Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

T was dus dik 3 uur dat ik in bed lag en 6 uur ging weer de wekker. Ik voel me dus echt 
, maar moet zo werken dus heb geen andere keus dan maar weer aan de bak gaan. Voor alle wedstrijdgangers: Heel veel succes en ik hoop dat het droog blijft!!
gelukkig liep het goed af!
Goeiemorgen!

goeiemorgen
dus gezegd dat ik kwam. Dus ik werken gister avond. En ik was al sjaggo. En echt alles ging mis daaro
. De stoppen vielen eruit, terwijl het vet druk was, dus de kassa en niks deed het. duurde vet lang voor ze hun eten kregen. Eigenlijk moest ik tot 10 uur. maar ik zij dat ik tot 9 uur maar kon, dan kon ik daarna nog weg.
.
. Vanmiddag om 4 uur weer werken, hopelijk niet meer zo druk
.
en gefeliciteerd!!
Eerst dressuur, was ze een beetje mat, moest ook vanaf mijn eerste proef meteen mn 2e in
Maar wel 180 en 187 
heb een paar keer wel de balken gehoord, dacht ook niet dat ik foutloos was, maar toch:D Vorstin was wel al vrij heet, ze trok de teugels uit mijn handen, ging knetterhard op de sprongen af. De barrage was ik met zn 3en. Toen was ze nog veel heter, en echt niet meer te houden. Dus ze heeft er 2 balken afgegooid. Heb toen maar besloten dat ik mijn 2e rondje beter niet kon starten
Was bang dat ik anders verlies zou rijden, of dat ze zich zou bezeren ofzo, omdat ze roekeloos door dat parcours ging.
En vanavond even naar koopavond in de burg!
) Ik heb nog even heerlijk uit kunnen slapen
Zometeen ga ik maar weer flink aan de bak voor school, gisteren is het er niet van gekomen.

)

!

maaar wel rottijden zeg in Deurningen. Valt met springen vast wel iets te regelen.
En welterusten!

) Maar het was wel lachen. Daarna nog ff naar de kroeg geweest