[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 12:47

:wave:

:(:) Lotte. Wel balen zeg :\

Vond net een foto van Uk en mij in Nijeberkoop vorig jaar. :D

Afbeelding
Dat koppie. :+:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:57

Leuke foto Hilde!! Oren erop 8-) !! :D

Zit ook Badminton te kijken..Wellicht zien we Florence en Lielle nog voorbij komen in het beeld hahaha :))

Snoekiej

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 15:25

Ik zit ook Badminton te kijken. Die hond net :=

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 15:32

Vorstin was trouwens vandaag weer ontzettend vervelend buiten. :( Heb weer een heel stuk achteruit afgelegd, en ipv een beetje omhoog komen stond ze ineens steil overeind! Dat heeft ze nog nooit gedaan onder het zadel! Ik heb het flink afgestrafd, is ze helemaal gek geworden!? Onderweg stond ze nog een keer overeind, op een heel smal weggetje, dus ik ben afgestapt en ben naar het Molenpad gelopen, waar ik de ruimte had om het uit te zoeken. De rest van de weg was ze braaf, en ik hoop dat ik het steigeren genoeg afgestrafd heb, zodat ze het niet meer doet. De volgende keer geef ik haar echt een dreun op haar kop!!!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 15:36

@ Snoekiej; Ik zat er ook echt ojee! Ik zou me echt niet meer kunnen concentreren. :D
Vervelend dat Vorstin gister weer aan het kl*te was.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 15:52

Ze was vandaag heel vervelend, gister ging het prima.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:52

Hmmm Snoekiej... :\ Ik bied me nog steeds aan hoor als fietsmaatje ;) . PB me maar, vind het geen probleem.. Heb deze week trouwens genoeg tijd :D . Wellicht dat het een uitkomst biedt....

JEEEEEEEEEEJJJJJ!! Mijn bruine hoofdstel is binnen, en dezelfde kleur martingaal, wil dan ook wel graag nog een borsttuig in dezelfde kleur.. maar dat is voor later ;) . Gelijk nieuw *shining* bit erbij *D .
Ben helemaal blij!! :D Ben benieuwd hoe het staat bij Wolin ;) !!

Badminton was weer gaaf om te zien.. Die Karin Donckers... goed gereden zeg!! +:)+
Gazelle de la Brasserie vind ik echt heel gaaf :j .

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 20:23

Goede avond :D

Heb weer me best gedaan of nou ja jackson meer we hebben weer 2 winst in de dressuur gaat lekker :D morgen springen :))

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 21:00

:wave: goeieavond.

Heb ook eindelijk weer tijd om te bokken :+. 3 zware dagen praktijk gehad. Eerste 2 avonden om 12 uur snachts thuis, en gister omhalf 2. Heb vanacht heel de tijd kramp in beide benen gehad := zo moe zijn ze. Vanochtend even paard gereden en daarna naar het werk gegaan. Gaan zo even naar een vriend, even gezellig zitten :).

Morgen ochtend naar concours met beide paarden :D! Sofietje mag nu ook weer even dressuurproefjes lopen. En biede mogen ze 2 parcoursen springen. Dus verveel me morgen ochtend niet :P.

Zal zo eerst even bijlezen :j

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 21:16

Succes allemaal morgen :D ik ga X factor kijken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 22:11

Avond :wave:

Hilde : Leuke foto :D
Kim : Kan me voorstellen dat je beentjes er geen zin meer in hadden. Succes!!
Lotte : Gelukkig dat ik safe ben *D Wel balen natuurlijk. Ben benieuwd naar foto's van je nieuwe set :)

Zo Vief is een beetje gaar :z
Was al om 8 uur op het concoursterrein. Heb me eerst met de financiën bemoeid tot 12 uur en toen tot 20.00 uur op de wagen bij het springen gezeten. Lekker ouwehoeren met die jurymannetjes :') Toen bedacht ik me dat er eigenlijk wel een heel mooi parcoursje stond. Dus even gevraagd of ik Woll nog even snel (werd natuurlijk al wel snel donker) mocht ophalen om een paar dingen te springen. Was alweer zo lang geleden, eigen concours en de hele dag springende beestjes gezien natuurlijk dus ik had zelf ook wel heel veel zin om een parcoursje te rijden ;)
Het mocht dus dat was wel heel leuk! Slapende Woll uit stal geplukt en die werd helemaal hyper toen ze alleen op dat grote terrein stond :))
Springen ging leuk, nog wat tips en leuk commentaar gekregen waar ik echt wat aan had :) En verder best wel trots op Woll want haar laatste parcours was in december en ze sprong braaf de hindernissen (B-hoogte) waar ik haar op af stuurde. Nu nog wat meer rust erin (ook bij mezelf, wil nog te veel doen terwijl ze er eigenlijk best wel braaf op aan loopt en dat dus niet helemaal nodig is :) ) Mam dacht het nog gefilmd te hebben, maar die had haar bril niet op en nu heb ik dus een foto van de lucht en van het gras :')

Morgen mag ik me weer om 9.00 uur melden. Nog even gecheckt en mag bij het ZZ-Zwaar / Lichte Tour schrijven :):)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 22:17

_O- Slim van je moeder gehe ;).
Fijn dat woll zo braaf was :).
En morgen weer succes bij het schrijven ;).

