[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:53

Hier wat foto's van mij van zaterdag!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:11

Leuke foto's hoor mm
Ziet er groot uit!

BT en amarie: hoeven zijn af en toe rotdingen! Een jaar is echt zonde!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 20:16

Amarie, wel balen weer van Salvador Verdrietig Het zit jullie ook niet mee met de paarden.

Overigens zit mijn bp echt uitstekend, merk er echt niets van met rijden.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:28

Mijn bodyprotector zit ook niet echt geweldig, maar ook niet vreselijk..
Heb hem ook al lang. Was 9 of 10 toen ik met crossen begon en ik weet nog wel dat we toen hartstikke blij waren dat we eindelijk een kleine bodyprotector hadden gevonden Haha!
Zoveel en zulke soepele als nu waren er toen echt nog niet
Heb wel eens een paar keer een andere gepast, maar het is nogal lastig om een goed passende te vinden!

Maar ik ga even m'n rijbroek aan doen en naar m'n knollie Doei!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 20:36

hehe eindelijk. De modem op mn werk is stuk dus ik mis gelijk van alles!O:)
Zie een hoop knappe foto's voorbij komen leuk! en Nieuwe namen: haaai! Doei!
Lielle, kan me voorstellen dat je best trots bent op jullie!

Tal heeft toch nog wel last van dr rug, vooral na het rijden Boos! ik weet niet of ik dr nu gewoon met mate door moet laten gaan met dit werk, of Da naar laten kijken. Zal in ieder geval de fysiomasseuse even boeken. Man ik wou dat ik zo'n leven had als Tal Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:20

MM je moet me ff uitleggen hoe dat gaat op een keuring(in dit geval veulen) ik moet ze woensdag dus blijkbaar voorbrengen, maar joost mag weten hoe dat in ze werk gaat Bloos! ik heb dus geen idee...
zucht waarom doe ik het ook eigenlijk Knipoog

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:45

Leuke foto's MM, mooie combi! Ik heb denk iets gemist, maar wat was het resultaat van je wedstrijd?

@BT, weet je nu al zeker of je naar de rk mak met oet? Wanneer zijn die voor jou? Zou wel leuk zijn als je weer naar de nederlandse mag.... Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:47

zo ik heb net gereden met het enige middel wat echt helpt tegen steekvliegen... paard in de trailer en naar het strand. Wat heerlijk, even geen beesten en een windje. Alleen het was nog erg druk waar ik het strand op ging dus ik hield mijn hart vast, Os is dan zo'n schijterd die opzij wil springen, maar daar lopen dan allemaal kinderen enzo... Volgende keer ga ik toch maar iets later!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:50

Dankje Mj de 1e proef met 2 volledig verprutste onderdelen 175. Dankzij die 2en. En de 2e proef ging naar mijn idee stukken beter maar had ik 180! Maar was wle tevreden! Na dat gedoe met haar rug en zadel was ik wel blij dat het weer goed ging!

BT: Ik stuur je een Pm!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:54

nou, als je het plaatje van de een-na-laatste foto kan bevestigen, komt het wel goed, dat zier er goed uit! Gefeliciteerd met je WP!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:56

IK HEB EEN BRIEFJE GEMAAKT!!

Goed he Lachen

Onide, alsnog beterschap! Hoop dat het inmiddels al wat beter met je gaat?

Rk proficiat met je stermerrie

Sjaan, proficiat met je veulen! Zo zag mn droom veulen er ook ongeveer uit Knipoog Gaat alles nog steeds naar wens met m?

Love, balen van je springe. maar ook zon geweldige paarden als tino hebben wel eens hun dagje niet!!

Lielle en Bitwise: Super dat jullie in Breda mochten rijden! Je hebt er toch lekker even aan kunnen proeven!
Lielle, die foto was zeker een op het verkeerde moment, met het verkeerde toestel moment Lachen Lachen

Vief leuke fotos! Dat geel staat echt super op Sam!!

Die fotos van die derby zijn stoer , Maar ik denk da ik daarvoor nog heel even lang moet oefenen Lachen

Vieva, ik zou zeker voor een BP gaan. Ik ben inmiddels gewend aan de mijne, en hij heeft mn rug toch al wel een paar keer gered! En ik geloof idd ook dat met springen een BP dalijk ook verplicht word. En dat vind ik niet eens zo gek. Waarom zou je jezelf niet beschermen als het wel kan??

Renske, je kunt je border natuurlijk oo kleren om de goede paarden weg te halen Lachen "pak paard van margo, pak paard van Lielle Knipoog " Hij heeft wel een heerlijk kopje!!!

Gilino, leuke fotos en ook een heerlijk hondje!!

SGWollie, heb je al eten voor de kling gehouden? Misschien komt ie er dan uit Lachen Lachen

Floor, fijn da je paard zo braaf was, en dat het herstel voorspoedig verliep!

Vief: sloeproeien ? Poepsproeien Haha! Is bijna hetzelfde Lachen

Amarie: heel veel beterschap met je paard!

Het is altijd iets met die beestjes!!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 21:59

MJ: Ja die foto vond ik er ook niet super verkeerd uitzien! Ik vind het altijd wel goed als er foto's worden gemaakt! Zo krijg ik een beetje een idee hoe ze loopt. Filmpjes zijn nog beter! Lachen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:08

miss_jumpy schreef:
Leuke foto's MM, mooie combi! Ik heb denk iets gemist, maar wat was het resultaat van je wedstrijd?

