Ik werd vanmiddag in mijn rok met overknee boots midden 40! geschat incl een paar knipogen. Moet toch vaker weer eens in de verf op verjaardag gaan. Jongeman zelf was 40, dus dat riekte wat naar ik weet niet meer hoe het heet maar La Paay doet het ook. Brrrrrrr, maar niet. Net sms, Sem komt morgen omdat Paul ook ziek is, zo komt Suus lekker aan haar zwangerschapsverlof.
Marijke, ja 3,5 jaar geleden.... Shanouk, wat goed!! Bij de Lingehoeve? Wanneer? Evie, wat gezellig!! Mootje, dus toch te veel kleren? Lau, hennig an hoor! Renske, mooi he het nieuwe veldje! Sim en san hebben ook heerlijk getraind!
Verder niet zo veel onthouden. Ik was gister met de vos naar Ede, is echt verschrikkelijk afgelopen. Hij staat nu bij de Lingehoeve. Ik ga er niet teveel over zeggen want ik heb geen oog dicht gedaan en ik zie het de hele tijd voor me. Maar hij heeft gelukkig niks gebroken, dus we hebben echt ontzettend veel mazzel gehad want het leek echt helemaal mis.
Het komt helemaal goed hoor maar op dit moment is ie mooi stoned van de pijnstillers. Misschien dat ik hem donderdag op kan halen. Anders moet Shanouk maar even met hem knuffelen
gr_roos
Geplaatst: 27-02-12 00:07
Bah, wat een nare berichten zo voor het slapen gaan. TG en Margreet veel sterkte.
Op het moment dat ie aan de hol ging stond ik er al naast, had hem aan de longe. Ik ben wel aardig blauw her en der maar dat komt doordat ik nog 2 keer gevallen ben om hem te pakken te krijgen en toen ik hem eigenlijk had was ie nog helemaal de weg kwijt. Maar ik ging hem echt niet meer loslaten.
Margeet, buurman heeft het dus echt flink te pakken!
Ka, dat klinkt heel eng. Je bent dus ook helemaal niet aan crossen toe gekomen? Hopelijk valt het ietsje mee! beterschap!
Evony, wat doe jij in vredesnaam zo vroeg!
texelse
Geplaatst: 27-02-12 08:32
Pfffff, ga je lekker slapen, met alleen buurman Marco waar je nog even over nadenkt, start je ´smorgens bokt weer op lees je dat Marco op de ic ligt, jakkes jakkes. En de Vos van Karen na eenongeluk op de Lingehoeve staat. Slecht begin van de week hoor. Hopelijk wordt dat snel anders!! Shanouk: veel succes deze week, ook op de Lingehoeve Mootje: met mijn duffe hoofd las ik dus ook wat anders..... Leliaardje: strijk af? zo niet dan neemt Mistid wel wat van je over. Ik niet in ieder geval... Margreet: "ging onbewust de markt op"
Nou het lijkt er weer op, zoals iedere morgen, dat de griep weer een stukje wijkt. Hoera, het heeft al veel te lang geduurd.... Het is de bedoeling om woensdag weer over te gaan, dus hopelijk lukt dat. Vandaag en morgen maar het horten en stoten het een en ander voor bereiden, met regelmatige rustpauzes. Fijne dag allemaal en voor iedereen die het nodig heeft
Margreet, Hoe gaat het nu met buurman? Ka, beetje kunnen slapen vannacht Evony had vannach last van insomnia Marijke, Was jij dit weekend nou naar de negen-maandenbeurs?
Ik heb denk ik maar een uur of 3 geslapen Pff, Wat kan een mens daar duf van worden zeg!
texelse
Geplaatst: 27-02-12 09:16
tja, met zo'n lucht in m'n slaapkamer slaap ik ook slecht Mootje
Jeetje mina, Karen wat schrikken zeg Geluk bij een ongeluk dat je er nog niet op stond en jezelf niet bezeerd hebt. Gelukkig komt het weer helemaal goed. Wat is er in vredesnaam gebeurd?! Van de buurman wist ik natuurlijk al, niet leuk.. Verder heb ik leuke filmpjes gezien van Sannn en Sim, heeft muti sjans gehad en was er nog wat meer vrijdagmiddagpraat.
Ik heb gister (in een half uur tijd) mijn wintersportkleren gekocht. Met vriendin als personal shopper gingen we als een speer. Donkerpaarse broek met grijs/paarse jas, grijs/paarse snowboots, grijze muts en stoere bril Daarna hadden we een overheerlijke eetclub, dus geslaagde zondag! (Alleen Jer niet gezien )