.Edith: leuk Mirthe!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ziet er echt goed uit!
Hopelijk lukt het in 1x 
!
)
Hadden nog wat te zien ook, want er was een kind dat vervelend aan het doen was toen hij keihard 'fiets you bitch' naar zijn moeder riep was die er een beetje klaar mee, maar ze kreeg hem niet onder controle. Uit frustratie ging ze weer zitten en stak ze een sigaret op en werd vaders op het kind afgestuurd. Spuugde dat jongetje (hij was 6 gok ik) hem in zijn gezicht
Volgde nog een woordenwisseling en toen was vaders er klaar mee en lag er dus kennelijk gewoon een zweep klaar, want toen kreeg hij een enorme tik! Daarna was het uit met de real life soap en moest hij naar binnen.... 
Ben benieuwd wat de auteur daarover los gaat laten, ik denk namelijk niets.
We hebben wat mee gemaakt hoor met die knul van ons, echt hele genante situaties maar ook geweldig leuke en lollige situaties. 1 ding staat voorop, we hoeven ons nooit te vervelen met ons aspergertje.
Freggle_Edge schreef:SM, was niet mijn verhaal maar die van Vief. Ik heb zelf zo een zoon die af en toe "storing" heeft en hierdoor belanden wij zelf ook wel eens in een soap.We hebben wat mee gemaakt hoor met die knul van ons, echt hele genante situaties maar ook geweldig leuke en lollige situaties. 1 ding staat voorop, we hoeven ons nooit te vervelen met ons aspergertje.