Hier heb ik vandaag prachtig weer en ik ben blij dat er wat wind staat. Bloedheet is het haha, en dan hangen er nog sluierwolken voor de zon. Zit dan ook gezellig op het terras in strapless kleedje. Beetje vitamine D opdoen

Op de site van de stad heb ik gezien dat je hier in de regio wandeltochten kan doen te paard (zo'n 30km) met dan aansluitend met de paarden zwemmen in de zee of een meer. Lijkt me heerlijk als het hier echt mooi zomerweer is!
Zondag ga ik met vriendje naar een eilandengroep op zo'n 7km van de kust die dienst doen als nationaal natuurpark. Behalve dieren kan je er ook ruïnes bezoeken en dinosaurusafdrukken spotten

Over Icaro heb ik geen bericht gehad sinds gisteravond, dus daar zal alles wel weer in orde zijn. 's Middags hadden ze DA er toch weer bijgehaald. Die heeft toen weer een hoop mest kunnen afhalen en terug buscopan gespoten. Tegen de avond was hij stuk alerter, stalbaas heeft 'm laten draven aan de longe en er is een mestbol afgekomen. Vanmorgen kwam de DA nogmaals, en geen nieuws lijkt mij goed nieuws.
Van stalgenootje gehoord dat de stalbaas de namiddag vrij had genomen om zo te kunnen stappen met mijn paard en hem te observeren, en zijn vrouw heeft hetzelfde gedaan in de ochtend en voormiddag. Ben nu aan het bedenken waarmee ik ze kan bedanken, want is de 1e keer dat ik meemaak dat een stalbaas er echt zo intensief mee begaan is! De meeste gaan gewoon af en toe eens een rondje controle doen, heb er nog geen geweten die er effectief uren bij blijven zitten...