Getver Floor! Zou ik ook niet vrolijk van worden! Na dit filmpje ben ik nóg banger voor slangen http://www.youtube.com/watch?v=Ip0Gff3-t3Y Bvw, Frits vindt het idd wel best geloof ik zo
Ik ga ook mijn bedje in, morgen weer bijtijds op!
Eef_Bam
Geplaatst: 12-04-11 23:16
Lijkt mij wel gaaf hoor Floor , zolang ze maar niet dodelijk zijn .
jipje_niekje
Geplaatst: 12-04-11 23:26
@Evelien: Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Leuk dier om te zien op het filmpje! Ga je vast veel plezier van hebben. @Lau: Wat raar dat ze dat pakket zo aan de weg zetten eigenlijk.... kan helaas je foto niet zien, maar het zal er vast super mooi uit zien! @Sussie: Fijn dat het met je duim weer de goeie kant op gaat en je weer lekker kunt rijden! Hoe is het eigenlijk met je sollicitaties van vorige week afgelopen? Nog iets er van gehoord? @Caro: De merrie gedroeg zich dus ook weer echt als merrie? Hopelijk gedraagt ze zich van het weekend in WB! @Floor: Mij niet gezien al die reptielen @BVW: Frits lijkt dit kleurtje ook wel prima te vinden @Noor: Uiteindelijk dus lekker kunnen trainen en hopelijk ook even je gedachten kunnen verzetten! @Sann: What is me ook wel een portret af en toe zo te lezen wel super van je springles! Gaat vast helemaal goed komen zaterdag! @Snoekiej: Zo jij hebt een flinke opruimactie gehouden
Ik had vandaag computertraining, maar dat ging in bejaardentempo Was het dus eigenlijk wel gauw zat en was dan ook blij toen ik vanmiddag naar huis kon Jipje vanavond even in de wei gereden, maar met die harde wind is dat nooit zo'n succes Moest alle zeilen bij zetten om boven te blijven Anoesje nog even wat gegymnastiekt met een springlijntje, maar madame vond dat ze wel weer flink ruig kon springen, waardoor ik weer flinke moeite moest doen om boven te blijven en er niet voorover eraf te worden gelanceerd Zo maar is proberen om een tukkie te doen, morgen weer naar het werk
Leuke strandfoto's lau. Benthe heeft gereden maar met beide moeite gehad om boven te blijven
Zo paardjes staan al buiten en nu zo naar het werk. Dan meteen door naar ander werk en dan meteen dressuurles. En dan is het half 10 voor ik weer thuis ben. Morgen lekker dagje vrij.
Jee lau mooie foto's bwv ziet er niet eens verkeerd uit! Noor lekker gelest dus snoek waarom doe je die adapters weg? Eef lekker ding hoor! zal nog wel wat groeien als hij 4 jaar is en en u al zo groot
Ik ben net gevraagd of ik een paard wil weg brengen naar haaksbergen gaan we zo maar even doen dan Tot vanmiddag!