Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Tijd dat de lange haartjes er weer af gaan!
.
.
.
Ben nu wel moe van het hardlopen. Het was echt behoorlijk zwaar. Zat nog aan conditietrainingschema's voor Vorstin te denken. Hoe je dat het beste opbouwt, hoe lang, hoe hard, eigenlijk alles. En interval of steeds langer. Heeft iemand hier toevallig wat schema's liggen?
Fijn dat schimpie lekker liep.
...
, allemaal tevreden, dus ik ook
!!!
..
Morgenmiddag maar rijden denk ik
.
voor Uk!

. Over de regio, over SGW, over van alles gepraat dus ben benieuwd wat voor stuk er in de krant komt.
Ik had echt geen adem meer toen ik klaar was. Jammer dat Jer nog niet zo lekker ging op S&T. Was dit de eerste keer of niet? Voor welke krant ben je geinterviewd en wanneer komt het erin
?
, dus niet aan ons besteed. Nou ja, als het op trens goed gaat is het ook helemaal niet nodig natuurlijk! Ben geinterviewd door het Noord-Hollands Dagblad, voor de rubriek "De prijzenkast"
. Als het goed is, komt het er vrijdag in..

En goed bezig met het hard lopen.!
welke krant kom je?

. Heb geloof ik wat gemist.
. In het begin was ze een beetje lui met losrijden. Maar toen we gingen galoperen was het over. Toen had ze er wel weer zin in
.
.
mo_van_dijk schreef:Nu ik zo in dit topic meeklets, vind ik wel dat ik zo'n logo 'verdien'Zijn die nog ergens te bestellen?

.
'NEE HOOR, IS NIET DIEP... Ooh toch wel
' toen stond Meno er net niet tot aan zijn buik in.
.
. Beetje arrogant reageren dat ze maar moeten wachten. Ze zijn al heel coulant daar maar je moet het niet overdrijven. Ga volgende week maar eens een rondje L rijden. Tot Westerbork zijn er weinig springwedstrijden.
, ik kan echt niet zonder Tv
.
.
.
.
.
.
dat trainings schema 

Wel inscannen dan he