@BT, weet je nu al zeker of je naar de rk mak met oet? Wanneer zijn die voor jou? Zou wel leuk zijn als je weer naar de nederlandse mag.... Haha!

wil je niet te hard van stapel lopen!!! Knipoog
wat denk je tegen wie ik allemaal moet?! allemaal profs hoor!! in NH valt dat wel mee en zelfs daar kan ik niet eens bij de top 2/3 rijden Tong uitsteken

ik mag idd met Oeterma het regiokampioenschap rijden Haha! heel blij!! heb de eigenaresse ook bedankt!! kreeg ook meteen de opmerking dat ik daar me stinkende best moet doen! Tong uitsteken
dus ik start haar in het Z Bloos heb nog 3 wedstrijden te gaan... hopelijk zijn we dan weer een beetje in het ritme! Bloos

en Muis ook nog 3 wedstrijden in het M, hopelijk heb ik die dan ook een beetje klaar voor het regiokampioenschap! Haha!

we zullen zien! heb er in ieder geval veel zin in! Haha!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:09

Ik moest net wel even heel erg lachem om het poepsproeien van Onide.

Vanmiddag wel heel naar nieuws gehoord. De vriend van mijn instructeur is overleden. tegen een boom aangereden, maar ze weten niet wat er gebeurt is. Hij was er natuurlijk helemaal stuk van. ik wist het niet, dus ik vroeg heel vrolijk wanneer hij weer tijd had om les te geven. Zegt hij: Meisje, sorry maar daar staat mijn hoofd niet naar. en toen vertelde hij dat verhaal dus. Echt zoo K*t.!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:18

Jakkes..dat is een raar verhaal!

Ik heb zaterdag wedstrijd, maar mijn ouders komen er nu mee dat ze zaterdag en zondag met de camper weg willen. Ben verder al week bezig met de enter van mn buurvrouw en die moet zaterdag naar de keuring, dus wil eigenlijk ook wel mee. Dus waarschijnlijk op naar Zuidlaren.

Sientje heeft ontzettende last van die steekbeesten, weet eigenlijk niet eens hoe ze heten. van die groten die zitten blijven..je kunt ze zo doodslaan. Ze wordt er compleet gek van en zit onder de bulten, ze trekt ze echt aan..heel vervelend.

Vanmiddag verder heerlijk gesprongen. Ze luisterde eens met springen en had het tempo wat ik wou en daardoor kwam ze super uit en sprong super. Dik tevreden Lachen

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:32

Renske: Zo dat is ook even schrikken, naar nieuws..! Ach gut

Mooie foto’s allemaal Lachen

~Als een pony zomerexceem heeft, wat moet je er dan tegen doen?
~En op school mag ik een niveau hoger, ik ging wat extra meer mijn best doen, anders bleef ik zitten.. Maar ik deed zo goed mijn best dat ik een niveau hoger mag (waarschijnlijk, ik kom eerst namelijk nog in een kansklas):)
Laatst bijgewerkt door Biem op 10-07-06 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:33

@CD: Ja dat is ook wel zo, ik ga ook voor een BP denk ik, alsk ga crossen heb ikhem toch nodig!
@MM: leuke mooie foto's zeg Ja
@Renske: wat een sgeetje zeg Haha!
Verder weet ik het niet meer uit me hoofd! Op wie ik moet reageren Tong uitsteken Zoveel gemist! Tong uitsteken

Verder is het wel handig zeker met het buitenrijden en springen als ze iets on verwachts doen en je schiet de andere kant op lig je er af, en je kan idd een paargebroken ribben verkomen! Tong uitsteken

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:35

dat is niet leuk om te horen renske!! Verdrietig

bedankt voor je pb MM...ik zie het niet zitten haha.... maar zal jullie Tygo vooraan zetten hoor Knipoog

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:48

haha oooh werkt dat zo bij jullie bt! Tong uitsteken
jeetje renske! Kl*te dat soort dingen! Zeker omdat er zoveel onzekerheden rond zijn overlijden hangen!
CD het gaat al beter dan gisteren.. Ik hou niet zo van medicijnen dus ik heb vandaag braaf geen pijnstillers geslikt..
En het is best vol te houden! Maar paardrijden zit er nog even niet in..

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 22:54

Aaah renske, wat een eng verhaal zeg, ech tniet leuk, ik wens de persoon beterschap en de andere natuurlijk ook!

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 23:27

Poeh Renske en dan zit ik te zeuren over hoeven en dat het al bijna een jaar duurt. Ik neem mijn woorden terug.
Las net op teletekst dat hier in de buurt ook iemand overleden is door met de auto tegen een boom te rijden.
We moeten genieten, het kan zo voorbij zijn....

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 00:04

Wat erg zeg Renske, dat lijkt me echt verschrikkelijk.

MM, ziet er goed uit. (en die beentje op de 3e foto zijn erg grappig! Haha! )

Onide, als je zo door gaat zal ik toch echt zuster Theresa op je af moeten sturen....

Stoer hoor BT, in het M en in het Z! Cool

CD, keurig hoor, alles bijgehouden. Knipoog

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 07:12

Jee Renske, dan schrik je wel, wat erg voor je instructeur zeg.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 07:13

Biertabje schreef:
wat denk je tegen wie ik allemaal moet?! allemaal profs hoor!!

oh, ik dacht dat jij ook een prof was.... Knipoog

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 08:22

He wat naar zeg Renske Ach gut

@ Biem: Goed gedaan hoor OK dan!
Gaat vast lukken Ja

Kom net uit de douche zo even aankleden en dan naar Kimdepim (die is jarig vandaag Haha!)