Die van mij laat ook ongeveer een kwart liggen. Kuil wordt wel gegeten maar niet alles.
@ mo mijn beide paarden verharen nog niet. Ze zijn beide 1x geschoren in okt/nov
AntheaV
Geplaatst: 16-03-10 18:04
Hier schijnt de zon ook! En ik hoorde net dat het donderdag 17 graden wordt Mijn paarden verharen ook al, is ook wel tijd hoor. Die zwarte is al weer helemaal bruin geworden Tijd dat de lange haartjes er weer af gaan!
Caroline: Ik zit idd bij jou in de les zondag! Ik ken ze geloof ik wel allemaal. Balen dat het zo'n zooitje was in Emmen Tientjeh: Balen van Uk Lotte: hoe ging je tussenbeoordeling?
Net lekker in de laatste zon met het schimmeltje gereden. Zou eigenlijk een sprongetje maken. Maar we waren zo lekker aan het dressuren en hij had toch eigenlijk al genoeg gedaan, dus donderdag maar even sprongetje doen . Zometeen met Sofietje naar springles!
Snoek: lekker een dagje vrij morgen . Anthea: Sofie haar donkere haren raakt ze ook kwijt. Ze word nu weer lichter .
Snoekiej
Geplaatst: 16-03-10 20:39
Goedenavond! Ik heb nog hardgelopen (piramideloop van 30 minuten op verschillende tempo's) en een quiche gebakken. Twijfelde tussen appeltaart, quiche en marsepein boltaartje. Heb toch maar de gezondste variant gekozen Ben nu wel moe van het hardlopen. Het was echt behoorlijk zwaar. Zat nog aan conditietrainingschema's voor Vorstin te denken. Hoe je dat het beste opbouwt, hoe lang, hoe hard, eigenlijk alles. En interval of steeds langer. Heeft iemand hier toevallig wat schema's liggen?
Wat vervelend dat Uk nog niet goed eet Tientjeh! Kim, ik had vandaag vrij Fijn dat schimpie lekker liep.
Mijn tussenbeoordeling ging goed , allemaal tevreden, dus ik ook !!!
Wolin zit al in haar zomervacht, is al door haar rui heen .. Wolin had niet veel zin om wat te doen vandaag... Ik rende harder als zij, dus na 5 minuten hield ik het wel voor gezien.. Morgenmiddag maar rijden denk ik .
_Noor
Geplaatst: 16-03-10 21:28
@ 10tjeh: voor Uk! @ Snoek: 30 minuten ACHTER ELKAAAR rennen? Dan zou ik echt aan de beademing moeten hoor Wolin had een lui dagje en Bobo was braaf
Ik heb met Jer vanmiddag in het zonnetje gereden, was iets eerder weggegaan van mijn werk zodat ik nog even van het mooie weer kon genieten. Begonnen met S&T maar na 20 minuten vechten weer omgeruild voor mijn gewone hoofdstel. Daarna liep ie als een zonnetje. Ik hou hem, in ieder geval voorlopig, dus mooi op trens. Binnenkort komt de tandarts, misschien heeft dat er nog iets mee te maken. Heb alvast wat lijntjes uit de proef doorgereden, zitten nog wel wat lastige dingen in. Gelukkig pakte hij het goed aan. Net ook geinterviewd door de krant . Over de regio, over SGW, over van alles gepraat dus ben benieuwd wat voor stuk er in de krant komt.
Fijn Lotte! Haha Noor, en dan nog steeds harder ook Ik had echt geen adem meer toen ik klaar was. Jammer dat Jer nog niet zo lekker ging op S&T. Was dit de eerste keer of niet? Voor welke krant ben je geinterviewd en wanneer komt het erin ?
_Noor
Geplaatst: 16-03-10 21:48
Lotte, gefeliciteerd met je goede beoordeling! @ Snoek: dit was de tweede keer. Eerste keer ging het op zich wel alleen deed hij toen zijn mond vaak open. Vandaag wilde het helemaal niet , dus niet aan ons besteed. Nou ja, als het op trens goed gaat is het ook helemaal niet nodig natuurlijk! Ben geinterviewd door het Noord-Hollands Dagblad, voor de rubriek "De prijzenkast" . Als het goed is, komt het er vrijdag in..
