.Wij voederen trouwens Equi.first maar enkel aan mijn ouder paard de gewone conditiemix. Andere 2 die intensief gereden worden die krijgen eigenlijk geen krachtvoeder. We hebben het geprobeerd maar ze werden daar te heet van. Staan wel hele dagen op hele goede weide en 's avonds nog wat extra hooi en hun conditie is optimaal en ze staan te blinken dus echt nodig hebben ze het niet
. Op vlak van dekens hebben ze allemaal een ongevoerd regendeken op. Die van mijn man moet sowieso geschoren worden want die wordt de teddy. De andere hoop ik zo de winter mee door te komen, maar heb het gevoel dat ze nu al meer haar hebben dan vorig jaar, terwijl ze even snel deken opgekregen hebben.
Dat ziet er bij mij dan weer steeds uit als een mislukte punker met sprieten die alle kanten op pieken.
Op zich vind ik viertal en achttal rijden heel leuk, reed vroeger ook graag carroussel. Ik wil er alleen niet toe verplicht worden, eveneens om bovenstaande redenen.
Manen, staart, ... maantop is zelfs ingevlochten, niet een gewone vlecht.
En kan zowel met rekkers als met pekdraad vlechten. Staart ook geen probleem! Op stal heb ik 4 paarden staan waarvan de eigenaars vragen of ik hun manen wil toiletteren, heb nog geen klachten gehoord haha.
Staart lukt aardig, en maantop ook.

, was behoorlijk schrikken! Alles gaat wel goed gelukkig, maar zij kan dus niet mee dit weekend. Zoooo jammer! Uiteindelijk gaat er een andere vriendin mee, maar wat een geregel was me dat zeg... Gelukkig komt t nu wel in orde en dan moeten we nog maar keertje gaan om t goed te maken met die vriendin die nu niet meekan