Danique: Schrikken zeg
Gelukkig valt het mee! Heb je je beschermers in ieder geval niet voor niks om!Altos: Patser!! Goed zeg een 8 is echt netjes!!

Ik ga nog even naar Lips
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gelukkig valt het mee! Heb je je beschermers in ieder geval niet voor niks om!

Stond al een 8 dus ik sta sowieso wel een 7 afgerond
ik sta maar voor nederlands een 6,8 

miss_jumpy schreef:Snoekiej schreef:M_J, ik zat ook al zo achter de computer van, wat bedoelen jullie nou met het weerHier is het gewoon droog
We hebben inderdaad zaterdagochtend vooral hele erge regen gehad.. Ik vind het ook vreemd van die concoursen door de week. volgens mij is hier wel eens op donderdagavond concours, maar voor de rest gewoon in het weekend dacht ik?
ja, dat gezeur over regen![]()
Als ze hier in zuid-holland een concours (voor springen dan) willen organiseren mag je al blij zijn dat je 1 dag vol krijgt

Was meer een soort begrijpend lezen examen

En die coffin zeek ze nogal op en ging ze steeds weer achteruit het paadje op
dus die heb ik achteraf niet gesprongen.. Fijn dat je training voor de rest lekker ging 
ik kon nog meedoen met de dressuur en met springen
moet wel 'vroeg', om 10:49 en 11:09. Hoeveel minuten rekenen jullie meestal per combinatie met springen? ze beginnen om 12:30 en ik ben 28e.. Verder word het parcours ook zo'n 6 keer verbouwd ofzo..
26 pas

. Morgen is mama jarig dus de hele dag door visite
.
echt vroeg is het niet maar ik moet wel om 7 uur op stal zijn om te vlechten enz, das wel vroeg