Gomir, goed gereden.
Ik ben vandaag "lekker"naar het strand geweest. Het waren 2 ritjes met hindernissen
Met Rabette kwam ik in 1 of ander house feest terecht, die bleef heel rustig tussen die hupsende mensen en loeiharde muziek. Dta feest zou om 11.00 af zijn, maar ze waren al om 9.30 gestopt. Ik reed om 8.30 op het strand en kwam er dus midden in.
Flink stukje gegaloppeerd, niet heel hard want we hadden de wind op de kop, wel 7 min verlichte zit gedaan en na 2,5 min. kreeg ik al kramp
Daarna met Gomie naar het strand geweest, werd achterna gezeten door een hond dus die mocht even hard om de hond kwijt te raken. Ondanks zijn dikke buik kan ie nog steeds hee hard
Heeft ie al hel lang niet gemogen voor zijn pees dus die profiteerde er flink van.
Kwam ik bij mij auto, heeft iemand zijn auto 10 cm van mijn trailer af geparkeerd
Eerst pony afgezadeld en toen er nog steed niemand te bekennen was de politie maar even gebeld. Ik had mijn trailer bewust voor een niet parkeren vak gezet, zodat de klep open zou kunnen.
Zegt die muts van een agent, kan je hem niet even aan je trailer zetten en dan een stukje voor uit rijden
, toen ik zei dat ik dat wel erg gevaarlijk vond kwam ze met het idee om mijn raam open te doen en den Gomie vast houden en een stukje weg rijden
Gelukkig kwam er een kennis aan en die hield hem even vast, ik de auto midden op de weg gezet, loopt die lummel het verkeerde vak "in" (balk zat er voor in dat vak) en loopt zo naast de klep de trailer weer af het duin in
Kreeg hem wel zo te pakken, maar ik heb wel heel lekker gereden en het was super mooi weer voor het strand.