Gaat ook uit vd eventingtraining regio Oost. Wat ik gehoord heb waar ze het over gaan hebben lijkt het mij best interressant! En het is open voor iedereen. Ze hebben het over voeding spieren een wedstrijd trainingen enz
Ah okee.... ik krijg al mail van Dienke. K had er nl niets van gehoord. Lijkt mij overigens ook wel erg interessant, maar volgens mij heb ik al wat anders
Maar bij wie moet ik zijn voor de trainingen? Eenmalig wil ik wel een keer naar Ede of Renswoude ofzo. Boekelo doen ze vast niet meer of wel?
Ikke ook Dienke. Ben heel benieuwd hoeveel er dit jaar weer mee doen, omdat het toch elk jaar groeit. Maar ik begin waarschijnlijk pas in april of mei met cross les. Mocht alles voorspoedig lopen.
dacht dat ze komende week ook vergadering hadden, heb d'r in elk geval gemaild dat ze diepenheim ook wel kunnen opnemen als locatie voor de 'beginners' lessen.
Ik ben erg benieuwd na de datums en locatie's.. Ga er nm nog eentje starten en zou graag al ff een beetje van te voren een planning maken (niet opgeven hoor). Ik ga nm met Dröpke de sgw trainingen doen en hopelijk ook af en toe een paar concoursjes. Ik heb 'm nou een heel stuk fijner aan het lopen. Denk dat hij gewoon een half jaar langer de tijd nodig heeft dan menig ander paard. Of ik aan het eind van het jaar ga crossen is nog niet zeker. Ligt er aan hoe hij de trainingen aan pakt.
AntheaV
Geplaatst: 17-01-11 20:35
Avond
Net les gehad, paardje ging erg goed. Alleen liep er een IJslander aan een touwtje met allemaal ronde dingetjes op de grond???? Geen idee wat het was. Maar dat was natuurlijk reden voor mijn paard om af en toe rond te stuiteren, vooral als het haar even te moeilijk werd. Helaas voor haar win ik het toch en liep ze echt hele fijne stukken. Ze gaat iig wel heel erg vooruit. Ze doet ontzettend haar best en soms dan kan ze het niet helemaal vol houden en dan stuitert ze wat. Maar ze is inmiddels wel zover dat ik er heel wat mee kan
Die avond in Markelo lijkt me ook super interessant, moet even kijken wie er hier uit de buurt nog heen gaan. Markelo ligt namelijk niet echt om de hoek
Mirthe: Wat een mooie foto's van Meno! En die van Ul is ook mooi
muts_marijke
Geplaatst: 17-01-11 20:42
Mootje schreef:
Margritta heeft toch een giga gave Karandasj gehad, of is dat een ander?
Bedoel jij Parcival? Die donkere wat nu bij Nienke van Roekel staat??? Die was inderdaad van haar. Loop nu in het 1* of 2* super goed dier!
CoriienRN
Geplaatst: 17-01-11 20:55
Zo me ban is opgeheven Home work is af
Mo welkom terug!
_Noor
Geplaatst: 17-01-11 20:55
Mootje schreef:
Margritta heeft toch een giga gave Karandasj (gehad), of is dat een ander?
Net ff lekker onder de zonnebank gelegen/geslapen!!!! Heerlijk!!!! Nu ff de was opruimen/ophangen en dan lekker bank hangen en vroeg na bed!
Corien: Wat vervelend dat het allemaal nog niet echt vlot.. Hopelijk nu wel met een andere coach!
Sim
Geplaatst: 17-01-11 21:06
Mijn ervaring is dat het UWV werkbedrijf je niet helpt. En zeker niet naar het zoeken/aanbieden naar/van vacatures. Toen ik daar kwam was altijd standaard de eerste vraag: Wat kan ik voor je doen en wat vind jij dat het UWV voor je moet/kan doen?
Noor, gaat het met je vader al beter? Karen, nee, vanaf de stal waar ik nu sta kan ik niet te paard naar het bos. Moet even de trailer pakken en 10 minuutjes rijden. Bij Laseur kon ik wel rechtstreeks het bos in. Weg oversteken en karren maar!
Mistid, al verder nieuws over Beau? Leuke foto's van Vos en Ultra trouwens. Verder globaal bijgelezen, maar weinig echt opgenomen.
Sim, nee helaas gaat het nog niet veel beter. Verhoging (geen koorts meer) blijft steeds terugkomen en hij is zo slap als een vaatdoek. Morgen gaan ze naar het ziekenhuis, dan kijkt de dokter hem even na. Maar ik denk dat dit er "gewoon" bijhoort en dat hij de vorige infusen gewoon heel goed is doorgekomen... Maar wie weet krijgt hij wel antibiotica.
Hopelijk lukt het met een andere coach wel, Corien! Ga je nog wel met je vader mee?