Goedenmiddag allemaal. Zag een heleboel gave foto's voorbij komen. Ik ga zo lekker naar utrecht. ga uit eten met mn vriendje en dan lekker naar de bios.
Rosalie123
Geplaatst: 08-05-09 14:09
bvw schreef:
De foto's van Gasselte zien er ook leuk uit! Welke klasse startte je?
Nog gewoon klasse B.
PB: veel plezier in Utrecht! Naar welke film gaan jullie?
Ik ga zo naar huis, zit nog op stage en moet zometeen ook werken. Ga nog even langs thuis om daar de auto mee te nemen (ben vandaag op brommer naar stage ) en wat slaapspullen voor bij mijn vriend vanavond. Morgen ga ik met hem mee op de vrachtauto, er is een vrachtauto-rondrit met een heeeeleboel vrachtauto's en daar rijden wij dus ook in mee Tot morgen dan of zondag!
Ik ga me vriend halen.. want de treinen rijden niet tussen woerden.. en leiden
viefdepief
Geplaatst: 08-05-09 15:56
Middag
Corien: Fijn dat het zo goed ging. En fijn voor je vriend dat je hem kunt ophalen. Hoorde in Amersfoort dat er wat geknapt was daar.. Gelukkig zelf geen last van gehad. Mooie foto's in je crosstopic Nat: Lieve foto's zeg Mooie dochter heb je! PB: Alleen mee voor je vriend? Of vond je het zelf ook wel leuk? Rosalie en BVW: Mooie springfoto's
Gister dus naar Milow geweest met een vriendinnetje. Super gaaf echt genoten en mooi aan het podium gestaan Lotte ook nog gemeet Vriendje kwam ons mooi ophalen Was wel heel fijn, want denk niet dat we op dat tijdstip nog thuis waren gekomen anders Bij hem in Rotterdam geslapen nadat we nog even een drankje hadden gedaan in een kroegje daar met wat masterbestuursgenootjes van hem. Leuk dagje gehad
dag bokkertjes! ik vertrek zo meteen naar Engeland (Badminton) en ik neem mijn fototoestel mee zondag heb ik zelf wedstrijd , en ik kan dus maar enkele uurtjes slapen; dus... tot zondag! doei!!
Ik heb net les gehad en twijfelde eerst wel of ik zou rijden. Wij hebben namelijk geen binnenbak en het ging echt MEGA te keer. Daarna bleef het nog wel regenen, maar niet zo hard meer. Instructrice was al onderweg, dus toch maar doorgebeten en op Merel geklommen en in de regen begonnen. Na een kwartier werd het gelukkig weer droog. Heb een top les gehad, dus ben blij dat het door is gegaan.
Zondag heb ik crosstraining in Dijkgatbos. JOEPIE!!
Leuke foto's Bianca en Rosalie! Ik was ook dinsdag met Yoeri naar Gasselte geweest, was foutloos, in de barrage een paaltje maar 13 seconden sneller dan de winnaar. 2e van de 4. Fijn Claire! Milow lijkt me echt vet Lotte en Vief!
Rosalie, ga jij 19 mei ook naar Gassselte? Daar start ik met Ultra.