Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Altos schreef:Vieva: Leg je spaargeld even appart, als je ouders een bepaald budget in hun hoofd hebben voor een nieuw paard kan je mooi een steentje bijdragen mocht je een fantastisch paard tegenkomen dat net iets meer kost.
SGWOllie schreef:L0ve: Wat had Ballas nou gedaan???
renskek schreef:SGWollie: haha, dat probeer ik hem dus juist niet te leren. Stel je voor, is ze mee op concours gat ze alle paarden drijven
L0ve schreef:SGWOllie schreef:L0ve: Wat had Ballas nou gedaan???
Nou in de 3* moesten ze over een smalletje in het water. Hij draaide hem er kort voor en het paard stopte zijn benen vlogen er al overheen (hij was dus al aan het vallen) toen hij gewoon zijn been er terug overgooide en bleef zitten!!! Echt een circusact haha
maar paard weigerde daarna nog 2x. Vond zelf dat ie beetje stom aan reed maarjha beste stuurlui staan aan wal he!
Vieva schreef:@Scum: ja dat is zo, maar alvast voorraad, en een BP heb ik toch nodig voor als ik met het volgende paard ga springen!
@SGWollie: Ik stort dan niks he, maar me ouders
Ownee het was mijn geld, haha was het vergeten!
L0ve schreef:SGWOllie schreef:L0ve: Wat had Ballas nou gedaan???
Nou in de 3* moesten ze over een smalletje in het water. Hij draaide hem er kort voor en het paard stopte zijn benen vlogen er al overheen (hij was dus al aan het vallen) toen hij gewoon zijn been er terug overgooide en bleef zitten!!! Echt een circusact haha
maar paard weigerde daarna nog 2x. Vond zelf dat ie beetje stom aan reed maarjha beste stuurlui staan aan wal he!
Lielle schreef:bp over het jasje