Tientje jeetje arme uk moet wel eten Snoek lekker hoor een quiche En goed bezig met het hard lopen.! Wl fijn dat je beoordeling goed was!! JN balen dat jij hem moet aan passen Carolien logo idd te bestellen bij biertapje Kim heb ook in het zonnetje gereden echt heerlijk!! Noor ook fijn gereden dus welke krant kom je?
Zo heb dus ook lekker in het zonnetje gereden, jack was beetje stijf dus lekker los gewerkt morgen weer zwaar aan de bak
AntheaV
Geplaatst: 16-03-10 22:02
Onze tv ligt eruit
Noor: Balen dat ie niet zo fijn liep op S&T Lotte: Mooi dat het goed ging Snoekiej: Fanatiek zeg! Kim: Fijn dat de schimmel zo lekker gaat
Ben benieuwd hoe lang dit weer gaat duren bij ziggo. Tis wel stil in huis
kimdepim
Geplaatst: 16-03-10 22:18
Balen van al die TV´s die het niet meer doen
Anthea: Rij je meerdere paardjes? Ik dacht dat je 1 reedt . Heb geloof ik wat gemist.
Mijn springles ging net fijn . In het begin was ze een beetje lui met losrijden. Maar toen we gingen galoperen was het over. Toen had ze er wel weer zin in . Morgen lekker een buitenritje maken .
Ach Noor tegenwoordig mag je tot de Grand-Prix met trens
Precies Noor !!!! zou gewoon lekker zonder doen. Ik ben voorheen ook Z gestart op trens, geloof dat ik ergens bij 10 punten met S&T ben gaan rijden, nog geen half jaar later heb ik haar toen toch verkocht...
mistid
Geplaatst: 16-03-10 23:07
mo_van_dijk schreef:
Nu ik zo in dit topic meeklets, vind ik wel dat ik zo'n logo 'verdien' Zijn die nog ergens te bestellen?
Ik moet er ook nog een keer achteraan, zou er wel graag 2/3 willen hebben
Makkelijker wakker worden weet ik niet, ik heb geen licht van buitenaf op mijn kamer. Maar het 'geestelijk wakker worden' lukt wel een stuk beter! Balen dat het niet goed was Benthe! Fijn dat Uk weer was opgeknapt Tientje! Mooi dat de clinic leuk was Shanouk! De site doet het bij mij inderdaad ook al een tijdje niet PB, fijn dat Lielle hem voor je had! Fijn dat je foutloos was in de B Caroline! Balen dat het zo lang duurde. Emmen is daar imo net iets té makkelijk in. Mijn pony's en paard verharen ook nog bijna niet, wel een beetje. Heb ze ook laat geschoren. Gefeliciteerd Lotte Jammer dat het met S&T niet zo wilde Noor, artikel wel inscannen he! Fijn dat iedereen lekker heeft gereden!
Ik ben heerlijk met Meno samen met Ilse en Zonanta op buitenrit geweest . Helaas lagen er op het pad waarop we wilde galopperen allemaal rijplaten, ze zijn bezig met die kabelmasten. Ook nog in het water geweest 'NEE HOOR, IS NIET DIEP... Ooh toch wel ' toen stond Meno er net niet tot aan zijn buik in. Meno is weer helemaal goed, ben ik blij om. Toen Kino nog even gereden in het donker, de bak is tijdelijk maar half verlicht en dat oefende niet zo makkelijk, heb Yoer zijn SGW proefje bijna in mijn hoofd (Yoer is te slim om mee te oefenen, dan gaat hij teveel meedenken op wedstrijd). Zaterdag komt mijn oude instructrice met het paard die ze rijdt, ga ik die thuis even rijden (heb tot nu toe alleen maar op concours even erop gezeten) en daar dan maandag mee op oefenparcours (een rondje 1 meter en een 1.10m) ben benieuwd hoe dat zal gaan .
caro29
Geplaatst: 16-03-10 23:49
Net een verhaal getypt doet laptop raar
Ik heb mij afgemeld voor de training zondag.
