[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:27

Oh ja, Lielle, wat een doorzetter met deze hitte met drie paarden crossen :wow: .

Edith: leuk Mirthe!!!

daNiielle_

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:31

Leuk Mirthe, past echt leuk zo samen!
Heeft hij al eens eerder wat boompjes gesprongen?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:37

Laatst bijgewerkt door mistid op 22-05-12 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:38

Wat leuk Mirthe!!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:46

Mirthe ziet er goed uit. Ook het setje staat goed op chall

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 23:03

Mirthe: wat een mooie foto's :D Ziet er echt goed uit!
Lelie: Ik vind Easter echt zo leuk <3 Hopelijk lukt het in 1x :D
Mirthe: Vervelend dat het zo lastig concentreren was, wat moet je nu nog?
Caro: Ik duim voor je :j!

Woll moest inderdaad wel heel erg wennen op haar nieuwe stal, maar ben juist wel gaan rijden, toch iets van vastigheid (en ook voor mijn eigen wennen hoor.. ;))

Wat heerlijk om tot zo laat lekker buiten te zitten, hopelijk valt het morgen mee met de voorspelde onweersbuien, want hier is wel aan te wennen 8-) Hadden nog wat te zien ook, want er was een kind dat vervelend aan het doen was toen hij keihard 'fiets you bitch' naar zijn moeder riep was die er een beetje klaar mee, maar ze kreeg hem niet onder controle. Uit frustratie ging ze weer zitten en stak ze een sigaret op en werd vaders op het kind afgestuurd. Spuugde dat jongetje (hij was 6 gok ik) hem in zijn gezicht :oo Volgde nog een woordenwisseling en toen was vaders er klaar mee en lag er dus kennelijk gewoon een zweep klaar, want toen kreeg hij een enorme tik! Daarna was het uit met de real life soap en moest hij naar binnen....

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:14

vief wat een rare mensen heb je toch!
Mirthe dat ziet er netjes uit! Heb je trouwens nog water in de waterbak of is die nu droog?
Leli bakse!
Sannn sterkte morgen met de hitte

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:38

Er wordt donderdag pas gebakt bvw :+ .

Vief, wat een verhaal......... :roll: . Ik zou geloof ik meteen zijn gaan slaan := .

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:42

Dankjewel allemaal!
Vief, wooooow die mensen! Verschrikkelijk zo'n kind. Maar het zal wel aan de opvoeding liggen, zo'n jong kind wordt niet zomaar zo uit zichzelf. Ik moet nog wiskunde a (morgen), M&O (vrijdag) en Engels (volgende week). Ben al op de helft.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 23:48

Ja, erg he.. Inderdaad vooral sneu voor zo'n kind.
Wij zaten ook met open mond te kijken!

Succes nog even Mirthe! :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:54

Succes Mirthe!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 06:46

Sücces Mirthe!! Nog even volhouden, dan heb je vakantie..................
Vief, dan zou ik echt stomverbaasd hebben zitten kijken. Sneu, voor kind, pa en ma, want die zien het ook liever anders, maar kennen, hebben, misschien niet de mogelijkheden om het anders te doen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 06:57

Mistid ziet er goed uit! Zijn jullie allebei al helemaal gewend? Succes met je examens nog! Nu al op de helft! lekker! Oordopjes kunnen inderdaad helpen.
Vief klinkt als leuk leedvermaak, maar ergens wel sneu voor ouders en kind. Dat opvoeden wordt niets zo natuurlijk.

Wij hebben straks college recente letterkunde en krijgen de schrijver van Grand Mal op bezoek. Ik heb zelden zo'n raar boek gelezen. :+ Ben benieuwd wat de auteur daarover los gaat laten, ik denk namelijk niets.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 07:05

HH, hij is binnen hoor! Bedankt voor de snelle zorg. Vanavond even testen, ben benieuwd.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 07:25

mirthe, chall blijft een lekkerding!

Fe, dat is idd net een soap maar wel sneu idd want het is gewoon onmacht van die ouders. En sommige kids hebben ook 'gewoon' een 'storing'. Is natuurlijk niet gewoon, maar er zijn ook genoeg criminelen die het niets doet wat een ander doet, heeft of krijgt. Maar wel sneu.

Annetje succes op school! En fijn zo'n vreemd boek zeg... Ahum.

