[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 22:05

Kim: Druk weekendje dus ! :)
Mo: Wat leuk dat je paard is ingeloot. En spannend van je date :D
Bianca: Moet jij gelijk verliefd zijn om het een kans van slagen te kunnen geven? :)
Tientje: Hoe is het nu met Uk? :(:)

Ik heb op stal gevraagd of iemand (samen met haar dochters) misschien Woll wilde rijden de dagen dat ik weg was. Waren super enthousiast en ben benieuwd of het ook echt zo leuk was als gedacht ;) Ga het morgen vast horen. Benieuwd hoe het met mijn monster is :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 22:20

Goeieavond!

Dit al gelezen? http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=1260726 :n
Echt niet te geloven.. wat voor onderontwikkelde 'mensen' leven daar?

@ Mo: fijn van je zadel en leuk zo'n massage-clinic. Ennnn een spannende date. Krijgen we wel verslag ;)
@ Barbie_blue: mooi dat het goed gaat met alle paardjes.
@ Tientjeh: Uk alweer wat opgeknapt?

Net even flink door de mangel gehaald bij Zumba én reisje naar Milano geboekt in juni. Dat wordt shoppen!!!!!!! :D
Verder schijnt het dat ik morgen gebeld wordt door de krant voor een interview over de Regiokampioenschappen :o en of ik ook met Wotherspoon op de foto wilde. Wotherspoon? Ooooooo, je bedoelt Jer. Volgens mij weet het arme beest zelf niet eens wat zijn naam is ;) Dusss ben benieuwd.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 23:09

Bianca, Ik snap je wel hoor ;) Mannen zonder papa-potentie zijn tegenwoordig bij mij al erg snel afgeschreven :+

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 08:47

Goede morgen!!

Zo ga richting werk, was gister een latertje op de vergadering :=

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 09:35

Goeiemorgen.
Hebben jullie ook dat je 's ochtends veel makkelijker wakker wordt, omdat het buiten al licht is? Ik iig wel :)
De clinic gisteren was leuk, maar duurde (zoals gewoonlijk) wel weer lang. Nu ga ik gauw naar stal, moet helpen met uitmesten.

Druk weekend Kim!
Hopelijk is het idd gewoon vermoeidheid Tientjeh!
Fijn dat je paardje zo goed loopt Mo! En leuk van vrijdag :D
Ben benieuwd Vief
Gaaf Noor :D

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 09:45

Goeiemorgen!
@LZ: Gefeliciteerd met je E-rijbewijs!!!
@Mo: Fijn dat je paard zo lekker ging en dat jullie vrijdag samen naar de cursus mogen. Lijkt me ook wel erg interessant ;) En spannend van je date!!!
@Kim: Klinkt als een druk, maar geslaagd weekend!
@Tientjeh: Hopelijk is Uk weer fit en was het inderdaad gewoon vermoeidheid!
@Vief: Klinkt erg geslaagd je paar daagjes in Portugal! Ben benieuwd wat de mensen op stal van Wolles vonden :D
@Noor: Lekker een reisje geboekt! En dan ook nog in de krant met Jer ;)
@PB: Fijn dat je weer lekker hebt kunnen springen en dat je herstel zo goed gaat!!
@Snoekiej: Ik kan 's morgens inderdaad ook wel wat gemakkelijker uit mijn bed komen nu het licht is :o En die mensen in het andere topic moet je gewoon lekker laten kletsen, je weet heel goed dat Vorstin het helemaal niet slecht heeft bij jou!!
@Scum: Ziet er goed uit die taart!

Gisteren mijn verdediging op school helaas niet gehaald, moet mijn opdracht helemaal afbakenen tot de kleinste details aan toe. Over 3 weken een nieuwe kans en nu dus mijn stuk opnieuw aanpassen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 09:47

Wakker worden is nu idd héél veel makkelijker. Ben nu wel even langer blijven liggen dan normaal aangezien ik nu 3 dagen achterelkaar om 2 uur naar bed ben gegaan. Maar om 07.00uur was ik klaar wakker. In de winter slaap ik gemiddeld 3 uur langer dan in de zomer :+

Mooi dat de clinic interessant was Shanouk!
MO: Spannend van je date. Laat het wel weten he :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 09:55

Morgen!

Mooi dat de clinic leuk was Shanouk!
En spannend hoor, zo´n date! ik zit al jaren bij dezelfde, dus het gevoel van daten weet ik niet eens meer.

Uk lijkt weer helemaal bijgetrokken te zijn. Gisteravond had hij alles op en leek hij weer net zo opgewekt als anders. Mijn zusje had hem nog wat brokjes bijgevoerd gisteravond en daar was hij ook gelijk aan begonnen en opgemaakt. Vandaag nog even rust voor hem.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 09:58

Shanouk, Ik vind het ook heerlijk dat het weer nagenoeg licht is als ik wakker wordt!
10tje, Fijn dat het met Uk al iets beter gaat.
JN, Balen dat je de herkansing in moet :(:)

Nu ik zo in dit topic meeklets, vind ik wel dat ik zo'n logo 'verdien' :o Zijn die nog ergens te bestellen?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 10:00

Morning! *D

@Mo: Spannend van je date :D !! Ben benieuwd ;) ...
@Snoekiej: Ik word nu zeker makkelijker wakker :j , sprong nu om 7 uur mijn bed uit, terwijl ik mijn wekker op half 9 had gezet :) . Maar wat PB zegt.. ik heb in de winter ook veel meer slaap nodig :j ..

