[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:06

Jammer Roos, dat ze geen keur is geworden. Maar wel fijn dat je je in het jurycommentaar kan vinden.
Noor: Wat is KJ een knap veulen zeg, ontzettend lief hoofdje, echt een vriendelijke uitstraling!
Sanuri: Ja klopt, ik ben nieuw. :) Lange bijlees actie. Hoop dat ik na een week vakantie niet zoveel hoef te lezen. :P

Amy winehouse overleden, ik verwacht niet dat er iets schokkends uit het oorzaak onderzoek komt. Gezien haar gezonde levensstijl.....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:20

Danielle, je haalt de woorden uit mijn mond :+
Shanouk, ik heb ook altijd saaie broeken :) mijn meest hippe broek heb ik van jantine gekocht!

ik heb sinds net digitale tv... Wat een verademing na de kabel, en nog goedkoper ook!
Ik wil twee kuasenslopen halen bij IKEA, maar ik denk dat ik daar beter niet morgen heen kan gaan.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:22

Kuasenslopen? Kan je lang zoeken denk ik. :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:23

^)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:38

Sportief dat je je bericht niet wijzigt Mootje :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:39

Ach, spellen met de telefoon is niet altijd even foutloos!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:44

:D arme moo....

Ik heb geen medelijden met die amy w, ik hoor net wat ze allemaal deed...nou ja....dan eindigt het dus zo...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:53

Mootje schreef:
Ach, spellen met de telefoon is niet altijd even foutloos!

Klopt, irriteer ik me ook aan. Meestal lees ik alleen bij op mijn telefoon, reageren geeft een hoop ergernissen.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:55

pff op telefoon typ ik ook heel vaak fout of verkeerde letters.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:56

Sinds ik deze telefoon heb, gaat mijn laptop bijna niet meer aan :=
Morgen misschien naar 't strand.... :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:01

Zo wil je van Nickje afwaaien :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:03

Marije is ook blijven zitten vandaag :D ben alleen niet zo'n fan van regen, dus wie weet wordt het wel gewoon de binnenbak!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:14

Mootje schreef:
Marije is ook blijven zitten vandaag :D ben alleen niet zo'n fan van regen, dus wie weet wordt het wel gewoon de binnenbak!

Ik ook niet, dus die van mij zijn vrij. Denk niet dat ik nog een schoen aan krijg. Voet begon een paar uur geleden al te tintelen en onderbeen doet nu ook mee :(

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:14

Klopt het dat van diegene die in Maarsbergen zijn gestart de stand ook nog niet is bijgewerkt ?? Zie net dat Oudkarspel mijn laatste stand is. Als die bij anderen al wel verwerkt is moet ik er ff achteraan.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:16

De datum tot wanneer welke discipline is bijgewerkt kun je gewoon vinden bij mijnknhs.nl :)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:16

Succes morgen itsme. Woensdag waren de oefenrubrieken toch van de hippische week of is er nog een keer BB springen?
Ik heb Ferrose kortgeleden van Pavo naar Havens overgezet. Ik vermoed dat ze niet tegen de Pavo sportfit kan want na een maand eet ze het gewoon niet meer (was ze al eerder mee gestopt). Havens sportmuesli vindt ze tot nu toe nog heerlijk.
Jammer dat ze geen keur geworden is Roos
Wat een vrolijk koppie heeft KJ toch
Ik gebruik zemelen altijd in de lijnzaadpap maar los nog nooit geprobeerd.
Supergave foto's Bianca en klinkt als een geweldige training
Sanurie heeft heel goed bijgelezen
Ik ga met Caro mee wat betreft Amy Winehouse
Mo je had ook kunnen zeggen dat je het verzweedst had ;)

Ik heb vandaag met Ferrose cavaletti gedraafd in de categorie dan doen we nog iets met hindernismateriaal :Y) Ze vond het allemaal weer heel leuk en sinds de osteo is geweest doet ze ook weer echt haar best. Alleen toen mijn mama ze nog een slagje wijder had gelegd om middendraf te oefenen ging ze weer grapjassen; Ferrose ontdekte dat je er als je bijna op zijn plaats galopeerde ook prima door kwam en natuurlijk veel makkelijker. Dus met een enorm trots hoofd deed ze het toen maar zo :D Later toch maar weer even slagje kleiner gelegd en toen ging ze weer keurig in draf

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:24

Mootje schreef:
De datum tot wanneer welke discipline is bijgewerkt kun je gewoon vinden bij mijnknhs.nl :)

ja maar daar staat dus eventing stand bijgewerkt tot 5 /6, maar dat zou betekenen dat MB er voor mij niet bij staat.Ik kan dus niet die algemene datum vinden.... :o tot welke datum alle coupons verwerkt zijn, als dat nl na MB is dan is mijn stand weg....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:27

Mijn wp's van MB staan er ook nog niet bij. Vlietland is de laatst bijgewerkte wedstrijd.

