[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:02

Doei!

Gefeliciteerd Reeskees!
Heb je foto's van je huis? Lachen

Madelene: Fijn dat je een lekker zadel hebt gevonden Lachen
Simmie: Goed bezig geweest dus Haha! Ik ga nu mijn kamer maar eens opruimen!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:23

Doei! goeiemorgen Lachen
Gefeliciteerd RK Lachen leuk Ja.

Ik ga zo de stad even in Lachen.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 14:43

Heb me zojuist voor morgen afgemeld met Ungaro... Op de harde loopt hij nog steeds onregelmatig. Met rijden ging t eigenlijk alweer best goed. Maar heeft zo toch geen zin. Hopelijk is ie voor EL weer helemaal de oude. Ik ben nu net klaar met beide paardjes rijden. Ga vanmiddag nog onze trap schuren in ons nieuwe huis. Schiet al flink op gelukkig. Alleen de trap nog schuren en lakken en volgende week vrijdag wordt op de 1e verdieping nieuwe vloerbedekking gelegd. Dan is eigenlijk alles klaar.

Gefeliciteerd met je appartement RK!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-07 15:49

Wat ontzettend jammer Suus, maar beter 1 wedstrijd missen dan een half seizoen!

judenjul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 15:59

Wat zijn jullie fanatiek op de zaterdagochtend, vanmorgen vroeg is er op de pensionstal een hengstveulentje geboren een florencio maal castro. Hopenlijk neemt mijn merrie hier een voorbeeld aan. De foto in mijn profiel heeft inderdaad op de paard en sport gestaan. Gemaakt in de cross van Etten-Leur 2005. Die cross ging toen super met name de bos-uitsprong was geweldig. (kon er de nacht van te voren niet van slapen) Gomir de bestekzuster is inderdaad een merkwaardige benaming maar ik ben bevriend met een perfusionist uit de VU, oftewel een pompbediende en de anesthesie-assistent staat beter bekent als gasboer. (vandaar) Fijn dat je een baan hebt Sjaan een kennis van mij werkt bij ab (nu nog als planner) Veel plezier allemaal bij de paarden vandaag.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 18:17

Eventinggek, balen zeg. Hopen dat Ungaro voor EL weer helemaal in orde is!
Judenpul.. veulentjes zijn altijd leuk! Haha!

Valdi moest vandaag van mij hard aan het dressuurwerk en daar werd ze errrrruuug moe van.. Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 18:53

ahhh arme valdi!

Tal heeft het ook moeten ontgelden tijdens mijn weekje weg, bij mij hoeft ze nooit zo hard te werken dus dat viel tegen!

Heb net 5 dagen op een bergtop met 4 graden en windkracht 6/7 overleefd, man wat een hel. Tent was de eerste dag al stukgwaaid, daarna lekker in een (aftands) hotelletje gezeten. Vriendje ging in de allereerste ronde al onderuit (te koud, banden plakken dan niet van de motor), dus dinsdag waren we al bijna op weg weer naar huis.
Ik heb nu voor een seizoen lang krediet op gebouwd, hij mag me mooi van hot naar her rijden gnagna

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:00

RK gefeliciteerd met je appartement.

EG, balen van Chaam, maar wel begrijpelijk dat je niet start.

Belinda, dat klinkt als een gezellig weekje weg, ben blij dat ik niet in jou schoenen stond Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 01:45

Gezellig Talida Clown

Judenjul: ik zal het onthouden Haha!

Jammer eventinggek, maar beter nu even rustig aan dan de boel forceren.

Ik heb fijn gesprongen vandaag. Had in het M HC een pechfout en in het Z een fout op de insprong dubbel. Wel heel fijn gereden!
Stond tweede na het Z, maar aan het einde van het ZZ reden er nog even drie foutloos. Zat dus net niet meer bij de prijzen. Maakt ook niet uit, maar ik was er voor de zekerheid maar wel even op blijven zitten Knipoog Heb dus alle ZZ-ruiters zien rijden, ook wel eens leuk Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:21

Gomir, goed gereden.

Ik ben vandaag "lekker"naar het strand geweest. Het waren 2 ritjes met hindernissen Tong uitsteken

Met Rabette kwam ik in 1 of ander house feest terecht, die bleef heel rustig tussen die hupsende mensen en loeiharde muziek. Dta feest zou om 11.00 af zijn, maar ze waren al om 9.30 gestopt. Ik reed om 8.30 op het strand en kwam er dus midden in.

Flink stukje gegaloppeerd, niet heel hard want we hadden de wind op de kop, wel 7 min verlichte zit gedaan en na 2,5 min. kreeg ik al kramp Bloos

Daarna met Gomie naar het strand geweest, werd achterna gezeten door een hond dus die mocht even hard om de hond kwijt te raken. Ondanks zijn dikke buik kan ie nog steeds hee hard Clown Heeft ie al hel lang niet gemogen voor zijn pees dus die profiteerde er flink van.
Kwam ik bij mij auto, heeft iemand zijn auto 10 cm van mijn trailer af geparkeerd Stoom uit je oren Eerst pony afgezadeld en toen er nog steed niemand te bekennen was de politie maar even gebeld. Ik had mijn trailer bewust voor een niet parkeren vak gezet, zodat de klep open zou kunnen.

