[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pietpiraat

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:01

ik zal zo even vertellen hoe het is gegaan, moet eerst naar de wc

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:07

Tsssk ik wil NU weten hoe het gegaan is!!!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:13

Ik wil het ook weten!

Mijn laptop is trouwens naar de knoppen. Volgens mij zit er een virus op dat alles van binnen opvreet. Hij wil zelfs niet meer opstarten. Demmit!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:27

grr balen Scum, ik heb ook altijd van met computers...nu doen mijn boxen het niet meer, omdat iemand via msn een audio gesprek wilde starte, maar dat is mislukt en nu zijn me boxen out of order grrr altijd wat met die dingen!!

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:29

oke

mn dressuur verliep niet helemaal zoals het hoorde. Mevrouw was erg sloom en traag, weinig impuls en te weinig sprong zoals de jury het formuleerde.
Toch nog 154 punten gekregen, daarmee stond ik middenin het klassement ( vief stond bovenaan met dr 179 )
Met het losrijden voor het springen werd Friendly helemaal wild, ze hoorde overal fluitjes, dus wist al wat er komen ging
ze wou niet meer stappen en dribbelde alleen maar, ik kon geen goed ritme krijgen, en daarom had ik 1 weigering in het parcours.

De cross ging wel super. alleen 1 mis communicatie op de waterhindernis. Ze trok nogal naar de droge kant toe waardoor ik over de bloembak heen sprong waar het rode bordje in stond. Dat werd als weigering gerekent. en moest ik als ware een volte om de bloembak rijden zodat ik door de vlaggetjes heen was.
Daardoor had ik ook wat tijdfouten. Ook keek ik erg op naar hindernis 14, een hele smalle hindernis, maar dat ging super goed. Ook kon ik Friendley goed bij me houden, wat in het springparcours niet het geval was. Er waren 3 prijzen en ik viel er net buiten, dus achteraf gezien baal ik wel van die ene weigering

maargoed, op naar het L !!
ik heb nog 2 weken de tijd om de dressuur een beetje bij te schaven voor vasse maar dat moet lukken.

ik heb trouwens Vief en Kim ook nog gemeet.

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:30

en nu ga ik de rest even bijlezen

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:32

Netjes van de cross!
Hoeveel crossen heb je nu gereden met Friendly?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:33

Oh mensen... inschrijving voor de indoor wedstrijden in Gorssel is geopend, dus kom maar op!!!! www.semperfidelis.nl

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:34

chantal_cs schreef:
Netjes van de cross!
Hoeveel crossen heb je nu gereden met Friendly?

Dit jaar: Ambtdelden, Ede, Neede
uuhm, vorig jaar: Vasse, Heino, Bathmen, nijeberkoop
en in 2002 en 2003 ook Nijeberkoop, dat kwam doordat het Mennen en de sgw altijd tegelijk was, zo ben ik ook in aanraking gekomen met deze takt van sport

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:40

super hoor pietpiraat!!

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:59

RT, -> leuk paard! ziet er goed uit.

chantal -> die deken staat goed :p

ik heb vroeger ook een penny agenda gehad
zelfs een abbo dus jullie hoeven je niet te schamen

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:10

Leuk zeg pietpiraat!!! EN idd maar op naar het L Wat ga je trouwens veel crossen af!! Echt mazzel

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:14

veel? dat valt volgens mij nog wel mee. volgens mij rijdt de rest veel meer.
Veel sgw's zijn gelijk met de menwedsrijden van mn vader. vooral in het begin van het seizoen. De menwedstrijden zijn nu weer gestopt, dus nu ben ik aan de beurt

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:15

Trouwens, wie weet, wie er vandaag in de B paarden starte? met een Logo? was dat andrea?

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:20

pietpiraat schreef:
veel? dat valt volgens mij nog wel mee. volgens mij rijdt de rest veel meer.
Veel sgw's zijn gelijk met de menwedsrijden van mn vader. vooral in het begin van het seizoen. De menwedstrijden zijn nu weer gestopt, dus nu ben ik aan de beurt

mmja ok, heb je misschien wel gelijk in. Met een beetje mazzel kan ik er in het noorden hier 3 per jaar rijden. Scheelt inmiddels dat ik L ben gestart. Anders had ik dit jaar alleen Roden + Egypte gehad. Nu Roden | Gorssel | Egypte | Hattem ; toch een heel stuk verbetering alweer

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:22

inderdaad. Wanneer is gorssel trouwens? of is dat al geweest?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:26

pietpiraat schreef:
inderdaad. Wanneer is gorssel trouwens? of is dat al geweest?

