Ja, ik heb de luxe van een binnenbaan en een agterberg buitenbaan, dus ik kan altijd rijden! Ik houd hem even thuis, want het halthouden, middendraf en wijken zit er nog niet op
spottedponie
Geplaatst: 02-10-10 18:43
Ik ga met de merrie ook over naar t L1, maar dat word ook wel tijd, heb geloof ik 29 winstpunten Maar ze heeft door de ziekte van mijn moeder een hele tijd weinig gedaan, en toen kwam ik in de gips dus ik moet haar weer even oppakken, moet dus nog even bekijken wanneer ik precies ga starten, misschien nog net voor in 2010
haha nee klopt, was ook niet de bedoeling, tot ik met de selecties 1e vd kring stond en een gooi wilde doen naar het kringkampioenschap. Helaas moest ik door ziekte van mijn moeder de laatste selectiewedstrijden laten schieten.
Heb overigens niet eens zo heel lang in de B gehobbeld, ben in November begonnen 3 wedstrijden gereden (toen 4 punten) daarna tot april geen wedstrijden door het slechte weer, en mijn laatste wedstrijd was ergens in juni...
Toen Weltsieger bij ons kwam zat hij vast in zijn hele lijf. Hij moest dus vertrouwen krijgen dat doorzitten geen pijn meer deed en dat heeft even geduurd.
Sussie, pijn en doorzitten gaat inderdaad niet samen. Met mijn vorige paard ben ik gestopt bij L2+1 omdat ik daar niet op kon doorzitten. Ik heb ook alle paarde getest op doorzitten bij mijn zoektocht naar een nieuw paard! SP, Vooruit.. Het valt mee