Hoooi 
Vanochtend een mailtje gekregen van de universiteit in twente. Daar bieden ze de studie Toegepaste Communicatie Wetenschappen aan. Ik had vrijdag wat informatie aangevraagd en aangegeven dat ik graag een dagje mee wilde lopen. Jeetje echt
dat ze nu al reageerden! Utrecht laat gewoon niks meer van zich horen
Reageren niet eens meer op mijn mailtjes. Zal ze van de week wel een keer bellen anders 
Maar ben wel benieuwd, studie leek me eigenlijk ook wel leuk. Universiteit Twente eigenlijk wat minder, maarja een dagje meelopen is altijd leuk natuurlijk en misschien zijn mijn vooroordelen wel onterecht 
Uit school nog langs Randstad geweest, gesprekkie en wat gegevens ingevuld. Moet nog een cv maken en nog wat aanvullen enzo. Maar waarschijnlijk heeft mijn moeder het voor elkaar gekregen dat ik op Saxion gewoon relaxt wat gegevens in kan vullen
Lijkt me wel wat en verdiend goed!
Vandaag moet Lipso het maar even een dagje zonder me doen. Het regent hier ook echt de hele dag.. Morgen springles, dus hij vergeeft het me vast wel. Ga morgen ook nog even een paardje van een stalgenootje rijden, ben wel benieuwd hoe het nu voelt nu ik zelf geen ponypasje meer gewent ben 
Verder in een tussenuur op school een hele planning voor deze week gemaakt. Dus die ga ik zo even uitprinten en dan ga ik ik me eens echt aan zo'n planning houden 
Mijn planning begint geloof ik met het uitzetten van bokt, dus ik ga weer