Ik ben er ook weer!!!
IS, beterschap met je vader
Vief, mooie foto's hoor
en gefeliciteerd!!
Ik heb gister ook wee 4 winstpunten bij elkaar gereden, 2 bij dressuur en 2 bij springen
Eerst dressuur, was ze een beetje mat, moest ook vanaf mijn eerste proef meteen mn 2e in
Maar wel 180 en 187 
Daarna Vorstin de trailer weer op, en springparcours bekijken. Ik vond niet dat het echt hoog stond, maar van 9 naar 10 was wel een vervelend lijntje, en de grond was ook al helemaal omgeploegd. Nog even erg geergerd aan een meisje in de losspringbak, ze reed tegen me aan, was gewoon heel asociaal bezig en ook gewoon mensen aan het uitschelden. Ze had trouwens ook een heeele scheve pony, hij liep echt onwijs met zn achterhand naar binnen en hij liep ook niet een klein beetje nagefelijk ofzo. Echt iemand die volgens mij nooit dressuur rijd.
Maar mijn eerste rondje was ik foutloos
heb een paar keer wel de balken gehoord, dacht ook niet dat ik foutloos was, maar toch:D Vorstin was wel al vrij heet, ze trok de teugels uit mijn handen, ging knetterhard op de sprongen af. De barrage was ik met zn 3en. Toen was ze nog veel heter, en echt niet meer te houden. Dus ze heeft er 2 balken afgegooid. Heb toen maar besloten dat ik mijn 2e rondje beter niet kon starten
Was bang dat ik anders verlies zou rijden, of dat ze zich zou bezeren ofzo, omdat ze roekeloos door dat parcours ging.
Kwam ik terug bij de trailer, stiften uitdraaien, was ik een ijzer kwijt!! Maandag was de smid nog geweest, dus hij heeft hem er gewoon niet goed onder geslagen. Ik nog het hele terrein afgeweest, maar ijzer niet gevonden..
Gelukkig kan de smid morgen nog snel komen, want zondag crosstraining in Baarle-Nassau, en dan heb ik mijn stiften hard nodig!