Verslagje van Twello
's Ochtends om 6.00 uur ging de wekker al omdat er vroeg parcours gelopen moest worden (8.15 uur). Gelukkig hoefden we niet te vlechten want het was voor het eerst L. Toen we aankwamen zag ik al een mooi parcours staan. Was wel echt een pittig parcours. Bleek later ook een selectiewedstrijd te zijn voor de kring en ook een selectiewedstrijd voor Outdoor Gelderland. Het stond vrij hoog en ook wel breed. Dus gelijk een goed debuut
Na het parcourslopen rustig Lipso klaar gaan maken en eerst even tussen de dressuurruiters losgereden. Toen naar het losspringen en daar wat gesprongen. Ging fijn. Er waren nog maar weinig foutlozen toen ik de ring in ging en er waren er toch wel een stuk of 25 geweest.
Lipso sprong erg fijn, lekker gereden en hij pakte het goed aan! Zijn fratsen van Diepenveen waren gelukkig verdwenen. Had alleen een pechbalkje op 2. Jammer maar wel erg tevreden. Stalgenootje was nog tweede geworden en ik had nog even op haar prijsuitrijking gewacht. Dat was maar goed ook want ik bleek ondanks mijn balk toch nog prijs te hebben. Was nog 10e geworden 
Heb Jiska, J_N en Chantal nog gezien