Hier kun je zien tot wanneer de algemene standen zijn bijgewerkt. (staat op de homepage, stukje naar beneden scrollen.
http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=151& ... pCatID=166

Eventingstanden zijn dus tot 22 juni bijgewerkt.
Laatst bijgewerkt door Sim op 23-07-11 21:31, in het totaal 2 keer bewerkt

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:29

Staat op de startpagina vd KNHS een button met laatst bijgewerkte data, ergens in het midden.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:45

joki.

Woensdag is groentjes ja
maar dinsdag is er nog BB en B springen. Voor heel programma zie link in mijn onderschrift ;)

zo ga maar naar bed. morgen vroeg eruit.
ff betalen, parcours verkennen.2 mensen inschrijven zodat ze later kunnen komen en dan te paard.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:47

Aaahhhh thanks.... :o? ik zat idd steeds op "ïn mijn KNHS" te zoeken naar een datum.....oeps...dan komt MB idd nog.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 21:53

itsme bij groentjes mag ik dan overdag zelf de hoogte verzetten?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 23:24

Goeieavond,

@ sannn wij geven de paarden natte zemelen bij (diegene wat niet veel brokken krijgen) puur dat ze wat te kauwen hebben. Bij mijn weten worden ze er ook niet dik van. Welke rijbroek heb je gekocht? Oooh lees het al, die zijn leuk!! De licht blauwe of de donkerblauwe?
@ Noor KJ is leuk! Wat een wijsneus!!! Stoer bebouwd type daar hou ik wel van :D
@ Bianca wow wat een gave foto's!! Volgens mij moet dat NK gewoon goed komen. Ik had je inderdaad ook niet herkend.
@ Sanurie nette bijleesaktie! Fijne vakantie gehad?
@ Danielle hoe is het nu met je hoofdpijn?
@ Shanoek die lekker in der huispakkie zit. Zijn jullie zomaar op veulenvisite geweest?
Huh Amy Winehouse overleden... :?
@ Mirthe oooooh die moet werken! :+ lekker centjes verdienen waar je leuke dingen van kunt doen :D
Ik heb ook helemaal geen hippe rijbroeken. Heb wel alleen maar mooie, goed zittende met een hoge band. Andere wil ik niet meer.

Ik heb echt een heerlijke bosrit gemaakt met Zeus. Normaal gaan we een klein rondje van zo'n 45 minuten door het park. Nu zijn we de berg ingeweest. Hele mooie lange zandpaden waar natuurlijk gegalloppeert moest worden. Zeus voelt zo goed de laatste tijd. Dat ik me voor volgende week voor het eerst weer na mn val BB springen op heb gegeven! Heb er zo'n zin in!!!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 00:10

Haha ik lees ook alleen bij op mijn mobiel, reageren via laptop.
Anders.typ.ik.zo......... Mijn spatiebalk is te klein (nouja, vinger te dik...) dus druk ik op de punt ernaast. :o

Ben jaloers op jullie, zo dichtbij het strand. :j
Pas op dat je morgen niet van je paard waait. Volgens piet kwamen er windstoten.
Piet stond vandaag trouwens op de camping achter de stal bij ons.

Succes op de wedstrijd morgen Mendy!

Hoofdpijn is weer weg Marijke. Paracetamol + 2 uur slapen hielp niet... Advil werkte wel gelijk. B-)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 02:31

Typ je ook alles op je telefoon Mo? _/-\o_ Ik lees wel eens bij op mijn telefoon, maar hele verhalen typen doe ik toch maar niet. Alleen maar spelfouten.
Heb die Kingsland rijbroek van spijkerstof met leren zitvlak gekocht Marijke, weet je welke ik bedoel? Lekkere bosrit dus, Zeus zijn been weer helemaal goed?

Weer terug van film en drankje. Leuke film Pirates, daarna uiteindelijk meegegaan naar de oude stamkroeg van mijn vader waar ik nog nooit geweest was. Wel grappig om een keer gezien te hebben. Op de terug weg alleen ingesloten door zwijnen op de weg, dan is in het bos wonen toch niet heel fijn. Voelde me niet heel fijn die paar minuten dat ik daar alleen in de auto zat en geen kant op kon.. Nu dus nog wakker genoeg. Maar even tv kijken, trusten. :wave: