je bent snel naar het L ge(vlogen)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
super gedaan
haha

Dus ik moest een paar uur wachten voordat ik kon springen.

Ze zouden Johan (stiefvader
) zo'n pil geven dat ie niet naar de wc hoefde als ie thuis was. Nou hij was nog niet binnen of hij moest naar de wc
Toen gingen ze met zn vieren met hem naar de wc (onze wc en hele huis eigenlijk is niet echt rolstoevriendelijk) Nou erop ging goed. Toen bleef mn zusje in de badkamer maar hij wou zelf van de wc af maar dat ging niet echt dus toen lag ie op de grond
Maar goed, voor de rest ging het heel goed. Ben benieuwd hoe de terug reis naar Beatrixoord gaat, want als hij in de auto gaat moet hij nog wel eens overgeven en hij heeft niet bepaald weinig gegeten...
en kwam met 1 balk en 1 seconden tijdsoverschrijding de ring uit. Baalde eigenlijk wel een beetje heel erg van mezelf na het springen, want Jipje hielp me wel weer. Soms ben ik ook zo'n mega muts

Veel plezier vanavond!

stiekem via de trailer opstappen!

Toen ik wilde opstappen had hij wat haast en kon ik nog maar net op tijd gaan zitten! We gingen al stuiterend het erf af dus ik dacht nou dat wordt wat. Hij was behoorlijk fris en we zijn wel wat hard gegaan maar al met al viel het me reuze mee zo weer voor de 1e keer
psst schreef:Ik ga even hardlopen

Eerst e2 uur echt de benen uit mijn lijf gelopen. Op het laatst waren er zo onwijs veel super sjikker. Veel vechtpartijen, biergooien enz... De zomerfeesten zijn weer begonnen
Mensen bestelden gewoon 24 bier in 1x
Op naar vnvd dan mag ik aan de andere kant van de bar staan en dan morgen heerlijk weer rond 6 uur uit bed.
, verkeerd gelegen dus dat was minder. Maar in ieder geval bedankt voor de tip