Ik ga morgen om half 8 richting concours. Dus duik zo m'n bed maar in.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 22:23

Fijn Vief, dat je nog even mocht springen! :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 22:33

Slaap lekker Kim! Was inderdaad een lekkere actie hihi :))

Floor: Ja, was echt fijn :D

Ik ga douchen en ook slapen :evaw:

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 06:09

Goeiemorgen! :z

Leuk dat je nog f mocht springen vief! :)

Vertrek zo op wedstrijd, ben een beetje brak. :+

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 07:22

Mogguh!

Vief; mooi dat Woll het zo goed op pakte en veel plezier vandaag!
Lotte; wat gaaf dat je tuig binnen is, maak je nog een foto?
Marieke; al lees je het niet meer, toch veel succes!
Kim; ook veel succes vandaag!
Snoekiej; wat balen dat het gister niet ging en idd een keer flink achter de oren wil wel eens helpen.
Hilde; wat een leuke foto!

Gister dus met Fari dressuur gehad, ging op zich wel prima maar het moet nog steeds meer gedragen. Wel weer 2 wp's erbij :D Nu moet ik zo naar Ruurlo springen waar ik dus echt geen zin aan heb, er schijnt een heel slecht parcours te staan op een veel te losse bodem :\ Gewoon kww dus..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 08:21

Morgen :wave:

Had niet zo veel zin om eruit te komen, maar het is gelukt.. :O

Dankjewel Marloes :)! Jij succes vandaag. Gaat goed met je winstpuntjes :)
Volgend jaar gezellig naar Diepenveen ;) Terrein ligt er er prachtig bij. En vind het zelf altijd wel een heel gaaf concours omdat de hogere rubrieken er ook gereden worden.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 10:13

ey.. heb net voor me verjaardag een crosshorloge gekregen :D
die wilde ik al zo lang en dacht die ga ik van me verjaardags geld kopen maarja dat hoeft niet meer :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 10:34

Gefeliciteerd! Dat is een leuk cadeau :)) ! Das ook een goed idee voor mijn verjaardag, zal mam eens een hint geven.

Fijn Vief! Niet zo slim van je moeder :+

Wedstrijdgangers succes! :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:57

Goeiemorgen :wave:

@ itsme: gaaf een crosslhorloge :j Mega handig ding! Veel plezier vandaag en uiteraard gefeliciteerd!!

@ vief: fijn dat je nog een rondje mocht springen! Heb je nog weer wedstrijdplannen aankomende tijd?

Gister bij een nieuwe tent in Enschede gegeten; fred en douwe! Eten was wel goed, maar de bediening was echt dramatisch. Niet echt voor herhaling vatbaar dus.
Zometeen maar weer eens richting Haaksbergen.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 13:33

Terug van concours Ruurlo. Voor Zappa de 1e keer in de L ging het best fijn. 1e rondje was ik foutloos maar moest ik wel hard drukken. In de barrage 2 voltes gereden omdat ik een dode afstand had naar de dubbel en Zaps sprong iets te ruig :D Fari eigenlijk ook wel tevreden hoewel ik het nog steeds moeilijk vind om een mooi ritme te houden. Heb vandaag wél alles voorwaarts opgelost, desondanks 1 foutje de 1e keer. Fari deed wel erg haar best.

De bodem was in de barrage niet heel goed meer plus dat de barrage erg lelijk was :\ Verder wel een gezellige wedstrijd en das ook belangrijk.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 13:36

xxitsmexx schreef:
ey.. heb net voor me verjaardag een crosshorloge gekregen :D
die wilde ik al zo lang en dacht die ga ik van me verjaardags geld kopen maarja dat hoeft niet meer :D

Oh wat super zeg!!! :D Enne... Gefeliciteerd!! ;)

Hmmm.. Heb gister hoofdstel en martingaal gepast... Het is wel heel erg veel neusriem en de martingaal, maat full op het eerste gaatje, zit behoorlijk strak om Wolin haar hals := . Niet echt mooi en prettig.. En ik had niet verwacht dat de neusriem zo dik was, vind dat ook niet echt mooi.. En ik denk ook niet dat het echt lekker zit bij Wolin. Jammer, maar helaas... Ik ga dan toch voor het bruine Schockemöhle hoofdstel met sierstiksel :o ... Denk dat ik dit doorschuif naar onze tinker :) .

