[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 20:41

Ik zit nog vreselijk te twijfelen over Castenray en dan met name over de reistijd

Ik weet niet precies hoe lang het rijden is en ik moet op de dag zelf heen. Ik hoorde van een kennis dat de stalling via de organisatie geregeld ook vrij prijzig is. Hij betaalde 45 euro voor een nacht.

Lekker he die nieuwe legitimatie eisen. Ik moet weer een nieuwe kopie van mijn paspoort opsturen naar personeelszaken. Rijbewijs gaan ze niet mee accoord. Mijn paspoort is verlopen dus die moet ik eerst weer velengen.

Simmie hopen dat het meevalt.

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:18

Ik heb alles bijgelezen, maar weet niet meer waar ik op wilde reageren, denk dat ik volgende keer de techniek van Gomir maar toepas....

Weet nog wel dat BT en Simmie op de uitslag van onderzoeken wachten: ik zal voor jullie duimen!

Lielle: als ik dat brei-topic van jou zo las ben jij de aanstichter van het crea-bea forum En kunnen we jou dus inzetten als hulp van BT!

CD: nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik heb gisteren in de les wel lekker gereden, het leek wel weer wat beter te gaan, en an het einde nog wat gesprongen wat ze ook braaf deed (we gingen niet eens zo heel erg hard!)

Ik moest maandag voor het eerst sinds heel lang weer naar de tandarts (had eindelijk genoeg moed verzameld), na het nemen van de foto's en bekijken wat er gedaan moest worden kon ik meteen daarna bij de mondhiëgniste terecht. Dinsdagochtend: telefoon: de tandarts: Nu je toch de stap hebt genomen: zullen we morgen maar meteen met de bahandeling beginnen? Dus afgelopen woensdag een wortelkanaalbehandeling gehad Maar ik ben wel blij dat ik de stap genomen heb, dat is in ieder geval 1 van mijn goede voornemens voor dit jaar uitgevoerd

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:26

Goed gedaan MissM!

JJ, leuke foto van Spirit! Komt ze ook in de volgende afleveringen voor?

Jitske, sterkte morgen.

Simmie, waar was het onderzoek ook alweer voor? (Ben het vergeten )

Taart is heerlijk CD!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:27

wat goed MissM...super dat je die stap hebt gemaakt!!

simmie: sterkte...wat raar trouwens, ik had laatst mijn legitimatie mee maar toen zeiden ze dat dat echt nooit werd gevraagd n het ziekenhuis....

ik heb vanavond een ontzettend lief Muisje onder me kont gehad...zo braaf ben weer helemaal happy

MissM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:30

Biertabje schreef:
ik heb vanavond een ontzettend lief Muisje onder me kont gehad...zo braaf ben weer helemaal happy

Zo zie je maar dat je blij kunt zijn met kleine dingen (muisje in dit geval)

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:38

Ik weet nog steeds niet hoe laat ik morgen moet starten.
Lekker is dat

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:42

Vief: fijn dat je zo lekker gereden hebt..En koude voetjes moet je 2 paar sokken aandoen En succes morgen;)

CarpeDiem: heeerlijke taart en nog gefeliciteerd!!

Jitske: sterkte en succes morgen ook met je vader..weet qua pony/[aard die weg gaat hoe je je voelt..Morgen zou ik naar Biko gaan maar gaat niet door..dus dat wordt nog eventjes opgeschoven..

missM: hoe is het bij de tandarts gegaan dan? veel pijn gehad?

Jellyjoker: leuke jas!(was ik nog vergeten maar wou ik nog eventjes kwijt..Ik vind die korte jasjes zowieso lekker zitten..Wij hebben een jas gekregen van de stal waar Samos staat..Ik zal eens een foto maken;) staat een heel leuk logotje op en achterop heel groot: Stal ter Denge

Ligt het aan mij of heb ik Bento al heel lang niet gezien?

Bt: Fijn dat het zo goed ging!!

En was het nou jiske of andrea Sorry heb al terug gezocht maar kan het niet meer weer vinden..Maar een van jullie had toch wat gehad met je pony? Hoe is het daar nu mee? vertrouwt ze je al weer helemaal?

En verder over de giropractor..sjah ze heeft weer vanalles gedaan..Mn onderrug weer wat aan gedaan..mn rug in het midden en vooraal in mn nek en mn schouder..En ook voor het eerst hoog in mn nek en dat was wel heftig..Was daarna ook licht in mn hoofd, en flink misselijk..Voel me nu wel beter..heb wat gegeten en ben dus niet meer zo misselijk..
Verder voelt mn rug nu wel heel goed..Mn schouder en nek even wat minder maar wil vanaf nu alles wel weer gaan oppakken en hopen dat het nu goed blijft gaan

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:52

Jammer dat je nog even moet wachten met het bezoeken van Biko..
Wel fijn dat alles weer goed losgemaakt is Anja, houden zo

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 23:00

Anja: fijn dat je rug weer wat beter aanvoelt!
En dat was ik trouwens Het gaat nu wel weer goed, tenminste met mij en de mensen die ze kent. We wilden eerst morgen naar de manege gaan, gewoon om even te rijden, maar dat wordt em niet want m'n oom heeft beide trailers nodig. Dus we proberen volgende week te gaan. Even kijken hoe dat gaat. Maar ik heb goede hoop dat ik in het voorjaar wel weer kan starten!

Vief: wat irritant zeg! Staat er ook niet op startlijsten de aanvang van de L pony's?

