Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kris schreef:Ik weet niet hoe streng de KNHS daar in is. Ik doe iig nooit iets tegen de regeltjes in. Heb geen zin in boze brieven met boetes haha.
Hattem is toch 2 weken voor Bathem? Dan komt dat voor jou toch goed uit?
Kris schreef:Nee joh. Leidschendam was alleen het kampioenschap voor het L. Dat staat helemaal los van dit kampioenschap.
Tenzij jij al NK in het L gereden hebt in Renswoude. Dan mag je geen NK meer in het M starten.
Kris schreef:Nee, Leidschendam had alleen L volgens de KNHS en equipe. Maar dan nog heb ik geen kampioenschap gestart dit jaar en twijfel dus nog steeds heel erg over M of Z. Bathmen is mestal al aan de zware kant. NK erover heen en dan zal het wel mega pittig zijn. Misschien niet fair om daar over te stappen naar het Z. Beter om dat dan volgend jaar in Castenray te doen ofzo. Mits de schimmel dan nog steeds zo fit is!
SusanH schreef:Die pakt fijn aan Jester!
Ik heb zin in SGW Ysselsteijn. Hoop dan eindelijk weer op een dagje dat alles lekker loopt. Vind het zelf eigenlijk ook wel fijn dat mijn man dan L start, hij heeft daar al 2 keer eerder L gestart en dat ging heel goed. En dan fingers crossed dat het weer 5 november nog goed genoeg is voor SGW Rekken. Daar is de opgave ook voor gelukt. Voor wie nog wil starten dan, er was nog plek zat. Het is wel alleen B en L.
SusanH schreef:Vindt het zo apart dat alle andere wedstrijden al bommetje vol zitten, terwijl daar nog heel veel plek is op de lijst. Inschrijving is toch al een tijdje open. Misschien dat veel mensen toch al eerder stoppen. Wij wilden eerst ook niet zo laat in het seizoen nog op wedstrijd. Maar nu toch wel goed voor het ritme, en weer punten sparen. Met een beetje geluk kan hij dan als L+4 de wintermaanden in.