[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 16:15

@Margreet: solly Y;( , als het maar een heeel pieperdepiepklein wijkje is, dan kan 50 euro heel veel zijn!!!!
@TeeGee: :(:) , deze periode is zo naar, als ze zelf doorhebben dat ze het spoor een beetje bijster raken.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 16:15

Zelfs mijn stalgenoten spreken Ferrose verkeerd uit.
Bianca leuk nieuwe laarzen
Henny fijn dat je kroon nu goed zit
EB fijn dat je tentamen goed ging
Tientjeh leuk thema
Voor die nieuwe hindernis mag ik nog wel even oefenen, al is Ferrose normaal niet bang van koeien :+
TG fijn dat je nu een paard voor bij je zadel hebt := . Naar dat bij je oma Alzheimer is vastgesteld
Rowo fijn dat het lijkt te helpen
Lau leuk dier
Sim ziet er weer netjes uit

Ferrose is trouwens andersom. Niks is eng als je erlangs moet maar er over heen dat is een ander verhaal. Ik heb wel ontdekt dat ik haar nooit een hindernis in het parcours bewust moet laten zien, want dan weet ik zeker dat ik ervoor stil sta

Anne ik ben sinds oktober weer B gaan springen en we hebben nu 3 wedstrijden gehad in het kader van rondkomen. Eerste wedstrijd was enorme paniek en dat leverde me de prachtige cricketscore van 23 strafpunten op :o , tweede wedstrijd was Ferrose nog maar de helft in paniek en hadden we 4 balken maar geen weigering meer en derde wedstrijd deed Ferrose het prima maar ik reed gewoon niet netjes genoeg (ik vergeet op de een of andere manier dat je in een parcours van hindernis naar hindernis moet rijden, ik wil alles tegelijk nemen) en had ik 3 balken. Dus we gaan vooruit.

Ik rijd nu op de K&K dynamic d-trens en tot nu toe vind ik het een bit om mee te galoperen. Daar is het echt een verbetering maar in draf nog steeds niet echt.

EvelienH

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 16:22

Karen, :(:) Nare ziekte!
Joki, Ferrose is gewoon een raar paard. ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 17:04

Haat het om geen TomTom te hebben. Zit in middenbermster ipv koog aan de zaan. Grr. :(
Ga weer verder zoeken.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 17:13

Heee Middenbeemster. Zullen we een borrel drinken Sannnn, ben er wel klaar mee! ;)

A7 weer op richting A'dam (goh). Dan niet rechtdoor naar Zaandam maar rechtsaf naar Beverwijk en dan kom je de afslag Koog a/d Zaan tegen.

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 18:23

mistid schreef:
Sanne, Timo heeft nu wel een super plekje in Dld geloof ik! Gezellig met Mariska en Cuby :) Cola gaat misschien ook nog die kant op, meiden worden echt groot! Btw, ga jij volgend jaar nog een tuiger onder het zadel rijden op de concoursen? Zou gezellig zijn :D
.

ja timo heeft daar idd een super plekje!! :j

hahah das wel die cola die jij beleerd hebt?
zag laats als foto's bij hun op hyves toen dacht ik als dat dat de zelfde was ;)
is murdock al verkocht dan?

uuuh geen idee of ik volgendjaar ohz zadel ga rijden, is allemaal nog ff afwachten ;) welke paarden er volgendjaar mee gaan en wat er gereden gaat worden ;)
jij wel? :o

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 18:24

Ik heb vandaag 4 rijstwafels op en 5 mandarijnen plus 4 bruine meergranenbotterhammen met nutella. Ik zit nu aan de vlaamse frieten. Heel slecht maar heb zo EHBO en geen zin om te komen.
Ik wil graag afvallen maar hou van pasta en M&M's. Ik ga als ik de cola op heb zowiezo stoppen met frisdrank. Eet normaal wel veel groenten en kip. Ik hou van salade met tonijn. Zuivel gebruik ik niet veel. Ga eens naar de site van Oerdis kijken.

Die koe vind ik dus niks om te springen en verwacht niet dat ik er niet bij in de buurt kom. Kom al niet eens langs een levende.Over pensionstallen/manege's. Ik heb in Rotterdam Zevenkamp op een hele drukke manege gestaan. Die manege is nu verplaatst naar Capelle. Denk dat een aantal mensen deze manege wel kennen.

@ Sim dus al geschoren. Die van mij is dit weekend aan de beurt. Ik zie het zadelstukje niet meer zitten.
@ Margreet hoe weet je of je meer koolhydraten of eiwitten moet eten? Met mijn reuma en constante hoofdpijn is het voor mij wel handig om eens op het eten te gaan letten.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 19:28

Niet echt bij gelezen.

Jantjen lekker ventje zeg!!!
Flink schrikken sultan

Heb vanmiddag bij me nieuwe baan getekend woensdag beginnen!!! ( omdat er op mijn werk niks tot weinig werk is)
Lekker op het fietsje!!

Zaterdag nog een plekje bij het oefenspringen gekregen dus we mogen weer ff twee rondjes knallen!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 19:36

Sannn, wat moet jij in mijn geboortedorp? Je bent trouwens een eind uit de richting :+
Caro, die manege ken ik wel :j
Corien, heerlijk met de fiets :D wat ga je precies doen?

Net mijn vitrage gestreken en weer opgehangen. Heb het er warm van!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 19:51

@ Mootje heb er zo'n 8 jaar gestaan en de grootste lol gehad alleen moest je niks laten liggen want als je je omdraaide was het vaak foetsie

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 19:53

Haha, mijn vader deed een keer zijn spoor om, zweep op de vuilnisbak naast hem, komt overeind.... Zweep weg :')

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 19:56

Hier hang ik als ik naar de manege ga gewoon alles over een deur heen en ga trainen. Kom terug en dan is alles er nog. Ben ook wel eens in de kantine gaan zitten met paard aan de stang en spullen over een deur. Dat kan gewoon hier nog...
Maar gelukkig staan de paarden nog lekker bij mijn ouders.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:29

:wave:

Ik zie veel gepraat over maneges/pensioenstallen en dieet-ideeën. Allemaal dingen waar ik geen verstand van heb :+ .
Sannnn krost over de verkeerde weg :(:) .
TG's oma is ook de weg kwijt :(:) .

Verder weet ik het niet meer.
Wij gaan zo eten (pasta met lekkere dingen) en dan op met Giga richting Laurie. Hopelijk loopt ze okay.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:33

Die borrel kon ik wel gebruiken Noor. :D Heb het gevonden uiteindelijk. Pfft, wat kan je verdwalen in zo'n klein dorpje als je de weg niet weet. :+
Ben je daar geboren Mootje, wat leuk! Ik had daar overleg voor school in een fitnesscentrum daar. Was idd uit de richting, routenet stuurde me die kant op. Moest A10, dan A8 en gelijk A7 op. Heel fijn als je de A7 opgestuurd wordt en er een rotonde moet komen, maar die komt maar niet. Omdat ze je de verkeerde kant op sturen, toen bij Hoorn maar omgekeerd nadat ik vriendin gebeld had. Toen kwam de rotonde en de afslag waar Noor het overhad wel. ;)

Jeetje Karen, heftig. :(:)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:40

Hallo.
Karen :(:) Dat is sneu, kan me eigenlijk wel voorstellen dat ze nu wilde dat ze zich nooit had laten onderzoeken.

Ik zou ook echt beter op mijn eten moeten letten. Op een werkdag eet ik:
Ontbijt: Broodje hagelsslag en een beker melk
Tussendoor: Appel en thee
Lunch: 3 broodjes. Waarschijnlijk 1 met kaas en 2 met vlees.
Tussendoor: Ontbijtkoek/sultana of iets dergelijks
Savonds: Aardappels, vlees en groente
En vaak savonds te veeel lekkere dingen. :o Gelukkig fiets ik nu regelmatig naar het werk. Dat is 5,5km.

Nou degene die voor A waren geweest vonden haar te klein. Maar ze hebben W wel geprobeerd. En ook geboden, maar te weinig.

Morgen ook een spannende dag! Dan hoor ik of ik een vast contract krijg of niet....

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:57

Oh spannend Margriet!! We duimen!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:04

Spannend zeg, Margriet! Hoe groot is A dan?? :o
Sannn, gelukkig heb je het gevonden!

Ben vanmiddag even bij KJ geweest, zal zo even een foto uploaden. Lekker ding <3

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:06

Even groot als W. :) Ben benieuwd naar je foto!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:06

Tadaa!
Links Sjors, in het midden KJ en rechts een Uphill.
Afbeelding

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:10

Spannend Margriet!!
Wat een schatje zeg Noor! <3

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:11

Ziet er gezellig uit, noor!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:28

Leuk Noor!
Als het goed is, staan mijn monstertjes er ook zo bij. Misschien dat ik dit weekend ga kijken.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:36

@ TG vreselijk :(:)
@ Noor super hoe ze er bijstaan!
@ Sann vreselijk heh? Eerlijk gezegd heb ik zelfs met Tom Tom in onbekende plekken nog ruzie.

Hmmm dieten... Ik heb het niet nodig ook hoor maar kan het ook niet. Iedere keer denk ik, ik ga stoppen met snoepen en snacken en dat hou ik dan 3 dagen vol en dan heb ik weer zoooo'n trek. Vooral chocolade kan ik niet weerstaan

Over manege's gesproken... Ik sta op een manege (iemand weet niet meer precies wie) was er wel eens geweest. Met 150 paarden/ pony's incl manegepaarden en pony's dus ja das behoorlijk groot.
Bijna nooit problemen met rijden ofzo. Heb alleen geen weidegang wat ik soms wel eens jammer vind.
Jatten valt ook reuze mee hoor. Behalve op wedstrijddagen. Komen er zoveel van buitenaf.

Ik ga douchen en aan de arbeit. Den Haag weer veilig houden :P

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:39

Wow ff gekeken maar dat geweldige terrein is 133 km voor mij...
Misschien dat ik in februari zodra ik geen wedstrijden meer heb ik maar een een x ga.
Leuk om dan tegelijk mer 1 van jullie te gaan :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:41

Hernen is voor jou goed aan te rijden hoor, henny!
Je moet er wat voor over hebben ;)