_lautje_ schreef:Vader belde net zadel was aangekomen!! Ze hadden hem gewoon voor de voordeur gezet...
Er zal maar een gek langskomen die hem meeneemt!
Wel fijn dat hij er is
Wat fijn dat je vader ondanks alle troubles met de wachtlijst toch heeft kunnen starten Sussie! De afloop is dan wel weer wat minder 
Super Evelien! Gefeliciteerd!
What is nog flink aan het draken Sann!
Ik bedenk nu anderhalf uur te laat dat ik net naar de jaarvergadering moest van de vereniging
. Is begin maart gestuurd, dan vraag je er imo ook om dat mensen het vergeten. Ik heb het wel onthouden dus maar een beetje te laat bedacht
. De notulen ofzo komen wel per mail gelukkig. Ooooooooooeps.
Beautje liep vanavond super, gauw eens een dressuurwedstrijd uitzoeken zodat ze wat ervaring kan op doen. 1 mei gaat ze springen, dat is al opgegeven (tsja, was mijn doel om in mei het parcours in te gaan, dan moet het ook meteen gebeuren). Ze hebben daar nu een parcours staan wat in de lessen wordt gebruikt, ik wil daar ook graag even trainen dus zal daar even heen mailen. Is vereniging van mijn zusje.
Vos ging ontzettend slecht. Zo slecht zelfs dat mam mij morgen gaat helpen... ik wil natuurlijk weer alles te perfect hebben voor Westerbork en word dan boos om alle kleine dingetjes die mis gaan. Ik baal zo van mezelf dan. Ik ben gewoon geen dressuurprikker en zolang er geen druk op staat kan ik ze netjes laten lopen. Zullen we toch niet gaan menen dat ik met Kino wekelijks Z/ZZ sprong en dan spanning heb voor zo'n knullig dressuurproefje..