Echt verschrikkelijk. Ik vraag me altijd af wat de rest van Europa wel niet denkt dat als je zulke dingen gaat inzenden. Ik zou een heel raar beeld gaan krijgen van het betreffende land.
Leuk he meiden????? Whahahha, als ze WinneJoan heen sturen maken we nog een kans ook. Het is daar toch "hoe gekker, hoe beter"
Leliaardje
Geplaatst: 26-02-12 22:38
Ik zit net tegen Paul te zeggen: nooit wil je TV kijken en nu komt dat stomme songfestival-gebeuren en ga je zitten kijken. En dan ook nog overal commentaar op hebben . Pffff, ik vind het niks. Dat liedje van Joan vond ik wel redelijk leuk, maar ik vind haar niet mooi zingen. Die andere twee liedjes vind ik niet leuk.
En dan nog even over het opruimen: rekeningen gaan na betaling allemaal in een kastje op een stapel. De stoeterij rekeningen gaan elk kwartaal naar de accountant. Dus wat dat betreft gaat het opruimen nog wel. Maar ja, dan zijn er ook nog tijdschriften en wedstrijdschema's en ga zo maar door: die liggen dus op stapels verspreid door het huis. En dan zo nu en dan krijg ik de geest en wordt er weggegooid of van stapels geruild .
Ik duik mijn bedje in. Morgen de trailer onder handen nemen. even flink schrobben van binnen en buiten! En ook de auto nog even, dus kan me wel vermaken!
We moeten gewoon niet meer gaan. Buurman S. heeft zo erg de griep te pakken dat ze weer naar Hoorn zijn en al ruim 3 uur weg zijn. Buuf had gevraagd wakker te blijven totdat ze me gebeld had, doe ik maar wordt niet heel blij ervan.
Hebben jullie echt niks beters te doen dan het songfestival kijken Wat een idioten toch elk jaar! Ik vraag me af of andere landen dat ook van hun eigen inzendingen vinden.
Goed idee Jantine! Ik ga de binnenbak spinnenweb vrij maken. Irriteer me er al weken aan
Margreet, naar het ziekenhuis heb jij nu de jongens dan?
MargreetW
Geplaatst: 26-02-12 22:46
Ja, ik heb zelden iemand zo ziek gezien, alhoewel dat een beetje raar uit mijn mond klinkt, maar je snapt wel wat ik bedoel. Nee die zijn van de week naar oma.