@ mistid Bert heeft de BB gewoon gesloten en de trage dames moesten maar 2x B starten. Kostte wel extra geld maar die hadden toch geld zat . Beetje arrogant reageren dat ze maar moeten wachten. Ze zijn al heel coulant daar maar je moet het niet overdrijven. Ga volgende week maar eens een rondje L rijden. Tot Westerbork zijn er weinig springwedstrijden. Leuk een buitenrit. Moet dat voor Westerbork ook maar eens doen anders zijn alle donkere plekken eng en alle boompjes
Ga van vrijdag tot zaterdag naar Zandvoort. Een vriendin had via hotelkamerveiling een nacht gewonnen in Best western Palace. Weet iemand wat daar te doen is behalve uitwaaien op het strand.. Op de terugweg even een stop in Ermelo want haar nichtje doet mee en 2 van mijn vereniging.
Eef_Bam
Geplaatst: 17-03-10 00:13
@ Caroline: hoezo heb je je afgemeld voor de training? @ Mistid: Leuk dat je met het paard van je oude instructrice mag gaan springen. @ Kim: Fijn dat je lekker gesprongen hebt. @ Caroline, Anthea en vief: , ik kan echt niet zonder Tv . @ PB: Mooi dat een S&T niet meer verplicht is, als je fijner rijd op een trens dan vindt ik dat dat gewoon moet kunnen. @ Anthea : Fijn dat je lekker gereden hebt. @ Corien: Heerlijk dat zonnetje, ik heb daar vanmiddag echt van genoten, word helemaal blij van dit weer . @ Noor: Leuk dat je in de krant komt, jammer dat het niet lekker gaat met de S&T. @ WL: Goed dat je tussenbeoordeling zo positief was . @ Snoekiej: Jij zit ook niet stil zo te lezen, ik heb echt respect voor mensen die de discipline hebben om te hardlopen, ben er zelf veel te lui voor . Als jij iets van trainingschema's hebt gevonden , zou je die dan met mij willen delen, ik wil ook graag conditietraining doen met Bam, maar heb echt geen idee hoe ik moet beginnen .
Vanmiddag heerlijk in het zonnetje gereden, Bam was ontzettend relaxt en liep lekker. Omdat hij zo lekker over zijn rug liep en ik toch heel de 20-60 bak voor mezelf had heb ik hem nog een beetje opgepakt en de rechtsom/linksomkeert en contragalop geoefend, ging voor het eerst heel fijn .
Mistid lekker dat menno weer goed was en jammer dat julie niet konden galoperen. Evie zelfde pb jij hem mij dan ook even dat trainings schema Lekker dat die goed zijn contra deed
Erg he van die millie boele, snap niet wat mensen bezield om mensen te vermoorden en in een tuin te begraven Als buren zou je dat toch door hebben??
Ga richting werk
Snoekiej
Geplaatst: 17-03-10 08:58
Goeiemorgen Ga zo weer rijden
Leuk Noor Wel inscannen dan he Lekker zo in het zonnetje he Corien Fijn dat je lekker gereden hebt Mooi dat je springles fijn ging Kim Lekker zo'n buitenrit Mirthe! Caroline, in Zandvoort heb je ook een racebaan (moet je van houden) Fijn dat je zo lekker hebt gereden Evie. Ik geloof dat er weinig mensen zijn die een echt schema hebben. Wie weet kan iemand mij helpen er een op te stellen? Die hardloopschema's zijn misschien wel handig om erbij te gebruiken, maar een paard is geen mens natuurlijk. We willen er misschien nog een clinic over doen vanuit onze fokvereniging, maar ik weet nog niet of dat echt iets wordt. Laatst hadden we Helene Pen (moeder van Elaine Pen, heeft zelf ook hoog gereden) die iets vertelde over het fokken van het ideale eventingpaard.