Noor lekker ding joh die kj

Lig lekker op bed tv te kijken wat een weer zeg komt er aan! Jackson een deken op gedaan want het gaat hier zo los barsten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bijdehante kop
Eerst eens even een flinke social talk gehad met Rob, alle punten van mij en Bull en op een rijtje, mijn onzekerheid over het NK en de sterkte kanten en waar we nog aan willen werken. Ik vind dat toch altijd heel verfrissend met Rob, eerlijk en direct daar houd ik wel van. Daarna aan de slag met als maatstaaf, meer durf van mijn kant en vertrouwen in wat mijn paard kan en wil. Dat pakte wel heeeeeel gaaaaaaaaaaaf uit..........
ik heb zelfs de dobbelsteen, de steeplehaag met trakhener, de wensput en de waterbak trakhener mogen springen........
Ik ben echt helemaal in LOVE.....Rob zei....waar jij nu je paard heen stuurt dat springt hij voor je.....
wel moet ik erop letten dat ik BLIJF galloperen, kwam soms net een fractie te "netjes" in en dat werkt juist heel erg tegen je in de afstand. Zal eens kijken of ik een filpmje kan maken als dat te bewerken valt. Maar heb wel een gave foto en stills uit de filpmjes.

En ook me geduld bewaren als meneer gaat klieren. Want na tijdje heeft hij geen zin meer en dan gaat hij ze eigen plannetje trekken. En dan moet ik hem nog meer gaan rijden zonder me hand.

Misschien over twee weekjes? Dan hoef ik zowiezo niet te werken!
Oorzaak nog onbekend.

ze heeft protest aangetekend want met het had ze ook een weigering aangerekend gekregen..