Maar je kan beter brood eten dan gaan snoepen Brood vind ik gewoon heerlijk, dus ik laat het er mooi bij. Al die alternatieve dingen ben ik niet zo van.
TeeGee
Geplaatst: 18-01-11 10:18
Goeiemorgen!
Ttje heeft gister de hele dag naar buiten staan kijken En ik ben alweer op de fiets
Sim, oh dan ben ik in de war met Laseur! Noor, pfff wat spannend weer zeg Shanouk, wel lekker weekje vrij! Vief, leerze!
Ik heb T nog niet geschoren, misschien doe ik dat begin feb nog wel als ie het te warm krijgt. Heb wel vaker laat geschoren en nooit een lelijke zomervacht gehad.
_Noor
Geplaatst: 18-01-11 10:20
Een vriendin heeft roze van Nike.. die zijn wel heel leuk
Ik drink geen koffie... brrrrrrrrrrrr. Wel heel veel thee en water en nog melk of karnemelk. Ook haast geen frisdrank/dubbelfris of andere bende. Dan kom ik er uit te zien als een puisterige puber En van brood word ik moddervet. Crackers eet ik ook regelmatig, maar dat is niet handig meenemen naar mijn werk.
Paar meiden die ik ken, hebben het Cambridgedieet gedaan. Dan krijg je max 450 (!!!!!!!!) cal binnen p/d, "maar wel alle vitaminen en mineralen". Yeah right. Goed ze zijn heel snel heel veel afgevallen, maar ik zie het er toch mondjesmaat weer aankomen...
Ik zou wel een paar keer in de week een lekkere salade willen eten als lunch. Maar ik ga liever een rondje lopen (zit al de hele dag binnen) en dat eet zo moeilijk .
Ik geloof ook nooit dat zoiets goed is. Je krijgt de helft van alle voedingsstoffen niet binnen. En als je weer normaal gaat eten komt alles er volgens mij weer 10x zo hard bij aan. Ik blijf gewoon bij het 'dieet' dat je normaal gezond eet, niet/amper snoept een beweegt.
Bianca: het gaat ook goed maar ik vind hem niet leuk. Mirthe: mooie foto's! Hier in de buurt staan er bijna nooit fotografen, wel jammer. Anthea: Ohhhh haha ijslanders! Kan me helemaal voorstellen hoe dat eruit zag. Noor: vervelend dat het niet verbeterd.. Hopelijk gaat het snel wat beter! BV: ik ga zowieso de donderdag middag en avond. Wil de Johnson x Goodtimes wel zien en ik ga elk jaar met een stel dressuur mutsen naar de avond. Misschien ga ik donderdagavond ook nog wel even als ik zin heb. Vief: studeer ze!
Gezond eten, daar ben ik heeel slecht in. Gelukkig kan ik aardig wat eten zonder aan te komen.
Zo even de paardjes buiten zetten en vanmiddag weer vrachtwagenrijles.
AntheaV
Geplaatst: 18-01-11 11:04
Goedemorgen! Ik hoef gelukkig niet op dieet. Ik kan ook eten wat ik wil, ik kom toch niet aan. Maar goed, ik beweeg dan ook best wel veel. Snoepen doe ik ook niet echt. Al heb ik de laatste tijd wel een chips verslaving
Evelien: Succes met rijles vanmiddag!
Ik ga me maar eens omkleden en dan richting school, heb vanmiddag nog een presentatie.
Heb al lekker gereden en de stallen zijn schoon . Evelien: Gezellig.. Maar de donderdag is de springdag en vrijdag de dressuurdag! Ff een bakje koffie doen??
En ik lees het een en ander over afvallen. Hardlopen zul je mij nooit zien doen. Fietsen wil ik wel weer gaan oppakken. Zeker met de sgw's in aantocht. In combinatie met veel rijden, veel werken en fatsoenlijk eten (ben meer brood en soep eter) merk ik het gelijk in de kleren!! Laat het mooie weer maar komen
TeeGee
Geplaatst: 18-01-11 11:09
Als ik honger heb word ik echt chagrijnig, dus moet altijd goed eten van Rem Ik drink eigenlijk geen frisdrank meer, minder snoepen en doordeweeks geen chips enzo. En nu op de fiets naar het werk, maar dat is meer voor mn conditie.
