Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vanavond poging 2

Klopt idd wel wat Lau zegt. Zo gaat het bij onze veulies ook altijd.
:D
. Gaat inderdaad vanzelf over. En hooi 'at' KJ ook al met een dag
en nu doet hij dappere pogingen tot gras eten
. Gister even gekeken, maar hij krijgt al tandjes
Die heb ik vorig jaar in WW gekocht, maar daarna heb ik alleen nog Gorssel (voor de helft) gereden, dus hij is nog nauwelijk in het openbaar geweest
daarvoor hebben we een telefoon...
Ik heb ook maar geen poging meer gedaan het verder op te eten. Dat soort bloederige dingen zijn niet goed voor mij op de vroege ochtend...
Diarree komt inderdaad bij de eerste hengstigheid van mama. Poep eten doen ze om de darmflora (de goede bacterien) van mama over te nemen. Als het goed is doet elk veulen dat wel een keer.
Was een heeeeel lang tentamen en natuurlijk net de laatste vraag was echt super moeilijk (kon ik me nog wel herinneren van vorig jaar, maar ik wist 'm wederom niet) Dan blijf je toch wel met een k*t-gevoel zitten. Hopelijk heb ik de rest gewoon goed en is het niet erg dat ik bij de laatste maar onzindingen neergezet heb.bvw schreef:Ik heb morgen ook tentamen, volgende week tentamen en volgende week moet mijn verslag/report af zijn en ik heb het al zo druk!

En ik had hem ook 2 keer in mijn nek hangen, ik zie er blijkbaar uit als klimrek... leuk hoor een hengstje

) de nieuwe topper van eef, strandfoto's van lau en las iets over bijtwonden die heb ik maar overgeslagen 
.
. Wij kregen trouwens een ander filmpje te zien van een voorbeeld hoe het goed mis kan gaan, ik zal hem eens zoeken. Die was ook goed fout!