Broertje is richting school, honden zijn alweer bijna een uur uitgelaten, nu maar eens naar Wolin :) . Ik heb vanmiddag mijn tussenbeoordeling, heb het gevoel dat ik nog niet zo goed weet wat ik kan verwachten :\ .. We zullen zien. Misschien was ik daarom wel zo vroeg wakker := ...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 10:02

Succes vanmiddag Lotte!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 11:43

Even een vraagje. Ik wil mij opgegeven voor Waregem en dat moet via een formulier op www.sgw-eventing.nl maar die site doet het bij mij niet. Dus ik heb Pleun gemaild met vraag of dat kan kloppen. Volgens hem doet de dite en het formulier het wel. Weet iemand hoe je dat formulier gewoon krijgt?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 11:49

Die site doet het toch al eventjes niet..
Is er op http://www.eventingsport.com niks over te vinden?

Lotte: Succes +:)+
Benthe: Wat jammer dat je het niet gehaald hebt.. Succes met aanpassen :(:)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 11:51

Lielle heeft al een directe link gegeven!! Maar hoe ik daar anders aan had moeten komen??

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:15

@ Benthe: jammer dat je het niet gehaald hebt! Had ik overheen gelezen. Balen. Hopelijk over 3 weken wel goed resultaat!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 14:19

Ik lees er ook overeheen Benthe.. balen zeg, maar op naar je nieuwe kans :) !!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 15:08

Kijk, ik ben dus niet de enige :D Het is hier ook nog heerlijk weer, dus het was geen straf om fietsend naar stal te gaan. Vorstin heeft weer lekker aan de longe gelopen en ik heb haar uitgebreid gepoetst. Er komt iedere dag een hoop haar af! En dat terwijl ze geschoren was! Morgen mag ik weer rijden. De rest van de dag weet ik nog niet wat ik ga doen (ben vrij). Misschien hardlopen, de trailer wassen of een taart maken :D

Balen dat je het weer helemaal moet aanpassen Benthe :(:)
Fijn dat het weer gewoon goed gaat met Uk
Mo, je kunt ze misschien nog wel bestellen bij Canter, maar dan moet je even pben. Ik heb hem toen via Biertabje (ontwerpster van het logo) gekocht.
Succes vast met je tussenbeoordeling Lotte!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 16:49

@ tientjuh: ik heb een paard wat al een week slecht eet. Onder het zadel lijkt zij normaal.
@ snoekiej mijn paarden verharen nog niet.
@ Benthe balen zeg

Net weer even een rondje B gesprongen in Emmen. Wilde ook L maar het was weer een zooitje met die grote stallen. Die hebben alle tijd en doen lekker rustig aan waardoor je rustig 3 kwartier doet over 12 BB ruiters. Wilde B en L maar heb na 1 foutloos rondje B niet meer opgegeven voor het L. Moet zo lesgev en en had geen zin in stress.

Schijnt bij jullie trouwens de zon? Hier is het bewolkt en frisjes.

edit: Kent iemand een trainingsterrein in Munster en heeft iemand daar meer info over??

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 16:59

Caroline78, dat is met Uk ook het geval. Vanochtend had hij zn voer ook weer niet op. Verder lijkt hij even opgewekt en vrolijk als anders. Heb jij enig idee waar het bij jou paard vandaan komt?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 17:01

@tientjuh nee ik weet het niet maar de mest is ook niet heel stevig. Qua gedrag is er verder weinig aan de hand. Misschien ligt het aan de weerveranderingen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 17:08

Uk zn mest is net als anders. Temperatuur was ook gewoon normaal. En gedrag ook normaal, alleen het eetgedrag niet. Zolang hij niet goed eet, rijd ik hem verder ook maar even niet.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 17:15

Ik rij wel gewoon alleen niet zwaar.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 17:18

Bij Uk is het pas sinds gister, dus ik kijk het nog even aan. Hopelijk gaat het snel beter, niet alleen met oog op het paard, maar ook de cross zondag.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 17:25

10tje, Eet hij alleen zijn krachtvoer niet of kuil/hooi ook niet?
Caroline, nogsteeds niet aan het verharen? De mijne zit al bijna in zijn zomervacht!
Shanouk, Thanks, dan stuur ik Talitha een PB!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 17:29

Mo, hij eet ongeveer per keer een kwart kilo niet op van zijn brokken. Hij krijgt anderhalve kilo. En kuil eet hij wel grotendeels op, maar daar is bij hem nooit een peil op te trekken aangezien hij dat eigenlijk nooit helemaal opeet.