Ik eet ook zo veel mogelijk gezond.. lukt niet altijd.. dan maar extra beweging!
Ach al die crach dieten zijn niet goed voor je lichaam, je valt veel te snel af en korte tijd en het komt er weer sneller aan als je er mee stopt.. Zusje van mij doet sonja en die houd het goed vol.. (woont ook op zich zelf nu dus koopt alles wat lekker is )
Zo ik ga richting paard even lekker hobbelen.. en dan vanmiddag maar weer zoeken naar werk..
Wij eten nu thuis vaak volgens Dr Frank, erg lekker maar vaak eet ik er dan wel een aardappel op rijst bij want anders heb ik echt honger voor ik naar bed ga.
Sim
Geplaatst: 18-01-11 12:16
Grapppig dat bepaalde onderwerpen toch steeds weer terugkomen! Zo, Sim heeft weer nette voeten (smid is erg tevreden over de kwaliteit van Sims hoeven, keurig gelijkmatig "afgesleten" en goede kwaliteit zool, hoorn en straal). Eigenlijk jammer dat ze ivm de crossen en springparcoursen op gras weer op ijzers gaat. Maar ja. Ook gelijk gereden al dus peerd is klaar voor vandaag. Nog effe computeren en dan richting werk.
Les ze Evelien, wanneer moet je weer op voor je examen?
ff balen. Ik had via marktplaats een ontzettend mooi bruin dressuurzadel gevonden. Netjes gemaild, is mijn mail niet aangekomen, grrr... Nu heeft ze morgen kijkers!! Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik toch nog mag komen voor het zadel. Het is heel dicht in de buurt.
Foto Dienke Overigens vind ik kopen via MP wel eng, aangezien je daar echt 90% scheve zadels op hebt staan. Overigens wordt het met de crosstrainingen van Regio Oost met mij niks denk ik.
@ Sim: Avi heeft ook zulke mooie voeten en kan makkelijk zonder. Maar zomers vind ik dat ook niet wat
Wat jammer dat ze dat niet willen. Ze hebben ook weer een training gepland tijdens CH Diepenheim, maar jah dat gaat 'm niet worden. En een keer 2e pinksterdag. Altijd leuk.... Ben erg benieuwd of ik uberhaupt een keertje mag komen kijken na het zadel...
BV: dat is inderdaad een mooi zadel! Als je een zadel wilt kopen via marktplaats moet je wel zelf ook een beetje verstand hebben van hoe een goed zadel eruit hoort te zien. Tot nu toe hebben wij alleen goede ervaringen. Maar wij zijn dan ook altijd gaan kijken en niet via de post dat lijkt me toch wat te link. Rowo: jammer dat je niet een paar keer mee mag trainen. Sim: fijn dat Sim zulke goede hoeven heeft. Corien: hobbelse! Anthea: succes met je presentatie!
Ik hoef niet op dieet. Vind mezelf prima zo. Ik merk alleen wel dat als ik weinig kan rijden, bijvoorbeeld toen met die sneeuw, dat ik dan een stuk minder strak ben. Nu eet ik ook best wel gezond. Iedere dag een stuk fruit, voldoende water en een nette hoeveelheid groente. Af en toe heb ik van die snack momenten, maar meestal kan ik het houden bij 's avonds 1 koekje.
Als ik een beetje google op 'fit 2'.. kom ik uit op boommaat 29/30. Walter heeft een half jaar terug Dröpke's schoft opgemeten en kwam toen om 29 uit. Hij heeft nou eenmaal een smalle schoft. Ik moet nu eerst even afwachten of het zadel morgen niet verkocht wordt