, als het maar een heeel pieperdepiepklein wijkje is, dan kan 50 euro heel veel zijn!!!!@TeeGee:
, deze periode is zo naar, als ze zelf doorhebben dat ze het spoor een beetje bijster raken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Naar dat bij je oma Alzheimer is vastgesteld
, tweede wedstrijd was Ferrose nog maar de helft in paniek en hadden we 4 balken maar geen weigering meer en derde wedstrijd deed Ferrose het prima maar ik reed gewoon niet netjes genoeg (ik vergeet op de een of andere manier dat je in een parcours van hindernis naar hindernis moet rijden, ik wil alles tegelijk nemen) en had ik 3 balken. Dus we gaan vooruit.
Nare ziekte!

mistid schreef:Sanne, Timo heeft nu wel een super plekje in Dld geloof ik! Gezellig met Mariska en CubyCola gaat misschien ook nog die kant op, meiden worden echt groot! Btw, ga jij volgend jaar nog een tuiger onder het zadel rijden op de concoursen? Zou gezellig zijn
![]()
.
welke paarden er volgendjaar mee gaan en wat er gereden gaat worden 
wat ga je precies doen?
.
.
.
Heb het gevonden uiteindelijk. Pfft, wat kan je verdwalen in zo'n klein dorpje als je de weg niet weet.

Dat is sneu, kan me eigenlijk wel voorstellen dat ze nu wilde dat ze zich nooit had laten onderzoeken.
Gelukkig fiets ik nu regelmatig naar het werk. Dat is 5,5km.
Ben benieuwd naar je foto!