Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je gaat lekker met beide paardjes!

Als ik je verhaal lees Snoekiej ging je vandaag juist bij de paarden weg. Als je ze onderweg overal hebt staan is het denk juist goed voor Vorstin.
Lekker dat er daar veel paarden staan. Als ze in de verte ergens paarden ziet of denkt te zien, gaat ze wel. Vandaag ging ze ook als een speer door de lijntjes als ze een ander had zien vertrekken. Vandaag ben ik na de aanvaring in het bos nog een aantal keer van de rest weggereden, en aan het einde van de les ben ik in mijn eentje nog een rondje langs de randen van het land gaan maken, en toen was er niets meer aan de hand. In een cross als de Vlietlanden weet ik dat het geen probleem is, dan zijn er overal paarden. Aangezien ik nog nooit in Vrouwenpolder geweest ben, wilde ik toch wel ff weten hoe en wat.

!!
, ze moet toch ergens 'doorheen' en het vertrouwen krijgen dat ze gewoon prima zonder die paarden kan.. Het is dan ook wel gewoon goed dat er paarden te zien zijn daar
en dat ze de cross toch 'alleen' moet afleggen. (En flinke kreten gooi je eruit
, wel begrijpelijk hoor
)
, je bent toch een hele dag kwijt en benzine en startgeld enzo.. Ik snap je.
. Als je het dan enthousiast benadert en ook duidelijk aanwezig bent met begeleiden, zodat ze met haar volledige aandacht bij jou is.
.. Ook al weet ik dat het gewoon even een muts-moment is. Als ik zeg "Kom op!! Gewoon doen meid!!" gaan de oren erop en dan loopt ze er langs of doorheen.
.
.
, maar ik heb onderhand redelijk wat ervaring op gedaan met Wolin
....
.
.
. Heb crosstraining gehad in Wieringerwerf. Alles klopte en Merel was super bij de les. Vooral de sprongen bij het water pakte ze super aan. We gingen met een groepje door het bos eerst alle hindernissen springen en dan vindt ze het wel moeilijk om geduld te hebben. Ze wordt dan super heet en komt omhoog. Dametje is het dan hoor
. Daarentegen deed ze wel super haar best en geen enige twijfel
dus ja nog niet slecht 

.
.
,
.
. Ook heb ik haar het bruine hoofdstel en martingaal kado gedaan voor de Tinker
.. Enne... het stond haar onwijs gaaf!! Ze kon ook wel een nieuw hoofdstel gebruiken, dus het kwam erg goed uit.
, ik vind dat zo'n mooi gezicht, wordt er helemaal blij van!! Toen even gespeeld in het land; ik wegrennen, zij bokkend en springend achter me aan, oren erop en racen!! Ik stoppen en heel hard de andere kant op rennen, Wo helemaal mee doen
.. Mooi gezicht
..
. Was leuk, lieve gekke Wo
...
, kwijl kwijl
, uiteraard in het bruin...
dus 2 X een oranje strik met het "kleine" en het "grote" team
daarna keihard de ereronde waarin mijn instructrice vroeg heb je nog een rem en ik doodleuk antwoorde 'nee'!
in totaal 3 1/2 rondje ereronde
Ik heb het nog een stuk op internet zitten kijken, echt mooi!
dus is nu met de train richting vleuten
paardje verwennen. en dan lekker al een beetje me koffer in pakken 
Op die laatste zie je zo die camera voorbij schieten. Het paard van Rodney Powell geloof ik schrok ervan, na de eerste Hexagon Hedges stopte hij ermee... Later is er niet meer met hem gesproken met hem door een verslaggeven/geefster, best jammer.. Ik zag hem richting de camera schreeuwen toen hij voorbij kwam galopperen.

Ik pak ze direct aan, dat ene uurtje per dag moeten ze gewoon luisteren!
Verder heb ik een lekker weekendje gehad. Straks weer op naar school... 
Ben alweer braaf vanaf half 9 aan het werk
College maar even skippen vanmiddag, want moet deze week een onderzoek afronden waarvoor ik nog voor woensdag wat proefpersonen moet strikken en moet nog 45 enquetes op straat gaan afnemen