Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lielle schreef:Beter Wup! Heb je trouwens je mail met de indeling van de 7e al gezien?
SGWuppie schreef:Lielle schreef:Beter Wup! Heb je trouwens je mail met de indeling van de 7e al gezien?
Ja, heb ik gezien, prima indeling lijkt me, wollie zal ook wel blij zijn![]()
Als het te heftig wordt, sla ik wel een keer een hindernis over! Hoewel er in Lunteren volgens mij geen echt heftige dingen staan....denk trouwens steeds dat we naar Maarsbergen gaanwel ff opletten bij de afrit van de A50 dus
SGWuppie schreef:Lunteren is greppeltjes oefenen!! Ik denk pas de laatste dagen dat we naar maarsebergen gaan, toen ik jou vorig weekend sprak wist ik nog wel Lunteren te verzinnen, vaag he
In Lunteren hebben ze dat lijntje met hagen en greppels!
SGWuppie schreef:Nee joh, Lunteren is juist dichterbij!
edit: Onee, voor jou niet, 121 km om 96,4...
maar hoe we dan allebei aan Maarsbergen komen???
Kunnen we niet gewoon daar gaan trainen Lielle? Is mooier dan Lunteren!
Lielle schreef:Lunteren en Maarsbergen maakt volgens mij geen barst uit vanuit Breda. Maar het is altijd Lunteren geweest, we gaan 21 april naar Maarsbergen (en dan kan ik niet mee)
Lielle schreef:Ja, mijn vriendje wordt 40 en we gaan een weekendje weg.
en daarom kan ik de 12e ook al niet mee, dan viert hij samen met een vriend zijn 18e verjaardag.
Lielle schreef:ik bedoelde het niet rottig hoor, het staat er wel wat bot, sorry.
Laat maar weten wat je doet; als het nodig is, kijk ik wel of iemand evt wil schuiven in de training.
Volgens mij ben je voor schuifelen op je 18e wel te oud. Dan ga je toch stiekem naar buiten?