Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ging van start en hij wil altijd heel graag
en kon m echt niet houden man.. was echt niet leuk.. En toen op het loscross tereintje even geoefent.. steeds even vooruit rijden en weer terug dat ie ging luistere en dan reed ik naar die hindernis en dat deed ie zn kop weer omhoog en weg was ie dus volte rijden enso.. en later deed ie alles wat ik wou
maf beest..
, is gelukkig al wel veel beter geworden maar de eerste paar concoursen durfde hij niet eens de ring in 

.. hopen dat dat werkt
marieketencate schreef:Hmm... ik zie in je profiel dat je met springen al met een pessoa rijdt....gebruik je die ook in de cross??
,,

marieketencate schreef:Uitslagen staan trouwens op startlijsten!
maar vroeg naar bed dan
..
--> en nu een beetje drank .. ik overleef het wel

chantal_cs schreef:Dit bitje bedoel je denk ik hè Marieke?:
Erg fijn bitje! Pessoa is vaak te scherp voor paarden, maar dit zit tussen watertrens en pessoa in!
Kim --> Ja drank wil meestal wel helpen ja....
. Zullen we ook maar eens een keertje terug gaan geven
mijn pony was in het begin ook zo en ineens had ze het door en vanaf toen ging het goed

(stuk of 5/6 mensen van die stall..Allemaal nieuwschierig
)Citaat:Zelf heb ik nog nooit een paard geschoren, maar misschien dat ik het dit jaar wel bij die ene wil doen.

Citaat:Moet je de benen en het hoofd ook meescheren? En moeten de paarden daarvoor verdoofd worden?

Citaat:En hoe zit dat daarna met dekens? Ik heb alleen dikke winterdekens en daarmee is de nek niet bedekt. Heb ook geen zin in geklooi met 4 dekens ofzo . Moeten ze dan buiten meer dekens op dan binnen?

Anders een dun wollen dekentje onder de winterdeken erbij voor buiten oid.Ruitersportzaak, vaak kun je ze ook wel huren, maar dat vind ik een ellende(botte messen, apparaat slecht etc).Citaat:En, waar kun je ergens zo'n scheerapparaat kopen (het liefst eentje die je op haarlengte kunt instellen. Ohja, wat kost zo'n ding?