Mo, inderdaad!Die val zag er niet fijn uit! Gelukkig zijn ze heelhuids uit de cross gekomen. Want zoiets kan ook wel anders aflopen. Het zit wel muurvast.
De controle was in het begin ook al een aantal keren afwezig. Erg jammer dat ze het niet tot het einde hebben kunnen uitrijden.
Echt een misafstand idd. Wat onwijs jammer! Het ging wel al 2x bijna fout, maar de combinaties stuurde hij hem echt supernetjes doorheen!Het was wel een lelijke val, maar ze kwamen wel allebei goed overeind geloof ik.
Oooh, wat zonde!!! Kwam hij nou met zijn buik op die hindernis terecht?Ze lijken allebei gelukkig niks te mankeren.
Volgens mij zat Tim veels te ver naar links. Hij had al een aantal erg spannende sprongen in het begin zeg.
Misschien toch wat teveel spanning bij Tim? Jammer hoor, zag er naar uit die val!Hier zijn de plannen ook gewijzigd: ik ga vanavond al in de boeken en morgenmiddag even theeleuten met de meisjes
Tja, heb ook geen zin om donderdagochtend/middag voor ik naar Schiphol moet nog te gaan zitten zenuwen. Wat een verstandige meid ben ik toch
Hoe knopen jullie je veters bij jullie laarzen? Die van mij zitten niet zoals ik ze wil hebben, maar hoe ik dat dan wel moet doen... Geen idee
eh ik heb geen idee eigenlijk, nog nooit zo goed naar gekeken, en ze liggen op stal dus kan nu niet kijken voor je.. sorry