Zijn net heerlijk wezen wandelen in Meijendel met de honden, nog een pannenkoek gegeten bij het (pannenkoeken?)boerderijtje :9 .
Die antibioticakuur die ik heb is een flinke kuur..ben er echt een beetje naar van, pijn in m'n buik..

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 14:57

Ik ben net terug van concours in Havelte. Veld lag er mooi bij :). Eerst was Sofie aan de beurt. Met losrijden voor de dressuur liep ze wel lekker alleen beetje plakkerig richting de kant waar de trailers stonden, omdat ze hengstig was denk ik. Normaal doet ze het niet namelijk. Ze had er echt zin in en was lekker actief. Dit was de eerste keer weer buiten dressuur voor haar en ik heb 2 hele fijne proefen gereden. De eerste proef werd ze wat heet zelfs (zo ken ik d'r niet := alleen als ze echt iets moeilijks moet doen of boos word). Daardoor mislukte de middendraf, en met aanspringen in de linkergallop hield ik iets te veel vast vanvoor waardoor ze een hele hoge bok maakte met aanspringen :'). Verder ging het heel fijn. Tweede proef ging ook lekker, ze werd toen weer wat rustiger, kon er heel fijn aan rijden. Achterwaarts ging hier wat minder, ze drukte net haar hoofd er wat uit. Verder weer een fijne proef gereden. Punten vielen ietwat tegen, 189 en 184, toch 2 WPen :D.
Daarna Sofie afgezadeld en Loempia opgezadeld. Loempia had er zin in toen we de springring inkwamen. Hij is vaak heel druk als de gene voor me nog moet beginnen met springen en ik mag er al in. Dus ik ben maar lekker rond gaan draven. Hij sprong fijn, 1 hindernis zat ik zelf beetje te mutsen, maakte een ophouding, en liet hem toen weer los, en toen toch nog maar een ophouding en weer los. Ik had iets eerder de ophoudingen moeten maken en toen ontspannen laten gaan. Nu kwam ik net wat groot op een stijl en tikte hij het balkje eraf. Het tweede parcours was meteen op tijd. Had 2 balkjes. Wou een paar keer kort, maar stuurde boven de sprong al te veel de bocht om, en als ik hem boven de sprong aan zijn mond zit laat hij zijn beenhangen. Ook als ik niet goed meekom, dan doet hij het ook. En nu dus omdat ik al stuurde. Maar verder toch fijn gereden. Toen Sofie weer opgezadeld. Die dacht al dat ze klaar was :+. In het parcours toch goed springen. Beide parcoursen foutloos :D :D! Tweede parcours net iets fijner dan de eerste. Toen kon ik haar echt mooi af laten vloeien. Het eerste parcours was ik toch beetje zenuwachtig aangezien ze de 2 afgelope parcoursen beetje uitgekeken was op de dubbel sprongen. Maar was nu niks aan de hand. Dus op naar volgende week! Dan gaan we naar Marum, dit keer alleen met Sofie, en die week erop alleen met Loempia op concours :P.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 16:11

Ik ben weer terug van de crosstraining in Lunteren.
Vorstin was ontzettend vervelend vandaag. In het begin ging het goed, ik ging steeds als eerste overal heen. In het lijntje in het bos reed ik ook als eerste weg, maar na 4 sprongen stond ze ineens op de rem. Ze wilde weer terug naar de rest, en er was echt niets mee te beginnen :\ Ik heb het hele bos bij elkaar geschreeuwd :o, was zo boos!! Achter een ander paard aan deed ze het later (natuurlijk) wel, en als er al een paard was geweest die ze zag deed ze het ook. Verder wel aardig gereden, maar niet super. Zit nu te twijfelen of ik naar Vrouwenpolder moet gaan. Heb geen idee wat voor cross het is, maar als je echt heel afgezonderd van de rest rijdt, kan ik misschien beter niet gaan..

Jammer van je hoofdstel Lotte :\ Die van Schockemöhle is wel supermooi!
Gefeliciteerd Corien :D Waar heb je gestart?
Klinkt leuk allemaal Vief!! Veel plezier vandaag ook weer!
Gefeliciteerd met je winst Marloes! Ging goed deze twee dagen dus!
Gefeliciteerd met je verjaardag ItsMexx!!!
Goeie dag gehad Kim :D Gefeliciteerd met je winstpunten!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 16:47

Zo ben net terug van springwedstrijd :)

Heb weer 4 wp er bij :) foutloze barage en parcourse :D echt lekker :D

Snoek gister op valkenburg dressuur :D vandaag in marienweide :D

Nu uit eten :wave: