgens mij kan het ook per les, dus kan je altijd een keer eenmalig mee rijden (vind ik )
Sannn succes nog even! Gingen de tentamens vandaag goed? Ik heb morgen ook tentamen, volgende week tentamen en volgende week moet mijn verslag/report af zijn en ik heb het al zo druk!
Gister gehaald en vandaag was theorie, ging wel goed! Denk dat ik die ook wel heb, morgen nog 1 prakijk. Moet wel goedkomen als ik niet in de stress schiet. Jij ook succes he morgen en volgende week. Druk zat idd.
Succes Sann! Beetje goed gevoel erover? Bianca, ook jij succes! Ik zal zo wel even tijdens de koffie bij pap informeren of die tijd heeft vanavond, denk dat het beter is als hij meegaat ipv mam. Mam wil mij sws in een springles van Stephan hebben met Beau, maar het zou zonde zijn als je ook moet betalen voor de lessen als je niet komt, want dan kunnen we beter nog even afwachten tot de laatste HTC lessen gegeven zijn. Maar ik zal straks eventjes overleggen en bellen, wie weet zie je mij vanavond verschijnen!
Annetje
Geplaatst: 13-04-11 14:25
Bedankt trouwens voor het plaatsen van de link naar die enge hengstenbeetwond. Ik kotste vanmorgen bijna mijn ontbijtje uit waar ik mee bezig was Ik heb ook maar geen poging meer gedaan het verder op te eten. Dat soort bloederige dingen zijn niet goed voor mij op de vroege ochtend...
Noor mooie foto's! Vooral die eerste vind ik leuk, paardje kijkt echt mega vrolijk
Lau is helemaal gellig met d'r zadel en haar paard blijkbaar ook
Ik zie ze al helemaal gaan TG Diarree komt inderdaad bij de eerste hengstigheid van mama. Poep eten doen ze om de darmflora (de goede bacterien) van mama over te nemen. Als het goed is doet elk veulen dat wel een keer.
Snoek veel plezier met springen en ben benieuwd wat de DA gaat zeggen
Ik had net ook tentamen. Ging wel lekker Was een heeeeel lang tentamen en natuurlijk net de laatste vraag was echt super moeilijk (kon ik me nog wel herinneren van vorig jaar, maar ik wist 'm wederom niet) Dan blijf je toch wel met een k*t-gevoel zitten. Hopelijk heb ik de rest gewoon goed en is het niet erg dat ik bij de laatste maar onzindingen neergezet heb. Morgen het laatste tentamen... brrr.... ben daar echt zenuwachtig voor hoor! Ik krijg het zelfs met aantekeningen en boek niet voor elkaar om het proeftentamen te maken. Kun je nagaan hoe het echte tentamen gaat zijn..
bvw
Geplaatst: 13-04-11 14:36
bvw schreef:
Ik heb morgen ook tentamen, volgende week tentamen en volgende week moet mijn verslag/report af zijn en ik heb het al zo druk!
ohja helemaal vergeten te vertellen dat ik daarnaast gewoon fulltime stage loop dus 5 dagen pw, zielig ben ik he zit nu dus op stage, maar ben snel afgeleid...
Mirthe het zou wel leuk zijn als je ook mee reed!
Anne jij ook succes met leren! Dat van dat poep eten wist ik niet, maar is dus alleen maar gezond...!
KJ stond net ook weer te smikkelen van een verse hoop van mama En ik had hem ook 2 keer in mijn nek hangen, ik zie er blijkbaar uit als klimrek... leuk hoor een hengstje Jer was ook volkomen afgeleid tijdens het rijden, druk met kijken naar de bokkensprongen van KJ. Even een paar L-oefeningen doorgereden, valt nog niet mee zo'n gebroken lijn
Sannn, Bianca en Annetje, druk met de tentamens dus. Veel succes nog.
Haha moeilijk om ze dan aan elkaar te houden he Noor! Ik heb vanavond nog een half uurtje les en zaterdag ook een half uurtje
Evony
Geplaatst: 13-04-11 17:10
hallo dames,
geen bijlees actie van mij dit keer druk met tentamens en weer een vreselijke domper vanochtend.
Wel heel veel leuke foto's gezien van Noor (knappe jer ) de nieuwe topper van eef, strandfoto's van lau en las iets over bijtwonden die heb ik maar overgeslagen
Had vandaag cursus BE ging zooo goed, kon heel assen zowat met mijn ogen dicht in de achteruit rijden, tot dat ik examen had. Ben faalangstig en met de B ging het ookal niet zo lekker, had ook zelfde examinator als de eerste keer B en toen voelde ik mijn angst al de overhand nemen. Gevolg; kon niet eens meer normaal autorijden. Word er zo ziek van, het ging zo goed en dan door die stomme faalangst wil het gewoon weer niet
TG: dat was een mooie actie van het veulen haha . Noor: mooie foto's van de crossles! Annetje: die foto van de beet ziet niet zo lekker uit nee, weer een lekkere eye-opener! Hopelijk heb je je tentamen gehaald! Sannn en BVW nog succes met de tentamens.. Snoekiej: ajjj dat filmpje! Dat is gewoon van 'echte meisjes in de jungle'. Het spijt me zeer, maar ik vond het gewoon oer maar dan ook oerstom dat de producenten van dat programma hebben toegelaten dat een leek zo'n grote slang gaat vastpakken. Op mijn schatting was die zeker een metertje of 2-3. Denk maar niet dat wij als studenten daar zelfs al onze handen aan mogen verspillen . Wij kregen trouwens een ander filmpje te zien van een voorbeeld hoe het goed mis kan gaan, ik zal hem eens zoeken. Die was ook goed fout! Laura: mooie foto's van het strand en fijn dat het zadel goed lag op Challenge!