Gorssel was vorig weekend...............(mijn M-debuut, weet je nog wel)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:30

@ hesterv: heino en wieringerwerf is vanuit sneek toch ook wel te doen of niet? zijn er al weer 2 extra

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:30

hee ja, sorry ben er niet helemaal bij
komt vast doordat ik al vanaf 7 uur druk in de weer ben. ( ben nu huiswerk aan het maken voor aankomende week en die daarop, volgend weekend zit ik in lanaken dus alles moet af zijn.. )

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:45

Hallo, hier Viefje en Kimmie natuurlijk

Nou omdat jullie toch alleeen maar geintresseerd zijn in ons verslagje dat dus maar even als eerste
Kim mag van mij beginnen
Zet hem op Kimmie

Met dressuur ging het heel lekker maar kreeg ik lage punten.. naja laag voor de B wel.. had op een volte een 5 omdat de pony scheef zou lopen stomme jury maargoed ik stond 11e van de 18 ofso.. enne met springen foutloos
enne toen een paar keer over het loscross hindernisje en toen kwam ie niet helemaal uit.. en hij kwam met zn borst tegen de sprong en toen lag ik achter de sprong en hiij struikelde wat een toen ging die zo overde hindernis en lande net naast my.. hij sprong om me heen.. (bijna had ik die knol dus boven op mij gehad ) maargoed.. ik weetnie eens meer waar ik nou eigenlijk op gevallen was.. mn rug ofsa.. maar de boom van de hindernis was weldoormidden .. enn en toen wou ik nog wel crossen (vond mn moeder niet zo grappig want het had er heel eng uitgezien .. en toen ik van start en hij wou niet egt en het was een open veld en hij pakt bij hindernis 2 t bit beet een gaat zo de andere kant op ik kon niet meer sturen of remmen of iets.. nou dat deed hij steeds dus jah uitgebeld.. maar het kwam ook door wat er met t losrijde gebeurt was..
maargoed.. morgen ga ik op het terrein van de ponyclub (waar ook wat crosshindernissen staan en waterbak enso) even oefenen.. hopen dat hij daar wel wil.. --> vertrouwt terrein enso

Nou nu is het mijn beurt
Nou we waren echt al heel vroeg in Neede
Maarja beter te vroeg dan te laat en het was echt super weer, heerlijk zonnetje, wel een beetje koud, maar later was het echt lekker!

Maar dus eerst dressuren, Sam was best wel druk (vind je het gek na een week alleen maar een beetje klojen zonder zadel) ik vond het dan ook niet zo goed gaan, kwam telkens een beetje met z'n koppie omhoog, maar de rest vond het allemaal wel mooi en uiteindelijk had ik 172 punten en een eerste plaats

Daarna Sam opgezadeld en naar Kim gekeken, Emiel nog gevangen, die was ontsnapt toen kim eraf was gevallen..
Schrok me dood, kwam opeens op me af gevlogen, Kim niet te zien vanaf daar, maar gelukkig viel het allemaal mee

Daarna zelf losgesprongen en toen de ring in, net als Kimmie ook foutloos

Daarna lekker crossen!
Sam was lief met loscrossen en luisterde best wel goed, toen van start, hindernis 1 ging na een hele langzame start, help het is hier eng zo alleen!!
Toch nog wel zonder weigering (denk ik)
Toen naar hindernis 2 hier moest ik hem ook nog best wel doordrukken, maar ook hier kwamen we over, bruggetje was ook nog best wel een beetje eng, maar ook gewoon over heen gegaan..

Toen naar hindernis 3, die was ook eng, maar met wat hulp van lieve hindernisjury's (Been!!) ook daar goed over gegaan, punt en het water enzo gingen allemaal goed, de hindernis met het dakje ook en toen waren we bij hindernis 10 dacht ik zo'n driehoek zegmaar met van die plankjes vloog ie zo de bosjes in
Toen weer hersteld en uit een drafje erover gegaan.. Jeetje hij was echt niet vooruit te branden ik ik was al halfdood en we waren nog maar halverwege
Gelukkig toen lekker over het zandpad en toen wel weer lekker tempo kunnen maken en een beetje het echte crossgevoel gekregen!
Toen de dubbel, deze kwam ik een beetje raar in laatste ging dan ook een beetje vaag, maar was toch maar een breekboom
Toen naar het overbouwde greppeltje, had niet verwacht dat hij deze eng zou vinden, maar hij was dus niet van plan om erover te gaan
Dus maar het alternatief genomen..
Omdat ik nu helemaal uit me ritme was bij de volgende ook maar het alternatief genomen..
Toen door het mais en naar de karrewieltjes.. Hier had ie ook geen zin in en met een hele brede boog zat bijna in het mais toch nog uit draf hem er in een keer over gekregen (ben benieuwd naar de foto van deze hindernis ) Toen nog maar een sprong te gaan! Gelukkig maar want ik was echt dood, als ze niet willen is zo'n cross echt zó lang!
Maar deze laatste ging goed en toen richting de andere pony's ging ie opeens wel hard

Uiteindelijk toch nog een minuut buiten de tijd gecrossd
Maarja ik ben rondgekomen en alles is nog heel en dat is ook wel heel wat

Nou is echt een groot verslag geworden
Post hem maar Kim

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:46

Heb Andrea trouwens ook nog aangemoedigd!
Bij de start riep ik nog wat en bij de finish ook, maar ik ben bang dat je dit niet gehoord hebt

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:47

vief, jij was 4de.

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:48

ik 5de

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:49

maar er waren maar drie prijzen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:50

goed hoor pietpiraat.. (en vief )
Yeaah