[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kris

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 11:52

Bianca, hij is 8 cm lang en 5 cm breed. Heel lief klein ding dus. Nu maar hopen dat de kwaliteit goed is!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:00

bvw schreef:
Suzanne wat een pech door de samenloop van omstandigheden. Ik kan me wel voorstellen dat je een beetje heimwee hebt! Het paard die je nu rijdt is dat dan de halfbroer?

Kris leuk zeg zo'n camera en handig dat je er een hebt met laser! Is dit ook zo'n onmogelijk groot ding? Ik zie heel vaak op foto's ruiters met een enorme toeter op het hoofd, dat wil ik echt niet!

Yep, die bruine is de halfbroer van Pasjha :D Pasjha is een Celano en Ungaro een Cantos. Beide uit een Lector moeder.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:17

Leuk kris, dus we kunnen binnenkort veel filmpjes verwachten :D

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:28

Wat leuk om die voorgeschiedenis te lezen van Pasjha. Veel plezier met hem Kris!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:31

Mm, krijg sinds ik het geld overgemaakt heb voor het voortuig geen reactie op mijn mail. Voelt niet goed....

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:33

Dat is balen Evelien, wanneer heb je het overgemaakt?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:35

aj Eef ik kan me voorstellen dat het dan niet goed voelt. Geen tel nr?

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:42

Wat vervelend Evelien.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 12:46

Wat balen Evelien :\
Wanneer heb je het overgemaakt?

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:52

Maandag overgemaakt dus als ik deze week niets ontvang ga ik de bank maar bellen. Vind het vreemd dat ze niets terug stuurt terwijl ik daarvoor steeds heel snel antwoord had.

Heb twee mails gestuurd, of ze het geld heeft ontvangen en of ze wilt laten weten wanneer ze het pakketje verstuurd. Geen antwoord gehad.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:59

Het kan toeval zijn, maar snap dat je er geen goed gevoel bij hebt. Ik hoop voor je dat ze snel iets laat horen

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:59

Via Bokt gekocht? In theorie zou ze het vandaag op de bus kunnen dan, dan heb je het morgen in huis.

Mister T

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 13:03

dat is zeker vervelend.. evelien! :?
zal anders zeker proberen de betaling terug te laten storten!

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 13:12

Irritant Evelien. Ik hoop dat er een reden voor is en dat het niet een oplichter is.

Ik heb zondag van een bokker iets gekocht en had het gisteren al binnen. Maar dat is dan ook wel een hele betrouwbare bokker. :D ;)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 13:38

Evelien dat is wel een naar gevoel
Welkom Eventinggek

Ik wilde eigenlijk naar Renswoude maar bedenk me net dat dat 5 juni waarschijnlijk geen enkele zin heeft. Dus dan maar even regelen dat ik naar Ede kan

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 13:52

Evelien, ik zou nog even geduld hebben. Ik heb ook vaker gehad dat er veel contact was, tot aan het geld storten toe. Toen vonden ze het niet meer nodig om te reageren, maar had ik wel na een week mijn pakketje binnen. Hopelijk is dat bij jou ook zo
Eventinggek, duidelijk verhaal.
Kris Is zo'n camera niet storend voor jezelf? Zou je dan niet tijdens het crossrijden steeds proberen de camera op de mooie beelden te richten wanneer je de laser een keer op de manenkam of oren ziet schijnen?

Ik heb voor Vies weer een nieuwe frontriem gekocht. Ik moet mijn dressuur starten met mijn springtuig omdat mijn dressuurzadel niet past, maar dan wil ik er wel een kak-frontriem bij. Dit is die van mijn dressuuroutfit:
Afbeelding
Twee rijen kralen, zwarte en zilveren en halverwege valt de onderste in een v naar beneden toe. Ik heb eindelijk de persoon gevonden die voor mij toen deze heeft gemaakt en zij heeft er een gemaakt die bij mijn springtuig past. Heb haar foto gestuurd en mijn wensen erbij, dus het is een beetje een verrassing hoe het er precies uit gaat zien. Het wordt in elk geval een rechte. Mocht ik er ooit mee willen gaan springen, dan flappert het niet heel erg veel tegen zijn hoofd aan. Dat doet die met de v wel een beetje namelijk.

Ik heb net trouwens in bikinie buiten huiswerk zitten maken. Ik denk dan kunnen mijn benen bruin worden. Kom ik uit de zon, zijn mijn benen nog steeds melkwit, maar mijn armen/schouders echt bruin/rood! Nu is het nog steeds net of ik een shirtje aangehad heb. Stomme benen willen ook nooit bruin.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 15:16

anne dat klinkt wel bekend met de benen...
Ben benieuwd naar je nieuwe frontriem

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:17

Hee Suus! :wave:
Als je je maar niet te veel op die laser gaat concentreren Kris. Die neiging zou ik denk ik wel hebben.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:20

Kan die laser niet uit? Is die alleen voor het stellen?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 16:59

Haha mijn benen worden ook nooit bruin!!
Kris gaaf een camera! Die laser lijkt me inderdaad alleen handig voor het instellen.
Sorry geloof dat ik de rest vergeten ben :?

Rijden ging vanochtend erg goed met beide paarden!
Ik moest van mijn instructrice de hele hoefslag dwars 'pootje over'.
Dat heeft geholpen want Tessa kon vandaag eindelijk eens echt goed scharen bij het wijken.
Grappig dat het met een simpel trucje zo verbeterd.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 17:25

Bianca, nu is hij leeg, maar als je wilt komen trainen gewoon even bellen, dan doen we er even wat water in.
Suus, wat triest dat verhaal! Gelukkig heb je Ungaro wel kunnen kopen
Camera, aan de ene kant lijkt het me leuk, aan de andere kant denk ik dat ik er te veel me bezig ga zijn hoe het beeld is.

Wat een weertje he 8-) . Gister 10 minuutjes even 'echt' liggen zonnen, meteen een stukkie bruiner. Zo jammer dat ik afgelopen jaar in Turkije gewoon wit bleef :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 17:38

Goeiemiddag

@ Rosa wauw super staleigenaar! Zo zouden ze allemaal moeten zijn. En wat een walchelijke temperatuur op je kamer/kantoor!
@ Vief kun je zo ff naar je buurtjes heen voor een jointje.. :+ Kunnen wij ook bij onze buurman maar ik wil dat soort vieze troep niet eens proberen.
@ Henny waaaah vreselijk zo'n open deur! Ik als control freak check alle deuren savonds en voor ik weg ga minstends 3x :o
@ Evelien das mooi balen zeg! Hopelijk issie al onderweg, wel knap banketstaaf..
@ Annetje benen bruin bakken duurt 10x zo lang als je armen, ik had gisteren de waterbakken met de slang gevult en was al verkleurd op mn borst en armen. Maar mijn benen zijn nog steeds lichtgevend wit.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 17:57

Ok Mirthe! deze week kom ik sowieso niet meer, morgen nog druk genoeg en vrijdag t/m maandag samen met vriendlief en zijn vrienden feest vieren in Lopik

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 18:41

Kijk aan, dan kunnen Beau en Chall nog eventjes doormaaien zodat jij de hindernissen kan vinden! Pap moet de waterbak ook nog aanpassen en 2 rotte hindernissen weghalen en weer iets op die plek zetten, en ik heb plannen uitgewerkt voor een hoge(re) afsprong wat pap ook wel wat leek. Gaby wilde ook nog een keer komen trainen voor Vinkega. Wellicht dat we het daarna gewoon gaan openstellen.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 18:56

Wat leuk Mirthe! Jammer dat je niet wat dichter bij ons woont :Y) .