Zegt die muts van een agent, kan je hem niet even aan je trailer zetten en dan een stukje voor uit rijden Zij zijn groot en ik is klein! , toen ik zei dat ik dat wel erg gevaarlijk vond kwam ze met het idee om mijn raam open te doen en den Gomie vast houden en een stukje weg rijden Gestoord Whoosh!
Gelukkig kwam er een kennis aan en die hield hem even vast, ik de auto midden op de weg gezet, loopt die lummel het verkeerde vak "in" (balk zat er voor in dat vak) en loopt zo naast de klep de trailer weer af het duin in Slapen
Kreeg hem wel zo te pakken, maar ik heb wel heel lekker gereden en het was super mooi weer voor het strand.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:26

snap je toch niet he...dat mensen hun auto zo stom kunnen parkeren.
En die muts van een politieagent had hem toch ook vast kunnen houden?

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 23:31

Jee GvdT, wat een verhaal. Ongelooflijk dat die muts dat voorstelde Rolleyes
Gelukkig heb je lekker gereden.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 00:36

Een agente die zulke slimme voorstellen doet zou ik mijn paard niet in de hand durven geven Madelene Clown
En ik vermoed dat die agente het advies telefonisch gaf en dan is het ook zo lastig vasthouden. Anders had ik haar misschien de autosleutels nog wel durven geven *LOL*

Klinkt wel als twee fijne ritten GvdT Haha! Weet wel meteen weer waarom ik zelden het strand op ga Bloos

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 11:05

Het heeft altijd zo zn hindernissen, het strand! wat een gedoe!

ik had gister de meest slecht voorbereide wedtsrijd ooit! Naast een week zelf niet gereden te hebben, kon ik mn witte dekje nergens vinden, was ik mn manenkammetje vergeten, was Mark mn jasje en attributen vergeten en ook geld! Dus ik ging al nergens vanuit, waren we gewoon 1e met een winstpuntje, mijn weekje afzien was weer helemaal goed!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 13:14

Gefeliciteerd.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 13:52

Gefeliciteerd Talida!

GvdT.. jij had me dus ook wel zo'n dagje.. handig zulke mensen!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 13:55

gefeliciteerd met je prijs en punt, Tal!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 14:13

Gefeliciteerd belinda, jij moet vaker van die goede voorbereidingen hebben Knipoog

Gomir, dit is de eerste keer in al die jaren dat ik niet soepeltjes naar het strand ben geweest. En het was het laatste weekend voor ons. Na 1 april mogen wij het strand niet meer op.

judenjul

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 16:56

Klinkt als een lekker strandritje GvdT, ik krijg ook vaak last van mijn rug als ik lang in de verlichtezit zit. Oefening baart dan weer kunst. Ik heb anderhalve week vrij gehad (zwangerschapsverlof voor najade) Helaas pindakaas moet ik morgen weer aan het werk. Gelukkig zijn de staleigenaren zo lief om te willen waken. Het schiet nog niet op met de dame.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:25

Proficiat tal!!!!

GvdT: klinkt als een erg slimme agente.... Not!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 17:59

Daar ben ik ook weer eens, internet lag er 3 dagen uit bij me. Boos!

RK, gefeliciteerd!
Talida, waarschijnlijk was je gewoon zeer ontspannen omdat je er toch niks van verwachtte, en dat heeft gewerkt! Haha!
Wat een verhaal GvdT, dat is me het ritje wel.

Ik heb een druk wedstrijdweekendje achter de rug. Zaterdag voor het eerst met de Friese merrie op wedstrijd, flink lang losgereden dat ze goed tam was en toen toch 2 redelijke proefjes kunnen rijden. We hadden 182 en 183 punten dus ik was zeer tevreden voor de 1e keer, meer kan ik echt nog niet van haar verwachten.
Zondag naar Chaam met Jim. Te laat voor de dressuur dus 3 minuten los gereden, toch nog 182 punten en in de middenmoot. Springen ging foutloos, cross had ik een stop op de 1e, was net iets te makkelijk aan het rijden. Rest van de cross super, alleen de waterinsprong twijfelde hij even maar hij liet zich al vrij snel zakken. Kortom, heerlijk gereden, lekker om na al die tijd weer een cross te rijden!

Heeft iemand al iets van Bento gehoord? Die moet nu ook wel terug zijn uit Portugal, ik ben benieuwd naar haar verhalen.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 18:02

Oeps, moet mijn Chaam verslag natuurlijk in het verslagen topic zetten! Nagelbijten / Gniffelen

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:03

Nou daar kom ik niet echt vaak dus vond het leuk hier ook een verslagje te lezen hoor! Haha!

je hebt in ieder geval wat winstpuntjes gepakt dit weekend (dressuurmatig gezien, spirngmatig weet ik de regels niet Clown )

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:08

Goed gereden canter, het hele weekend!

Bento zou zich hier binnenkort weer melden Knipoog

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 23:31

Je verslag van Chaam kende ik al, maar van dressuur nog niet: gefeliciteerd; goed gedaan.

Ben ook heel benieuwd naar de verhalen van Bento.