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 23:12

Ja aanvang stond er wel, maar er doen 43 D'tjes bij dus het scheelt nog wel of je als eerste of als laatste moest
Maar we zijn echt net gebeld en ik moet als nummer 14, gelukkig niet als eerste

Maar ik ga slapen
Moet wel in topvorm zijn natuurlijk

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 23:17

Canter schreef:

Simmie, waar was het onderzoek ook alweer voor? (Ben het vergeten )

Dat heb ik niet verteld hier.
Hou het ook nog even voor me tot ik zelf de uitslag weet.

(en nee, ik ben niet zwanger!)

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 23:55

je maakt ons nieuwsgierig

dit is echt zo lollig, wij hebben vrienden in marokko...en ik zit nu met een van die zoons te chatten...grappig...ze hebben zelf een webcam lollig...

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 23:58

Simmie: heel verstandig dat eronder te zetten
Canter: Er zijn heel veel foto's van Spirit gemaakt maar weet niet welke & hoeveel ze gaan plaatsen van haar.
CD: Lekkere taart

Verder ben ik het weer eens kwijt Misschien ook maar de Gomir methode toepassen!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 00:07

Vief: succes morgen

CD: taart was lekker!!

Simmie, spannend! k zal voor je duimen. Mn duimen vertonen al wat slijtplekken vanwege BT, maar we duimen gewoon door!!

JItske: sterkte toegewenst.

Anja, Stal ter Denge???? Heeft ie soms ook familie in Friesland?? Ergens in de buurt van Sneek. Fokt ook leuke/goeie paarden.

BT, fijn dat je muisje zo goed ging. En morgen ook nog dressuurles. Dat gaat nog helemaal goed komen met jou in de dressuur

MissM: Dapper hoor!

Morgen heb ik met de INdoctro weer een springclinic van Hans van Kalsbeek in de nieuwe rijhal van Tineke Hoekstra. En daarna nog dressuurwedstrijd met Keessie

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 00:10

GvdT schreef:
Ik zit nog vreselijk te twijfelen over Castenray en dan met name over de reistijd
Ik reed het iig ruim binnen 3,5 uur Ook op de dag zelf, is prima te doen. Jij rijdt het dan wel binnen 2 uur en drie kwartier

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 00:11

Biertabje schreef:
simmie: sterkte...wat raar trouwens, ik had laatst mijn legitimatie mee maar toen zeiden ze dat dat echt nooit werd gevraagd n het ziekenhuis....
Richtlijnen verschillen nog weleens per ziekenhuis

Simmie: ik hoop dat het allemaal meevalt!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 00:17

Super dat je naar de tandarts etc bent geweest MissM!
jollyjoker schreef:
Verder ben ik het weer eens kwijt Misschien ook maar de Gomir methode toepassen!

Handig hoor

Jij bent zeker om een uur of acht gebeld door Madeleine
Ik zei tegen haar dat ik het gister toevallig nog aan jou vroeg en toen zei ze dat jij de volgende op de lijst was om te bellen
(ik ga mooi proberen of ik van het secretariaat een inhaalbriefje kan krijgen om te proberen farmaco al in maart te doen ipv 1 mei. Anders moet ik er dan cursus voor overslaan. En eigenlijk wil ik het toch wel afsluiten, heb farmaco-examen begin november al gehaald dus vind dat verplichte oefenen voor het examen ook niet zo zinvol meer )

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 00:18

reeskees schreef:
Morgen heb ik met de INdoctro weer een springclinic van Hans van Kalsbeek in de nieuwe rijhal van Tineke Hoekstra. En daarna nog dressuurwedstrijd met Keessie

Doe hans maar de groetjes van me

Als ik niet had moeten werken morgen dan was ik even komen kijken
Maar ik moet werken van 10 tot 6

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 00:21

zal ik hem ook de groetjes doen

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 00:28

Ja ben ook gebeld. Ik ga 6-8 maart naar Disneyland Parijs dus had 1 x moeten missen maar nu dus niet!

Ik kreeg net een mailtje mijn jas is al verstuurd
Dus 25 feb bij Alice ben ik duidelijk herkenbaar

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 00:55

ik ben moe maar ook weer niet
heb morgen de kampioenschappen dressuur
vanmiddag lekker gereden. ging goed. en mn vader heeft hem nog geschoren

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 01:04

Ja, doen jullie hem allemaal de groetjes maar van me (heb hem gister nog gezien, maar niet gesproken dus het kan wel )

Ik heb wel zin in cursus. Hoop dat ik farmaco binnenkort even in kan halen, zou lekker zijn, dan ben ik er ook maar vanaf

Ik ben er de 25ste niet, maar ik herken je in Chaam dan wel aan je jas (of eerder natuurlijk)
Ga je uniek nog rijden de 25ste?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 01:05

Succes morgen Kim!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 09:33

Dan hoop ik maar dat het niet al te ernstig is Simmie. Maar ik begrijp dat ik geen kleertjes voor je hoef te bewaren?

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 12:17

Kim en Vief: succes vandaag!!

Anja: de behandeling deed niet zeer, toen de verdoving uitgewerkt was had ik wel het gevoel alsof ik een dreun teken mijn kaak had gekregen, maar dat trok gelukkig snel weg!

voel me helamaal dapper worden na jullie opbeurende woorden

Ik ga maandag onverwachts mee met Marple naar een training bij Loozeman. Een van de paarden van mijn juf kan niet mee, en nu is er een plekje voor Marple over. Weet nog wel niet of ik dit jaar weer ga starten, maar het blijft toch wel kriebelen...