Lotte. Wel balen zeg 
Vond net een foto van Uk en mij in Nijeberkoop vorig jaar.

Dat koppie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb weer een heel stuk achteruit afgelegd, en ipv een beetje omhoog komen stond ze ineens steil overeind! Dat heeft ze nog nooit gedaan onder het zadel! Ik heb het flink afgestrafd, is ze helemaal gek geworden!? Onderweg stond ze nog een keer overeind, op een heel smal weggetje, dus ik ben afgestapt en ben naar het Molenpad gelopen, waar ik de ruimte had om het uit te zoeken. De rest van de weg was ze braaf, en ik hoop dat ik het steigeren genoeg afgestrafd heb, zodat ze het niet meer doet. De volgende keer geef ik haar echt een dreun op haar kop!!!
Ik bied me nog steeds aan hoor als fietsmaatje
. PB me maar, vind het geen probleem.. Heb deze week trouwens genoeg tijd
. Wellicht dat het een uitkomst biedt....
. Gelijk nieuw *shining* bit erbij
.
Ben benieuwd hoe het staat bij Wolin
!!
.
morgen springen
goeieavond.
. 3 zware dagen praktijk gehad. Eerste 2 avonden om 12 uur snachts thuis, en gister omhalf 2. Heb vanacht heel de tijd kramp in beide benen gehad
zo moe zijn ze. Vanochtend even paard gereden en daarna naar het werk gegaan. Gaan zo even naar een vriend, even gezellig zitten
.
! Sofietje mag nu ook weer even dressuurproefjes lopen. En biede mogen ze 2 parcoursen springen. Dus verveel me morgen ochtend niet
.
ik ga X factor kijken 

Wel balen natuurlijk. Ben benieuwd naar foto's van je nieuwe set 

Toen bedacht ik me dat er eigenlijk wel een heel mooi parcoursje stond. Dus even gevraagd of ik Woll nog even snel (werd natuurlijk al wel snel donker) mocht ophalen om een paar dingen te springen. Was alweer zo lang geleden, eigen concours en de hele dag springende beestjes gezien natuurlijk dus ik had zelf ook wel heel veel zin om een parcoursje te rijden 

En verder best wel trots op Woll want haar laatste parcours was in december en ze sprong braaf de hindernissen (B-hoogte) waar ik haar op af stuurde. Nu nog wat meer rust erin (ook bij mezelf, wil nog te veel doen terwijl ze er eigenlijk best wel braaf op aan loopt en dat dus niet helemaal nodig is
) Mam dacht het nog gefilmd te hebben, maar die had haar bril niet op en nu heb ik dus een foto van de lucht en van het gras 
Nu moet ik zo naar Ruurlo springen waar ik dus echt geen zin aan heb, er schijnt een heel slecht parcours te staan op een veel te losse bodem
Gewoon kww dus.. 

! Jij succes vandaag. Gaat goed met je winstpuntjes 
Terrein ligt er er prachtig bij. En vind het zelf altijd wel een heel gaaf concours omdat de hogere rubrieken er ook gereden worden.
! Das ook een goed idee voor mijn verjaardag, zal mam eens een hint geven.

Mega handig ding! Veel plezier vandaag en uiteraard gefeliciteerd!!
Fari eigenlijk ook wel tevreden hoewel ik het nog steeds moeilijk vind om een mooi ritme te houden. Heb vandaag wél alles voorwaarts opgelost, desondanks 1 foutje de 1e keer. Fari deed wel erg haar best.
Verder wel een gezellige wedstrijd en das ook belangrijk. xxitsmexx schreef:ey.. heb net voor me verjaardag een crosshorloge gekregen![]()
die wilde ik al zo lang en dacht die ga ik van me verjaardags geld kopen maarja dat hoeft niet meer
Enne... Gefeliciteerd!!
. Niet echt mooi en prettig.. En ik had niet verwacht dat de neusriem zo dik was, vind dat ook niet echt mooi.. En ik denk ook niet dat het echt lekker zit bij Wolin. Jammer, maar helaas... Ik ga dan toch voor het bruine Schockemöhle hoofdstel met sierstiksel
... Denk dat ik dit doorschuif naar onze tinker
.
.
. Eerst was Sofie aan de beurt. Met losrijden voor de dressuur liep ze wel lekker alleen beetje plakkerig richting de kant waar de trailers stonden, omdat ze hengstig was denk ik. Normaal doet ze het niet namelijk. Ze had er echt zin in en was lekker actief. Dit was de eerste keer weer buiten dressuur voor haar en ik heb 2 hele fijne proefen gereden. De eerste proef werd ze wat heet zelfs (zo ken ik d'r niet
alleen als ze echt iets moeilijks moet doen of boos word). Daardoor mislukte de middendraf, en met aanspringen in de linkergallop hield ik iets te veel vast vanvoor waardoor ze een hele hoge bok maakte met aanspringen
. Verder ging het heel fijn. Tweede proef ging ook lekker, ze werd toen weer wat rustiger, kon er heel fijn aan rijden. Achterwaarts ging hier wat minder, ze drukte net haar hoofd er wat uit. Verder weer een fijne proef gereden. Punten vielen ietwat tegen, 189 en 184, toch 2 WPen
.
. In het parcours toch goed springen. Beide parcoursen foutloos
! Tweede parcours net iets fijner dan de eerste. Toen kon ik haar echt mooi af laten vloeien. Het eerste parcours was ik toch beetje zenuwachtig aangezien ze de 2 afgelope parcoursen beetje uitgekeken was op de dubbel sprongen. Maar was nu niks aan de hand. Dus op naar volgende week! Dan gaan we naar Marum, dit keer alleen met Sofie, en die week erop alleen met Loempia op concours
.
Ik heb het hele bos bij elkaar geschreeuwd
, was zo boos!! Achter een ander paard aan deed ze het later (natuurlijk) wel, en als er al een paard was geweest die ze zag deed ze het ook. Verder wel aardig gereden, maar niet super. Zit nu te twijfelen of ik naar Vrouwenpolder moet gaan. Heb geen idee wat voor cross het is, maar als je echt heel afgezonderd van de rest rijdt, kan ik misschien beter niet gaan..
Die van Schockemöhle is wel supermooi!
Waar heb je gestart?
Gefeliciteerd met je winstpunten!
foutloze barage en parcourse
echt lekker
vandaag in marienweide