Allemachtig, wat een zooitje apeweer is het hier zeg!! De hele boel staat blank en je waait hier uit je hemd. Volgens buienradar blijft het de hele dag regenen, ook in Hoofddorp op de kampioenschappen. Dan hebben wij het gisteren bij de pony's getroffen, in het noorden vanaf 1 uur noodweer, en in hoofddorp, op een enkel buitje na de hele dag droog. Jammer genoeg hielp dat niet voor de punten. Proefjes met te weinig been, en te veel hand, leveren (en terecht) heel weinig punten op. Tijd om de film terug te laten zien............
Iedereen die nog wat moet in dit zooitje pokkenweer, veel succes en sterkte. Bijlezen doe ik later wel, ga met 2 aspirientje in m'n mik nog even terug naar bed....
muts_marijke
Geplaatst: 24-07-11 07:59
goeiemoggel!
Sannn Zeus zijn been blijft al dagen dun. Heb vanacht voor t eerst geen klei op gedaan. Kijk zo ff hoe het is. Ik weet welke broek het is ja die's mooooooooi!!!
Succes Mendy Hopelijk kun je nog lekker ff slapen Texelse Wij gaan zo op spring wedstrijd. Voor het eerst met Andor. 1x BB en 1x B en Ula ook in t B
Morning! Wat een baggerweer inderdaad. Ik heb geen binnenbak tot mijn beschikking (én heb geen zin om met de trailer op pad te gaan ) dus nog maar even kijken of ik nog wat met Jer ga doen. Bedankt allemaal voor de KJ-complimentjes, ik ben ook errug content met hem . Inderdaad heel vriendelijk ding, hij komt altijd direct naar mij toe rennen als ik over het hek klim Gisteren was hij mij wel steeds aan het uitdagen en ook een paar keer op de achterbenen, maar dat zijn gewoon hengstenstreekjes denk ik
Goede voornemen voor vandaag is de administratie (ligt niet zoveel als het goed is) doen en ik ga in ieder geval mijn kledingkast uitmesten. Zak van Max en eventueel wat op marktplaats .
Petticoat was leuk! Daarvoor nog lekker poepiesjiek gegeten
@ Mootje, rijdse vandaag! @ Sannnn, mooie broeken zijn dat. Maar best prijzig of nie? @ MM, succes voor Geert op cc. @ Mendy, bij jullie wordt het nog wel even droog vandaag denk ik... bij ons NIET @ Texelse, vriendje is ook onderweg naar Texel. Die zal blij zijn...
AntheaV
Geplaatst: 24-07-11 09:44
Goedemorgen! Wat een vies weer idd! Ik wou vanmorgen gaan rijden, maar de bak is me net te nat. Heb al even een geultje gemaakt zodat het water wegloopt. Hopelijk kan ik vanmiddag/vanavond wel rijden, anders moeten we maar naar de binnenbak.
San dat is een gave rijbroek Itsme sterkte met dit weer op concours Administratie heb ik gister gedaan Texelse jammer dat de proef niet goed genoeg was, maar fijn dat jij in elk geval weet waar het aan ligt
Ik ga zo maar even Ferrose rijden. Braaf instappen over het harde zit er vandaag niet in.
Ik ben ook blij dat ik geen cc heb opgegeven dit weekend. Hier lijkt alles trouwens wel gewoon door te gaan
Snoekiej
Geplaatst: 24-07-11 11:33
Goeiemorgen! Wat een zeikweer idd! Heb Vorstin vanochtend in de binnenbak gereden, en ga zo richting werk. Morgen een dagje vrij, hoef alleen maar schoon te maken
@ MM, wat fijn dat Zeus zo lekker gaat! @ Sannn, ingesloten door zwijnen Je hebt je wel vermaakt dus @ Mootje, rijd ze! @ Noor, succes met de administratie! Zag gister bij de veulenvisite nog een hele gave Kasparow 2-jarige!
Had een rit gepland staan met iemand die endurance rijdt. Dat gaat dus niet door. En heb geen zin in dressuur vandaag dus ik laat ze maar staan.
viefdepief
Geplaatst: 24-07-11 11:44
Morgen!
Sannn: Mooie rijbroek is dat! Ik vind het model alleen (voor mezelf) niet mooi. Ben meer van de steekzakken. Daarnaast vind ik die kleine zakjes zonder knoop gewoon heel onhandig en dat zie je dus steeds meer.. Shanouk: Lekker dat je morgen een dagje vrij bent ! Noor: Mooie foto's van KJ! Hij wordt inderdaad steeds knapper
Ik ga maar eens met mijn mama mee jureren
texelse
Geplaatst: 24-07-11 11:52
_Noor schreef:
Ergens op een camping?
??????? weet je zeker dat hij niet ergens lekker in een kroeg achter een echt tessels juttertje zit??
Hihi, nee hij belde net. Hij staat echt. Van 2 tot 8 is het, op de Krim in deCocksdorp. Daar wonen jullie toch ook??
Ben bezig met mijn kledingkast en ga behoorlijk rigoureus te werk Heb wel 2 rokken en een nog erg knap rijjasje dat ik op internet kan zetten. Nu nog even zin maken.
Arme stakker. Ons adres valt wel onder De Cocksdorp, maar we zitten er 6 km van af. Gaan al die nootjes niet plakken met die regen?? Staat hij wel dicht bij "paviljoen 0"! Als hij daar de nootjes op de bar zet, zet hij vast meer om dan vanuit z'n kraam op de markt! Binnenkort toch maar eens op maandagmorgen een rondje en eens kijken wie jouw vriendje is.
We hebben alles nog binnen staan. De mogelijke nieuwe amazone (wat klinkt dat zeg!) van ponylief is hier aan het logeren, en staat de beestjes in stal maar flink te poetsen, want veel meer kunnen we hier niet. Nou ja, zwemles in de buitenbak, maar ik denk dat daar niemand gelukkig van wordt.
AntheaV
Geplaatst: 24-07-11 12:00
Goed bezig Noor! Ik ben van de week ook begonnen met mijn kledingkast, hij is nu al behoorlijk leeg haha.
Ik ben klaar! Score is 4 vuilniszakken!! Texelse, hij heeft ook nog een soort 'voortent' ik denk dat hij die er nu wel aan heeft gezet... hoewel, met al die wind... Hij stond wel een aardig gunstig m.b.t. de wind dus hopelijk valt het mee.
4 vuilniszakken dan zou er bij mij niets meer in de kast liggen! Texelse, waar komt dat meisje vandaan dat ze bij jullie logeert? Hier valt de regen met vlagen.... Ik heb heerlijk in de binnenbak gereden
@Noor, toch niet prettig hoor, op de markt staan met dit weer, voortent of niet. 4 vuilniszakken!!! heb je nu wat ruimte gekregen, of heb je nog eigenlijk teveel? @Mootje, meiske is een dochtertje van vrienden van ons uit Nijkerkerveen. Zij heeft vorig jaar van ons een volle zus (als jaarling) gekocht van deze pony en als het lukt om haar c-pony te verkopen gaat ze op onze pony verder, tot ze met haar eigen jonge beestje aan de gang kan. En dan gaat onze ook op sporthorses. Wat is er mis met de Agterbergbodem dat ze in Hulten daar niet meer op willen starten? @Sannn, dagje vrij is altijd lekker. Net even zooitje administratie uitgepuzzeld. (kas waar ik zelf niet zoveel mee gedaan hebt, dus beetje lastig, maar toch gelukt!)