[SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:59

ponycrosserr schreef:
Ja maj0 wij zijn een keer toen het eindelijk weer beter ging binnen in de barrage met een balk tussen de benen over de kop gevlogen, dat was ook niet grappig en nu dus het vertrouwen kwijt. Vandaag eindelijk weer 2 foutloze rondjes gesprongen in Warga met een 3e prijs in de B.

Ik zal een foto maken Homiafortuna!

Dank je.

maj0

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:01

Dat is jammer Susan! Hopelijk komt er nog een plekje vrij in de L

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:38

Hoop het ook. Maar begrijp dat hij nu ook al zijn punten uit de L kwijt is. Dat is wel heel zuur.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 23:25

Susan wat zonde. Waarom heeft hij niet afgegroet voor de weigering die hem zijn verliespunten opleverde?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 01:13

Hé susan wat balen zeg!! Inderdaad, had hij niet beter af kunnen groeten bij de tweede stop? Al is dat achteraf gepraat. Erg jammer dat het ff niet gaat zo.

Bij ons is het seizoen denk ik o ook afgelopen. We gaan zo slecht met het springen dat het eigenlijk onverantwoord is om op cc te gaan en steeds uitgebeld worden in het springen is ook niet echt leuk..

Terug naar de basis!

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 08:23

Balen susan. Ik zit met kriebels in mijn buik te ontbijten. Zo richting gorssel. Ik ben benieuwd. Vond het best pittig staan voor de B Bij de wal en vlgs mij nummer 5...nu ben ik ook een watje hoor

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 08:43

Succes Streep! Ik wacht op de startlijst van Heino benieuwd wanneer die komt

YvonneSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 08:45

Wij hadden weer minder succes. Ze was tijdens de dessuur een beetje sloom ze vond het allemaal wel prima. Niet harder dan nodig is zeg maar. Terwijl ze normaal altijd heel heet wordt tijdens de dressuur. Springen ging super. Met een goed gevoel de cross in. Daar wilde ze te hard gaan vanaf het begin en dat leverde een val bij hindernis 4 op. Ze zette veel te vroeg af en landde op de hindernis. Daardoor werd ik lekker gelanceerd. Dus de rest van het seizoen maar weer even lekker B rijden. Want dit levert weer een deuk in het vertrouwen van beide op.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 08:45

Overtuigend blijven rijden, Joke! Jullie gaan zo goed met de training! Jullie kunnen dit!

Heel jammer van je man, Susan! Het was ook echt een lastige lijn van de oxer naar de punt. Maar is hij echt al zn punten in de L ook kwijt??? Dat zou echt heel zuur zijn. Mss kun je nog in Rekken inschrijven. Daar hebben ze dit jaar ook L.

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 08:51

Susan we zitten in de auto over de pech van je man te praten. Maar super groom sjoerd vraagt hoe je 4 verliespunten in een wedstrijd kan rijden. Is dat dan per weigeringen. Gewoon om het te snappen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 08:58

streep schreef:
Susan we zitten in de auto over de pech van je man te praten. Maar super groom sjoerd vraagt hoe je 4 verliespunten in een wedstrijd kan rijden. Is dat dan per weigeringen. Gewoon om het te snappen.

In RW is hij gevallen dus toen ook al twee verlies.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:17

Wat Sim zegt idd. Hij is in RW gevallen. Als hij dit had geweten had hij idd af gegroet. Maar dat is wijsheid achteraf. Het ging altijd super op wedstrijd dan verdiep je je niet in de verliespuntenregeling. Nu proberen Ysselsteijn nog om te schrijven naar het L. Het is zo zonde want dressuur en springen gaat zo goed momenteel. Ook in de crossles en laatst de oefencross gaat hij fluitend door het M parcours. Lijntje was idd krom en na een 1e fout met aanrijden was Chap zo overvallen dat hij het echt niet meer wilde gaan doen. Rekken had idd nog plek begreep ik gister. Eens kijken want is wel fijn om iig goed en met vertrouwen af te sluiten.

Elke dat is ook jammer. Kilometers blijven maken maar.

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-16 10:15

Homiafortuna schreef:
Ponycrosserr, kun jij eens laten zien hoe die fietsendrager op de dissel zit aub?

Ik zal straks ook een foto maken ;) heb hem ook voor op de distel zitten

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-16 10:19

Susan wat lees ik nu :(
Toch ergens het vertrouwen kwijt?
Gewoon ff stapje terug doen en dan komt het vast en zeker snel weer goed!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 10:27

Chaplin is gewoon zo eerlijk die stopt alleen als het echt niet past. Zag er zoveel met een rot afstand daar, en een noodsprong op de punt. Chaplin is niet van de noodsprongen die gooit de rem er dus op. Echt jammer want ze gingen super tot aan de punt.

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 11:39

Dat is balen Susan, Elke en Yvonne! Wat apart dat dan ook alle punten van het L weg zijn Susan, je kunt in het M toch geen minpunten krijgen voor de L?

Komt vast goed Streep, veel succes!

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 13:09

Ola! Mag ik hier ook een beetje mee kletsen? De meeste van jullie kennen mij wel en ik jullie ook.
Mijn schimmel loopt nu M en ik heb een jonkie in opleiding.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 14:04

Welkom,

Ik vind het zelf niet heel gek dat je alles kwijt bent. Als je er tien overhoud dan zou je zo weer kunnen promoveren. Terwijl die verliespunten ook voor de veiligheid is natuurlijk. Hoe balen het ook is, het is wel logisch dat je opnieuw moet beginnen..

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 15:19

Het staat iig heel duidelijk in het reglement. Dat je bij degradatie alle punten in de naastgelegen klasse ook kwijt bent.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 15:34

Jammer Susan, maar jullie zitten vast snel weer op 10 in de L! Vanaf hoeveel minpunten moet je degraderen?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 16:07

Hier ook geen succes op texel. Wel 201,5 met dressuur en foutloos springen. Cross ging goed tot hindernis 19.. geen idee ook waar paard last van had _O-

Overigens wel weer erg braaf aan het strand

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 16:15

Volgens mij bij -4?
Jammer Carola, wat gebeurde er? Je was bijna aan de finish of niet?!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 16:25

Idd met -4 moet je terug :j

Jammer Carola. Die van ons was vorig jaar precies andersom. Top in de cross (6e prijs) maar niet braaf op het strand :=

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:46

Ja nog 2 erna en dan kwam de finish al. Ze blokkeerde. Grondbalk lag er ook dwars onder, vrij zware boom dus ze besloot tot aantal keer toe echt op het laatst te stoppen. Was een dubbel die stond als een v. Ruim gezien waardoor je een rechte lijn moest rijden. Kent ze, doet ze altijd prima. Hindernissen waren laag en simpel, lijn was prima op ruim. Uiteindelijk over de A hindernis gekregen maar ik weet niet wat ze had..
Het is alles of niks bij ons momenteel, ertussen in doen we niet meer aan.

Achja. Hoort er ook bij denk ik maar zo.
Veel naarder is het degraderen van klasse.. zwaar balen..

Hopelijk zijn we allemaal snel weer lekker aan de bak!

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 17:57

Helemaal happy op de bank. We zijn foutloos door de cross gekomen. Zo trots op mijn merrie ze voelde zo goed, vol vertrouwen en ze deed het gewoon. Op mijn 'angst' hindernis nummer 8 deed ze het super. Ik verloor mijn balans op de afsprong en met een rare bocht na het puntje, en ze deed het. Was zo trots op haar. Nu tevreden en moe op de bank.