Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SusanH schreef:Castenray, mooie wedstrijd. Ben benieuwd volgend jaar op de nieuwe locatie hoe het dan wordt, vond het wel een prachtige plek waar ze zaten. En of we dan nog steeds een doosje champignons mee krijgen.
Wij hebben een 2e hands mtb gekocht. Als je goed zoekt hoeft dat helemaal niet duur te zijn. Wij hebben het geluk dat een buurman van ons voor de hobby fietsen opknapt en doorverkoopt. Wij zien dus uit 1e hand wat hij heeft staan. En we hebben een 2 paards trailer, dus fiets kan mooi aan de andere kant van het schot, omdat we maar 1 paard mee hebben. Mijn man heeft een mooi systeem met spanbanden zodat hij geen kant op kan.
SusanH schreef:Kan hier thuis wel eens vragen of mijn man nog een keer wil trainen 1 van die data die jij noemt. Hij traint op M niveau, maar dat is vrij makkelijk aan te passen als je goede instructie hebt. Mijn man traint wel alleen in Renswoude, is voor ons gewoon het meest handig.
_M_arieke schreef:Een vraagje aan jullie, wil graag nog een keer lessen voordat ik in Ysselsteyn mn L debuut maak. Voorkeur in Hernen, Rob of iemand anders, of Renswoude. Om in mn eentje te lessen is me een beetje te duur, dus de vraag of er ruiters zijn die graag nog een lesje meepakken (op L niveau) op 16,17 of 18 september? Zodat we een groepje van 3 of 4 creeeren. Mochten jullie een les weten waar ik aan kan sluiten kan natuurlijk ook!
Steph__ schreef:Jaa maj0, die onervaren ruiter bedoel je![]()
Leuk dat je start in Heino, zien we elkaar wellicht daar! Heb je al enig idee wanneer je de cross gaat verkennen?