Kris schreef:Carola wat jammer! Lijkt me erg vervelend. Een paard dat zich tijdens de cross ineens zo voor je afsluit.
Streep heerlijk hè, zo'n roze wolk. Ik word daar ook altijd erg happy van.
Ellen zit op dezelfde wolk. Fijn!
CalvinenGino ook al zo'n lekker weekend gehad.
Gefeliciteerd Anouk, mooie prestatie.
Hé Mariska! Ik wilde aan het einde van het seizoen naar het Z en het liefst tijdens Bathmen. Alleen is daar dan het NK en aangezien het niet open is, moet je al 4 wp hebben. Ik blijf dus Varsseveld, Ysselsteyn, Barchem en Bathmen nog M. Hopen dat die ouwe volgend jaar nog een rondje mee kan en dan naar het Z!
Susan, jouw man is na 5 wedstrijden weer +10 joh!
Ik heb mijn jonkie vandaag voor het eerst meegenomen naar het bos. Meteen maar alleen gegaan. TOP braaf. Zit dus ook weer even op die bekende wolk!
Zit trouwens nog steeds op de startlijst van Varsseveld te wachten. Het M moet op vrijdag de proef rijden, maar er is totaal nog niks van tijd bekend. Moet ik dan maar de hele dag personeel op de zaak gaan regelen ofzo? Vind het 4 dagen van te voren wel fijn om te weten waar ik aan toe ben, dan kan ik ook een planning maken.
Oh ai, daar had ik niet bij nagedacht. Ik dacht dat ze ook open M hadden...hmm...dus wil ik in Bathmen mee kunnen doen moet ik foutloos zijn in Ysselsteyn en Hattem... Even kijken hoe ik dat aan de organisatie door ga geven...en of ik liever eerder stop met het seizoen of dat ik anders L ga rijden...