Ik ben weer op weg naar stage. Vanmiddag nog naar de hogeschool, portfolio even afgeven bij mijn SLB-er, en naar de 'banenmarkt', dat is voor mijn stage van volgendjaar. Even kijken welke school me wil hebben. Met een beetje geluk krijg ik nog een vergoeding ook :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 07:29

goedemorgen
vief zielig kind. ben bang dat het niet veel beter wordt op zo'n manier

hier schijnt het zonnetje al weer en is nu al een graad of 22
zo richting werk van half 9 tot 7 en dan om 8u weer les.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 07:40

SM, was niet mijn verhaal maar die van Vief. Ik heb zelf zo een zoon die af en toe "storing" heeft en hierdoor belanden wij zelf ook wel eens in een soap. :o We hebben wat mee gemaakt hoor met die knul van ons, echt hele genante situaties maar ook geweldig leuke en lollige situaties. 1 ding staat voorop, we hoeven ons nooit te vervelen met ons aspergertje. ;)

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 07:43

Kris; Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Lielle; Pffff 3 is hard werken met die temperatuur van gisteren. Heb je er trouwens een nieuwe bij dan?
Ik ben maandag ook nog naar Rob geweest. Was weer leuk!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 07:47

Freggle_Edge schreef:
SM, was niet mijn verhaal maar die van Vief. Ik heb zelf zo een zoon die af en toe "storing" heeft en hierdoor belanden wij zelf ook wel eens in een soap. :o We hebben wat mee gemaakt hoor met die knul van ons, echt hele genante situaties maar ook geweldig leuke en lollige situaties. 1 ding staat voorop, we hoeven ons nooit te vervelen met ons aspergertje. ;)

sorry! Verkeerde naam onthouden :o
Mijn broer heeft ook een vorm van autisme alleen is het nooit uitgezocht welke. Heeft wel op speciaal onderwijs gezeten. Maar dat bedoelde ik niet met storing, maar meer die criminelen of zieke mensen zoals Robert M. En die worden niet ook uit zichzelf zo. Maar zijn ook genoeg mensen met vreemde ouders die er wel wat van terecht is gekomen.
Maar denk wel dat je snapt dat dat een andere 'storing' is bij jou kind dan wat daar gebeurde. Dat joch mist respect voor zijn ouders...

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 08:10

Goedemorgen!

Lielle, alweer een beetje bijgekomen? ;)
Mirthe, ziet erg goed uit. Goed om te weten dat oranje leuk op een schimmel staat :D
Vief, heerlijk, GTST voor de deur!
Annetje, ik heb er zin in en ik heb lekker weer besteld!

Kijken of we vandaag de hitte overleven op het werk en vanmiddag lekker Pasjha, Obi en Davinci rijden!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 08:10

Mistid chall ziet er goed uit
Vief heeft een live soap gezien
Lielle drie paarden lessen in die hitte is echt wel bikkel

Ik wil nog even jullie hulp net mijn planning. Ik heb 9 juni springconcours en 17 juni vlietland. 29 mei heb ik springles en het was mijn bedoeling om 5 juni crossles te hebben alleen kan rob dan niet. Nu vraag ik me af of het te zwaar is om 5 juni springles te doen, 9 juni wedstrijd en, als Rob dan wel kan 12 juni crossles en dan 17 sgw

Andere optie is dat ik natuurlijk naar iemand anders ga voor crossles. Ik weet niet hoe wendela is en wat zij kost want ede is voor mij ook dichtbij

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 08:16

Edit, dubbelpost.
Laatst bijgewerkt door Kris op 23-05-12 08:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 08:18

Ik vind het een pittig programma, maar als Ferrose dit aankan, waarom dan niet? Vind het altijd erg lastig om te zeggen kan wel, of kan niet. Jij kent je paard het beste en jij weet dus ook het beste wat wel en niet kan. Die van mij zou dit gewoon kunnen hebben iig.

Heb op mijn facebook een filmpje gezet van de crosstraining vorige maand. Iemand enig idee hoe ik die hier krijg?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 08:26

De link hier neerzetten en dan tussen de url tags zetten.

Goedemorgen allemaal!

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 08:36

Lielle: Pff, 3 paarden, bikkel! Ik kon nog amper op m'n benen staan na 1 gister haha.
Kris: veel plezier vast vrijdag! Ik ben na 1 dag ook al op Winch gestapt, maar die vind ik ook echt elke omgeving prima, als er maar gras is. :+
MM: Lekker samen gevoerd, gezellig.
Danielle: Leuke foto, lekker in het water.
Texelse: Fijn dat ze nu wat gaan doen voor je!
Caro: Succes met de 2 opdrachten.
Mirthe: irritant zulke mensen tijdens je examen. Ik had ook oordopjes, ik werd anders helemaal afgeleid en gestresst. Super leuke foto's ook van Chall!
Annetje: Leuk, nieuw baantje :)
Vief: Woo, rare mensen! Zielig voor dat kind..

Ik heb me gister weer even beseft wat een super staleigenaar ik heb. Hij was aan het maaien, zag Winch lopen en dacht hmm ze loopt wat voorzichtig. Hij het land in, hing haar rechtervoorijzer helemaal los en was super krom. Gelijk binnen gehaald, hoefsmid gebelt dat 'ie met spoed moest komen (want ik kom dinsdag's altijd rijden, de schat haha) en gezorgd dat m'n paard weer een nieuw ijzer had toen ik om 6 uur aankwam. Echt super! Het was wel snikheet om te rijden, maar Winch heeft daar totáál geen last van. Hoe heter het weer, hoe heter Winch ook is, onvoorstelbaar. Ze liep heel fijn.

Nu weer op stage, het is hier al 29,7 graden op de kamer. Gister toen ik naar huis ging was het 35,7. Pufpuf.