Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die hadden ze bij ons ook, maar dan bestond de buik uit plankjes zodat hij lager kon. Hij staat hier jaarlijks in de cross en dan om een hoekje, paarden zijn er zo van overdondert dat ze zich pas na de sprong realiseren dat het eng was...
Bevalt de stal wel? 

)
Grotendeels is gelukkig hobbyruiter huisvrouw.EvelienH schreef:Bij mij op stal zijn er 4 pensionklanten, mijzelf meegeteld. Heerlijk! Rij 9 van de 10 keer alleen en geen geklets en gedoe. Scheelt wel dat het geen echte pensionstal is, meer een privestal met een paar pensionklanten. Meer dan dit komt er ook niet bij. Wil ook echt niet terug naar een pensionstal.
Wat ook heel fijn is dat je je spullen gewoon kan laten liggen zonder dat het de volgende dag weg is, kasten zijn ook gewoon altijd open. Net zo makkelijk.
. Heerlijk!
_Noor schreef:EvelienH schreef:Bij mij op stal zijn er 4 pensionklanten, mijzelf meegeteld. Heerlijk! Rij 9 van de 10 keer alleen en geen geklets en gedoe. Scheelt wel dat het geen echte pensionstal is, meer een privestal met een paar pensionklanten. Meer dan dit komt er ook niet bij. Wil ook echt niet terug naar een pensionstal.
Wat ook heel fijn is dat je je spullen gewoon kan laten liggen zonder dat het de volgende dag weg is, kasten zijn ook gewoon altijd open. Net zo makkelijk.
Op zo'n stal sta ik ook. Heerlijk!
Sims kan er weer mee door dus