http://www.facebook.com/photo.php?v=424743194227179¬if_t=like
(Thanx Margreet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suikermeisje schreef:Freggle_Edge schreef:SM, was niet mijn verhaal maar die van Vief. Ik heb zelf zo een zoon die af en toe "storing" heeft en hierdoor belanden wij zelf ook wel eens in een soap.We hebben wat mee gemaakt hoor met die knul van ons, echt hele genante situaties maar ook geweldig leuke en lollige situaties. 1 ding staat voorop, we hoeven ons nooit te vervelen met ons aspergertje.
sorry! Verkeerde naam onthouden
Mijn broer heeft ook een vorm van autisme alleen is het nooit uitgezocht welke. Heeft wel op speciaal onderwijs gezeten. Maar dat bedoelde ik niet met storing, maar meer die criminelen of zieke mensen zoals Robert M. En die worden niet ook uit zichzelf zo. Maar zijn ook genoeg mensen met vreemde ouders die er wel wat van terecht is gekomen.
Maar denk wel dat je snapt dat dat een andere 'storing' is bij jou kind dan wat daar gebeurde. Dat joch mist respect voor zijn ouders...
Leliaardje schreef:billy1 schreef:Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik echt zulke onzin! Hoe wil je dat dan doen als je op een meerdaagse wedstrijd gaat?.....
Die kennen in ieder geval de ruiter al wat langer dan vandaag.
Maar je mag het best onzin vinden hoor. Ik vind het wel wat hebben om een paard aan een nieuwe omgeving te laten wennen. Was Woll ook niet zo van slag na haar verhuizing?
_Noor schreef:Gefeliciteerd Kris! Dat is dan toch Suzanne van de eventingshop?
(wat een doodenge sprong overigens op die onderste foto).
Kris schreef:Jij hebt echt een superstaleigenaar Rosa!!!
http://www.facebook.com/photo.php?v=424743194227179¬if_t=like
(Thanx Margreet)
Kris schreef:Suzanne, hij staat bijna om de hoek, dus je bent altijd welkom om hem te komen bezoeken hoor! Overigens is hij vorige jaar nog wel een paar keer in het B springen gestart door een stagaire.
En een blij paard is altijd nog beter dan een nukkig paard
Anne, Windows life movie maker. Zet er meestal nog een muziekje onder, maar daar had ik dit keer geen zin in